abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137117041

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137117044
Afscheidscadeau van mij. :P
pi_137117256
Maaar wij zijn seculier ;<
pi_137117367
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Ga je weg?
pi_137117420
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Je was toch weg?
pi_137117462
Sws waar slaat die TT op?!
pi_137117496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:10 schreef Stimorol- het volgende:
Sws waar slaat die TT op?!
Hepimiz kardesiz.

Wij zijn broeders.
pi_137117578
Heb geklikt. Hihaho.
pi_137120220
Nichtje doet nu opleiding als lerares bij de Fethullahci's, maar in een ander land. Ze hield contact via Facebook met haar moeder, maar ze moest dat verwijderen blijkbaar.

Eckte moslims :')
pi_137120283
/Care.
pi_137120483
Denk eens mee...

NWS / Run op luxe vertrekpremie.

Ik wist wel dat er een regeling was, maar dat het zo royaal was wist ik niet. Ik wil even uitzoeken om wat voor bedragen het gaat bij terugkeer naar Turkije. Twee personen.

Nu heb ik de volgende website gevonden met bedragen: http://www.st-ab.nl/normremi.htm. Die bedragen komen volgens mij overeen met de bedragen op http://wetten.overheid.nl/BWBR0011214/geldigheidsdatum_21-01-2014.

Eenmalig:
quote:
• Vergoeding kosten vervoer (NL -> TR): 250 euro per persoon (totaal: 500 euro)
• Vergoeding kosten vervoer (binnen TR): 25 euro per persoon (totaal: 50 euro)
• Vergoeding vervoer bagage: 335 euro per kubieke meter (laten we uitgaan van 0,5 kubieke meter per persoon) - (totaal: 335 euro)
Vergoedingen kosten vervoer totaal: 550 euro.
Vergoedingen vervoer bagage: 335 euro.
Totaal: 885 euro.

Maandelijks:
quote:
• Brutoremigratie-uitkering: categorie A - na april 2000 - samenwonend - zorgverzekeringswet - geen AOW: 515,99 euro
• Brutotegemoetkoming in de kosten van een ziektekostenverzekering: 102,09 euro
Maandelijks totaal: 618,08 euro.

Ik lees nergens dat de maandelijkse uitbetalingen per persoon zijn, maar ik vermoed van wel.

Betekent dit dus dat je als je vóór eind juni 2014 remigreert naar Turkije, per persoon per maand 618,08 euro krijgt tot je dood? Samen dus goed voor 1236,16 euro? Nu zo'n 3750 lira?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 11:43:41 ]
pi_137120564
Omg. Pasa stijl leven...
pi_137120616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. Pasa stijl leven...
Als het blijkt te kloppen... Ik ga er in ieder geval achteraan. :P.
pi_137120719
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als het blijkt te kloppen... Ik ga er in ieder geval achteraan. :P.
De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..
Verder ken ik een meisje; mijn leeftijd. Kwam na 3 jaar terug.

Is echt niet wat het lijkt he.
pi_137120752
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..
Verder ken ik een meisje; mijn leeftijd. Kwam na 3 jaar terug.

Is echt niet wat het lijkt he.
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...
pi_137120887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:26 schreef Arcadia het volgende:
Nichtje doet nu opleiding als lerares bij de Fethullahci's, maar in een ander land. Ze hield contact via Facebook met haar moeder, maar ze moest dat verwijderen blijkbaar.

Eckte moslims :')
Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..
pi_137120962
Misschien ga ik dat wel doen. Heb ik ook geen vangnet meer en moet ik daar wel blijven. Purrrrfect.
pi_137120971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...
Geen idee. Ze zijn iig terug gekomen? Allemaal.
pi_137121094
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..
En mijn tantes blijven er goed vertrouwen in hebben he. Echt belachelijk. Ben blij dat ik weg ben van die hypocrieten :r
pi_137122074
quote:
Al gezien, vertalingen enzo + link naar liveleak stonden in het artikel.

Erdogan :')

quote:
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?
pi_137122133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.
pi_137122174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.
Sideloaden? En is het dan 139 na die 100 cashback, want dat is eigenlijk vrij goedkoop voor een 4g-apparaat met die specs.
pi_137122245
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:37 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Sideloaden?
Je kunt Android-apps draaien op dat toestel.

http://tweakers.net/nieuw(...)r-pc-sideloaden.html.

quote:
En is het dan 139 na die 100 cashback, want dat is eigenlijk vrij goedkoop voor een 4g-apparaat met die specs.
Precies.

En: Tot 17 dagen* stand-by-tijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 12:47:03 ]
pi_137122275
Ugh, ING ligt eruit. :').
pi_137122308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Al gezien, vertalingen enzo + link naar liveleak stonden in het artikel.

Erdogan :')

[..]

Die bedragen waar ze over spreken, de smerige dieven... En dan ook nog als reactie van Bilal: ''Verdigin isleri bitirdik, Allah'in izniyle.'' :')
pi_137122544
Is dat sideloaden geen gedoe? Heb het zelf nog nooit gedaan op mijn tablet van BB.
pi_137122669
Zg, je moet wel je nationaliteit opgeven hé...

Dag chill reizen door de EU + over de wereld, hallo grote kosten paspoort etc. Hallo, visumaanvragen + eventueel geweigerd worden. Dag familie/vrienden.

Kan je liever zoals de oudjes nu met -vervroegd- pensioen en dan 6 maanden hier, 6 maanden daar doorbrengen :P

Oh, en je moet afstand doen van alle andere uitkeringen.
30/40 jaar lang je lichaam verneuken met kut baantjes en je dan laten afzetten met zo'n schamel bedrag :P
pi_137122799
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Is dat sideloaden geen gedoe? Heb het zelf nog nooit gedaan op mijn tablet van BB.
Geen idee, geen ervaring mee.
pi_137122955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef expans het volgende:

Dag chill reizen door de EU + over de wereld, hallo grote kosten paspoort etc. Hallo, visumaanvragen + eventueel geweigerd worden. Dag familie/vrienden.

Kan je liever zoals de oudjes nu met -vervroegd- pensioen en dan 6 maanden hier, 6 maanden daar doorbrengen :P

30/40 jaar lang je lichaam verneuken met kut baantjes en je dan laten afzetten met zo'n schamel bedrag :P
Ik reageer hier zometeen op. :P.
pi_137122984
Je NLse nationaliteit opgeven :')
pi_137123930
Nederlandse nationaliteit hebben :')
pi_137124011
Turkse nationaliteit hebben :')
pi_137124358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt een jaar probeertijd. Als je na 12 maanden niet op je beslissing bent teruggekomen ben je je nederlandse nationaliteit voorgoed kwijt. Het bedrag is pp en tot je dood, als je getrouwd ben en ook minderjarige kinderen hebt hebben zij na je dood ook nog recht op een schamele vergoeding tot hun 18e jaar. Overigens is er voor deze regeling wel een minimumleeftijd om gebruik van te maken, volgens mij ouder dan 50 moet je zijn en 2 jaar ondoorbrekend werkloos en in de bijstand zitten. Geldt ook alleen voor allochtonen die in land van herkomst zijn geboren, eerste generatie dus.

Naast familielid heeft er gebruik van gemaakt en geen spijt. Hij heeft er al langer naartoe gewerkt en naast dit inkomen van circa 650 euro netto (verschilt per land) ook andere bronnen van inkomsten.

Bij je vertrek geven ze je gelijk (7 jaar geleden) een 5-jarig visum mee zodat je makkelijker je familie en kennissen in NL nog kan bezoeken.

Deze regeling is voor Spanjaarden ideaal, die geven de NLse nationaliteit op en zitten met hun Spaanse paspoort alsnog binnen de EU :D
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_137124367
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef expans het volgende:
Weet ik.

Voor ons is zoiets misschien niet handig, maar voor onze ouderen heeft het inleveren een kleiner impact, denk je niet? Denk aan je vader en moeder, als zij kunnen zich vast ook prima redden in Turkije zonder de Nederlandse nationaliteit. Denk ik.

quote:
Dag chill reizen door de EU + over de wereld,
Denk dat dat bij ons een hogere prio heeft dan bij onze ouders. Daarentegen kunnen ze door heel Turkije reizen in plaats van slechts een aantal weken verblijven. Denk dat daar ook wel genoeg te zien is.

quote:
hallo grote kosten paspoort etc.
533,7 TL voor 10 jaar. Omgerekend zo'n 175 euro. In Nederland zou een paspoort voor 10 jaar maximaal 100,70 euro kosten, maar vanaf 9 maart 2014 kost dat maximaal nog 50,35 euro.

17,50 per jaar voor een paspoort zie ik niet als 'grote kosten'.

quote:
Hallo, visumaanvragen + eventueel geweigerd worden. Dag familie/vrienden.
Je denkt denk ik te veel vanuit jezelf. Denk vanuit het perspectief van je ouders (en oma/opa). Ik vermoed dat zij er meer voordelen in zin dan de nadelen. Dag familie? Volgens mij juist welkom familie!

quote:
Waarom zou je dat doen? Wat voegt zoiets toe? Volgens mij kun je maximaal 3 maanden in het buitenland verblijven.

quote:
Ja, nou, de AOW is een vetpot zeg! Dat bedrag is hier misschien schamel, maar in Turkije leef je als een koning.

Vooral ook omdat de meesten wel een huis hebben daar. Moet je je voorstellen wat je kunt doen met 3500 TL in Turkije, en geen huur betaalt.

Aan al die uitkeringen heb je toch weinig hier, het leven is hier veel duurder. Ik vermoed dat de zorg wel beter is, wellicht een punt om op te letten.
pi_137124760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Je hebt een jaar probeertijd. Als je na 12 maanden niet op je beslissing bent teruggekomen ben je je nederlandse nationaliteit voorgoed kwijt. Het bedrag is pp en tot je dood, als je getrouwd ben en ook minderjarige kinderen hebt hebben zij na je dood ook nog recht op een schamele vergoeding tot hun 18e jaar.
Oeh, dat is wel nice. Ik noteer het, toch maar even navragen.

quote:
Overigens is er voor deze regeling wel een minimumleeftijd om gebruik van te maken, volgens mij ouder dan 50 moet je zijn en 2 jaar ondoorbrekend werkloos en in de bijstand zitten. Geldt ook alleen voor allochtonen die in land van herkomst zijn geboren, eerste generatie dus.
Ik heb dit gevonden:
quote:
Rechthebbenden op de voorzieningen van de Remigratiewet kunnen zijn:
1. de aanvragers die zelf, of waarvan de ouders, één van de volgende nationaliteiten hebben of hebben gehad: Bosnië-Herzegovina, Federale Republiek Joegoslavië (Servië en Montenegro), Griekenland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Macedonië, Marokko, Portugal, Slovenië, Spanje, Suriname, Tunesië of Turkije; of
2. de aanvragers die vluchteling of asielgerechtigde zijn; of
3. de aanvragers die de Nederlandse nationaliteit hebben en in Suriname zijn geboren, of waarvan één van de ouders de Nederlandse nationaliteit heeft en in Suriname is geboren; of
4. de aanvragers of wier ouders die waren of zijn opgenomen in het register van de Wet Rietkerk-uitkering. Het betreft hier Molukkers die in 1951 of 1952 in groepsverband door de Nederlandse regering naar Nederland zijn gebracht.
Zou ook geldig moeten zijn voor ons, no?

Alhoewel...
quote:
De remigratie-uitkering is een bedrag dat u iedere maand krijgt voor uw levensonderhoud. Deze uitkering is alleen voor remigranten van 45 jaar of ouder. Als u in uw nieuwe land niet meer verzekerd bent voor de Nederlandse zorgverzekering, krijgt u ook een tegemoetkoming voor een ziektekostenverzekering.

http://www.svb.nl/int/nl/(...)_remigratieregeling/.
Maakt op zich niet zo uit, mijn ouders zijn ouder dan 45. :P.

quote:
Naast familielid heeft er gebruik van gemaakt en geen spijt. Hij heeft er al langer naartoe gewerkt en naast dit inkomen van circa 650 euro netto (verschilt per land) ook andere bronnen van inkomsten.
Zou hij zich redden met 650 euro per maand? In Marokko, gok ik?

650 euro per maand lijkt mij voldoende om een goed leven te hebben, mits je een eigen huis hebt.

quote:
Bij je vertrek geven ze je gelijk (7 jaar geleden) een 5-jarig visum mee zodat je makkelijker je familie en kennissen in NL nog kan bezoeken.
:D.

Wordt alleen maar mooier.

quote:
Deze regeling is voor Spanjaarden ideaal, die geven de NLse nationaliteit op en zitten met hun Spaanse paspoort alsnog binnen de EU :D
Hahaha, nice. _O-.
pi_137125556
Opzich een mooie deal voor veel mensen, niet voor mijzelf maar voor veel ouderen perfect!
pi_137125658
Wij hebben nog een heel leven voor ons. En wij leven in een ander tijdperk.

Wat als Nederland besluit te stoppen met de maandelijkse uitkeringen? Dan ben je namelijk wel hard de lul...
pi_137125742
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef zarGon het volgende:

Wat als Nederland besluit te stoppen met de maandelijkse uitkeringen? Dan ben je namelijk wel hard de lul...
Dat kan niet, was onlangs nog een rechtzaak over voor zover ik mij heug.
De rechter heeft de overheid teruggefloten.

Nujaaa het zou natuurlijk kunnen bij totale anarchie.
pi_137125791
Gaan jullie dit met je ouders bespreken? :@.
pi_137126108
Hoe oud zijn jullie ouders en werken ze niet ofzo??
pi_137126235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Mijn ouders hadden altijd een modaal+ inkomen (WO+HBO) en bejaard dus die hebben geen intresse :P
Zou ik het voorstellen dan volgt er vast iets als.... wil je van ons af? :'(
pi_137126286
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe oud zijn jullie ouders en werken ze niet ofzo??
Allebei 45+. Wat maakt het uit of ze wel of niet werken?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:53:57 #46
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137126295
Goeie deal
pi_137126382
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Allebei 45+. Wat maakt het uit of ze wel of niet werken?
Dit geldt voor mensen die al een tijdlang geen baan hebben meen ik?
pi_137126459
Mensen die een baan hebben leveren wat op. Mensen die een uitkering genieten kosten geld en willen ze weg hebben.
Lijkt mij.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:58:43 #49
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137126470
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

boeien
pi_137126606
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef Che_ het volgende:

[..]

boeien
Wat praat jij nou weer poep.
pi_137126625
Voordat de aanvraag ingediend is, moet er minstens 6 maanden uitkering ontvangen zijn, inderdaad.

http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/
pi_137126626
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

quote:
Voorwaarden voor een uitkering
Om een uitkering van de Remigratiewet te krijgen, is het nodig dat u aan deze voorwaarden voldoet:

• u woont in Nederland. Bent u tijdelijk in Nederland voor familiebezoek of voor een medische behandeling, dan kunt u geen gebruikmaken van de Remigratiewet.
• u bent 18 jaar of ouder.
• als u een partner heeft, gaat uw partner met u mee of hij of zij woont al in het land waar u gaat wonen.
• u en uw partner hebben geen schulden bij de Nederlandse overheid, zoals belastingschulden of onbetaalde boetes. Heeft u wel schulden, dan heeft u een afbetalingsregeling afgesproken.
• als u in een land gaat wonen waarvan u niet de nationaliteit heeft, dan heeft u een officiële verklaring dat u en uw gezinsleden minstens één jaar in dat land mogen wonen.
• als u erkend vluchteling of asielgerechtigde bent, heeft u een verklaring van de regering van het land waar u gaat wonen dat u daar mag wonen.
• als u een dubbele nationaliteit heeft, doet u vóór uw vertrek afstand van de Nederlandse nationaliteit.
• als u alleen de Nederlandse nationaliteit heeft, doet u er in uw nieuwe land alles aan om de nationaliteit van uw nieuwe land te krijgen.

http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/.
quote:
Extra voorwaarden voor de remigratie-uitkering
Voor een remigratie-uitkering is het nodig dat u ook nog aan de volgende voorwaarden voldoet:

• u bent 45 jaar of ouder.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 3 jaar met een verblijfsvergunning in Nederland gewoond. Dit hoeft alleen als u niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 6 maanden een Nederlandse uitkering gekregen.

http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/.
Hm...
pi_137126646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die een baan hebben leveren wat op. Mensen die een uitkering genieten kosten geld en willen ze weg hebben.
Lijkt mij.
Zelfs mensen met een minimaal inkomen uit arbeid kosten over het algemeen de staat geld.

Zou je met die uitkering naar bv Belgie kunnen vanuit Turkije als je daar een veerblijfsvergunning zou kunnen krijgen? :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:07:28 #54
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137126770
quote:
Als je na een jaar je bedenkt heb je dus betaalde vakantie gehad van een jaar? :D
pi_137126830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Als je na een jaar je bedenkt heb je dus betaalde vakantie gehad van een jaar? :D
Daar lijkt het op. :').
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:10:34 #56
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137126856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daar lijkt het op. :').
pi_137127526
quote:
Mijn ouders overwegen wel om terug te gaan, want vader is nationalist ( :r ). Maar niet met dat inkomen. Dat gaan ze niet redden. Bovendien is mijn vader workaholic dus ik denk dat 'ie dan eerst een baan moet zien te regelen.
pi_137127604
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Mijn ouders overwegen wel om terug te gaan, want vader is nationalist ( :r ). Maar niet met dat inkomen. Dat gaan ze niet redden. Bovendien is mijn vader workaholic dus ik denk dat 'ie dan eerst een baan moet zien te regelen.
Voor werkenden geldt het sowieso niet (blijkbaar), je moet 6 maanden uitkering ontvangen hebben.

Hebben ze geen huis in TR? Zelfs met 2500 TL per maand kun je met z'n tweeën prima leven, no?
pi_137127645
Ik denk dat dit alleen mooi is als je minimaal 50 oid bent, oftewel je gaat niet meer werken in land van herkomst. Als je dan nog een huis hebt en iets om je bezig te houden / inkomsten (bkz: tarla oid) dan kan het wel :P
pi_137127760
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef expans het volgende:
Ik denk dat dit alleen mooi is als je minimaal 50 oid bent, oftewel je gaat niet meer werken in land van herkomst.
Precies.

Jullie hebben jonge ouders zo te lezen... :P.

quote:
Als je dan nog een huis hebt en iets om je bezig te houden / inkomsten (bkz: tarla oid) dan kan het wel :P
Extra inkomsten zijn natuurlijk fijn, maar met zo'n bedrag red je het toch ook makkelijk? (Mits eigen huis.)

Of schat ik het allemaal te rooskleurig in?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 15:41:04 ]
pi_137127887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies.

Jullie hebben jonge ouders zo te lezen... :P.

[..]

Extra inkomsten zijn natuurlijk fijn, maar met zo'n bedrag red je het toch ook makkelijk? (Mits eigen huis.)

Of schat ik het allemaal te rooskleurig in?
Auto's, benzine, voedsel = duur. Ja, 'simpele' dingen via BIM achtige winkels is goedkoop maar de echte dingen zoals hier bij een AH lijken mij duurder.

En inkomsten hoeft niet veel te zijn, al is het maar 3/400 lira huur per maand extra ivm verhuren van een verdieping oid :P.
pi_137128067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:

Voor werkenden geldt het sowieso niet (blijkbaar), je moet 6 maanden uitkering ontvangen hebben.

Hebben ze geen huis in TR? Zelfs met 2500 TL per maand kun je met z'n tweeën prima leven, no?
Oh oke dat heb ik over het hoofd gezien.

Ze hebben een zomerhuisje in zuidwest. Redelijk klein en de locatie is alleen levendig als het zomer is. Vader is momenteel wel opzoek naar een groter huis rondom Izmir, maar hij wil dus absoluut geen appartement. "Mustakil" zegt 'ie. Nou ja dan wordt het natuurlijk een dure grap. Ze twijfelen wel hoor. Mijn ouders vinden de Turkse mentaliteit tien keer niks. En dan wil ik het niet eens hebben over de Turkse artsen en ambtenaren die de arrogantie hebben die wereldleiders niet eens hebben. :r
pi_137128128
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:45 schreef expans het volgende:

[..]

Auto's, benzine, voedsel = duur. Ja, 'simpele' dingen via BIM achtige winkels is goedkoop maar de echte dingen zoals hier bij een AH lijken mij duurder.
Auto en brandstof zijn inderdaad duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Voedsel is net zo duur als je het maakt, dat hoeft geen breekpunt te zijn.

Waar het mij meer om gaat is dat je in landen als Turkije meer bewegingsvrijheid hebt als je geld hebt. In tegenstelling tot hier, waar je 'het systeem' veel meer merkt.

quote:
En inkomsten hoeft niet veel te zijn, al is het maar 3/400 lira huur per maand extra ivm verhuren van een verdieping oid :P.
Op die manier. Ik dacht inkomsten door een baan. :P.
pi_137128163
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Oh oke dat heb ik over het hoofd gezien.

Ze hebben een zomerhuisje in zuidwest. Redelijk klein en de locatie is alleen levendig als het zomer is. Vader is momenteel wel opzoek naar een groter huis rondom Izmir, maar hij wil dus absoluut geen appartement. "Mustakil" zegt 'ie. Nou ja dan wordt het natuurlijk een dure grap. Ze twijfelen wel hoor. Mijn ouders vinden de Turkse mentaliteit tien keer niks. En dan wil ik het niet eens hebben over de Turkse artsen en ambtenaren die de arrogantie hebben die wereldleiders niet eens hebben. :r
De welbekende tegenstrijdigheden. :D.
pi_137128344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Auto en brandstof zijn inderdaad duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Voedsel is net zo duur als je het maakt, dat hoeft geen breekpunt te zijn.

Waar het mij meer om gaat is dat je in landen als Turkije meer bewegingsvrijheid hebt als je geld hebt. In tegenstelling tot hier, waar je 'het systeem' veel meer merkt.

[..]

Op die manier. Ik dacht inkomsten door een baan. :P.
True. Denk dat je als ouder koppel wel genoeg hebt aan dat geld hoor.

Zeker als je daar ook nog iets naast hebt, je kan in Turkije toch geld storten oid zodat je met 'pensioen' kan gaan? Dat vanaf 65 oid krijg je dan ook geld van de overheid teruggestort. Weet even niet hoe het werkt.
pi_137128538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef expans het volgende:

[..]

True. Denk dat je als ouder koppel wel genoeg hebt aan dat geld hoor.

Zeker als je daar ook nog iets naast hebt, je kan in Turkije toch geld storten oid zodat je met 'pensioen' kan gaan? Dat vanaf 65 oid krijg je dan ook geld van de overheid teruggestort. Weet even niet hoe het werkt.
Dat doen ze niet meer.
pi_137128551
Dour biha chibani dour bihaaaaa dour bihaaa nghdem e3liek wa a3liehaaaaaaaaa.
pi_137128571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Dour biha chibani dour bihaaaaa dour bihaaa nghdem e3liek wa a3liehaaaaaaaaa.
Dude. Praat NLs of enkele woordjes Turks. Anders ga je lekker naar de Marokkanen topicreeks.
pi_137128596
Chicks versieren :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:12:37 #70
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137128655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:10 schreef Arcadia het volgende:
Chicks versieren :')
Is crip jouw kloon? Jullie komen altijd tegelijkertijd online :o
pi_137128675
Neu. Ik draag geen kopvod.
pi_137128704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dude. Praat NLs of enkele woordjes Turks. Anders ga je lekker naar de Marokkanen topicreeks.
I'm a grownnnnn womannnn I can do whatever I want.
pi_137128714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:

Zelfs mensen met een minimaal inkomen uit arbeid kosten over het algemeen de staat geld.

Nou ja, die mensen betalen ook allemaal belasting. Ik denk dat ze niet veel meer terugkrijgen dan dat ze hebben betaald. En ookal zou dat wel het geval zijn. Heel veel van hen doen zwaar en vies werk dat velen van ons niet eens zouden willen doen tegenover een hoger inkomen. Denk daarom dat de staat deze mensen wel nodig heeft ;)
pi_137128728
Aichaaa ken bgrikkkk ken mout e3liekkkkkkk.
pi_137128733
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Crip het volgende:

[..]

I'm a grownnnnn womannnn I can do whatever I want.
Hjm. Fok wil het zo. :)
pi_137128759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Maar ik heb dat wel geconstateerd bij jou en nog iemand. 3 dagen niet posten en dan ineens tegelijkertijd. En dat niet 1 keer ofzo :P
pi_137128775
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hjm. Fok wil het zo. :)
>hjm
>wie trekt mond open in eerste instantie.

:')
pi_137128801
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen toerkk.
pi_137128824
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Crip het volgende:

[..]

>hjm
>wie trekt mond open in eerste instantie.

Jij met je gamela gamela.
pi_137128831
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, ik ben geen bir
Fix'd
pi_137128851
Nog 30 pagina's te gaan. Zucht. Chuus.
pi_137128853
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij met je gamela gamela.
>Vraagt aan mij turks te praten
> noemt Arabisch gamela gamela
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:21:51 #83
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137128900
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Maar ik heb dat wel geconstateerd bij jou en nog iemand. 3 dagen niet posten en dan ineens tegelijkertijd. En dat niet 1 keer ofzo :P
Rustig maar :*
pi_137128908
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:18 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Fix'd
O RLLY, wie gaf laatst iets toe? Hmmm hmm?
pi_137128923
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Crip het volgende:

[..]

>Vraagt aan mij turks te praten
> noemt Arabisch gamela gamela
Het heet hier Turkentopic. Niet spreek hier Arabisch, Nora.
pi_137128931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:21 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oyow arcadia inspector gadget.. op goeie spoor allessss.
pi_137128948
quote:

[..]

Dat Is gewoon liefdevolle telepathie.
pi_137128965
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Oyow arcadia inspector gadget.. op goeie spoor allessss.
:') niet weten en dan praten. Yallah.
pi_137128966
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het heet hier Turkentopic. Niet spreek hier Arabisch, Nora.
Ja en dan? We zitten hier op een Nederlandstalig forum ik dwing je ook niet om alleen Nederlands te praten. Hhhhh. Nationalist alles. :*
pi_137128984
quote:

[..]

Just saying :P. Had die observatie al gemaakt
pi_137128986
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') niet weten en dan praten. Yallah.
Weetje wat wel grappig is aan jou.. je neemt alles zo serieus. Hhhh
pi_137129014
Iemand zit carnavals muziek naast me te luisteren.
pi_137129018
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Crip het volgende:

[..]

O RLLY, wie gaf laatst iets toe? Hmmm hmm?
Ik heb dat toch ingetrokken. Je moet een constant niveau behouden wil je bir zijn en blijven.
pi_137129120
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb dat toch ingetrokken. Je moet een constant niveau behouden wil je bir zijn en blijven.
Ik ben virtueel bijna nooit op niveau... fok vooral. Dit is mijn uitlaatklep. O+ Anyways ik ben bir of je nou wilt of niet B)
pi_137129135
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Weetje wat wel grappig is aan jou.. je neemt alles zo serieus. Hhhh
Weet je wat zo leuk is. Dit is tekst, dus hoe weet je dat ik srs ben?
pi_137129160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
Iemand zit carnavals muziek naast me te luisteren.
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aan
Dan zal er voor jou ok een wereld open gaan

pi_137129244
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Weet je wat zo leuk is. Dit is tekst, dus hoe weet je dat ik srs ben?
>dit is tekst

You dont say
pi_137129264
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom Roosendaal "tullepoatenstad" carnaval vieren O+
pi_137129295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee het was dit:

Heidoeeeeee doe bis een lekker sjtukkkm heidoeeee die up de toafel sjtoat heidoeeeeee
pi_137129306
Uitlaatklep ja... Sommigen hier hebben echt het niveau van een drol :D
pi_137129414
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee het was dit:

Heidoeeeeee doe bis een lekker sjtukkkm heidoeeee die up de toafel sjtoat heidoeeeeee
Limburg(s)... :')
pi_137129437
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Crip het volgende:

[..]

>dit is tekst

You dont say
Ga anders even wat make up doen op je smoel? Houdt je zoet.
pi_137129493

Stel je eens voor dat daar Joden stond :') :D
pi_137129573
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ga anders even wat make up doen op je smoel? Houdt je zoet.
Ik heb geen makeup op vandaag :D

> that moment when people got nothing to say.

Hashtag truth
pi_137129640
Arc, kan dat plaatje niet iets groter? Ik kan zo niet lezen wat er staat.
pi_137129659
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb geen makeup op vandaag :D

> that moment when people got nothing to say.

Hashtag truth
Goddank, die plamuurlaag zag er nml niet uit.

#DurfEerlijkTeZijn
pi_137129663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]

Stel je eens voor dat daar Joden stond :') :D
Inderdaad. Haar kapsel trouwens. _O-
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_137129774
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Inderdaad. Haar kapsel trouwens. _O-
Die dubbele kin dan.
pi_137129816
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die dubbele kin dan.
Net Wilders O+
LEAVE KB ALONE.
pi_137129862
WTF betekent "niet zo van de moslims zijn"?

Dat klinkt alsof ze constant orgies heeft met alles dat los en vastzit, behalve dus met moslims.
pi_137129875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:

Dat klinkt alsof ze constant orgies heeft met alles dat los en vastzit, behalve dus met moslims.
pi_137129892
Maar waarom is dit opeens bijzonder dan? Er staat iedere dag wel een vergelijkbare opmerking in het opiniegedeelte van die gratis krantjes.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:56:05 #113
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_137129953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:53 schreef expans het volgende:
Maaar wij zijn seculier ;<
Wat hoor ik nou.

pi_137130024
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar waarom is dit opeens bijzonder dan? Er staat iedere dag wel een vergelijkbare opmerking in het opiniegedeelte van die gratis krantjes.
Waar moeten we het dan over hebben? Breng jij eens een onderwerp in. :{w
LEAVE KB ALONE.
pi_137130118
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Waar moeten we het dan over hebben? Breng jij eens een onderwerp in. :{w
Ik zag het ook al twee maal op FB verschijnen, dus vroeg me af wat er zo bijzonder aan is.
pi_137130203
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Nou ja, die mensen betalen ook allemaal belasting. Ik denk dat ze niet veel meer terugkrijgen dan dat ze hebben betaald. En ookal zou dat wel het geval zijn. Heel veel van hen doen zwaar en vies werk dat velen van ons niet eens zouden willen doen tegenover een hoger inkomen. Denk daarom dat de staat deze mensen wel nodig heeft ;)
Die mensen betalen minimaal belasting, als je dan de kosten van woonruimte/gezondheidszorg/infrastructuur/veiligheid/OV etc etc bij elkaar optelt zijn zij onrendabel.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat zij economisch gezien nutteloos zijn, schaalvergroting heeft ook zo zijn voordelen.
pi_137130206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Arc, kan dat plaatje niet iets groter? Ik kan zo niet lezen wat er staat.
Zit op telefoon helaas ;(
pi_137130241
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zag het ook al twee maal op FB verschijnen, dus vroeg me af wat er zo bijzonder aan is.
Omdat "ik ben niet zo van de" iets anders betekent dan wat zij denkt. Zie post van zG :')
pi_137130291
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:

Misschien is zij een horige van een Sikh? die zijn ook niet zo van de moslims :')
pi_137130329
Ze zal vast door 1 a 2 jongeren bespuugd worden hierdoor #sadtruth
pi_137130437
quote:
"Religies veroorzaken alleen maar oorlogen!"
"Religies zijn de hoofdoorzaak van alle ellende!"
"Zonder religies zou er heel wat meer vrede op aarde zijn!"

Dit soort uitspraken zijn de meest gehoorde "argumenten" die ik hoor van atheïsten wanneer ik met hen spreek over religie. U zult ze vast ook wel eens voorbij hebben horen komen. Maar zoals bij veruit de meeste stoere uitspraken van atheïsten, zijn dit slechts holle slogans, waar niet goed over is nagedacht. Makkelijke oneliners om van die religieuze discussie af te komen.

Ik zal niet ontkennen dat religies vaak een bron van strijd zijn geweest, of dat het op zijn minst vaak gebruikt is als een dekmantel voor oorlogen, naïeve gelovigen voor het karretje gespannen als kannonenvlees.
Maar ziet een wereld zonder religies er vrediger uit?

Laten we eens kijken naar enkele atheïstische experimenten van de afgelopen eeuw:

Jozef Stalin zag zichzelf als alleenheerser van de Sovjet-Unie, en duldde geen god naast zich. Hij brak kerken en moskeeën af, vele Islamitische boeken werden verbrand en imaams werden opgehangen of naar werkkampen gestuurd om daar vervolgens te sterven aan ondervoeding.
De Communisten beschouwden religie als "opium voor het volk", zoals hun valse profeet Karl Marx al zei. Onder het bewind van Jozef Stalin (1922-1952) zijn in totaal zo'n 9 miljoen mensen vermoord; ofwel door directe executies, ofwel door verhongering in werkkampen. Niet erg vreedzaam dus.

Jozef Stalin was uiteraard een leerling uit de school van de anti-religieuze Bolsjewieken; zij die met zeer harde hand de macht over hadden genomen in Rusland in 1918. Deze Communistische revolutie ging gepaard met gruwelijke martelingen en executies, die in 4 jaar tijd aan zo'n 85.000 mensen het leven heeft gekost. Niet erg vreedzaam dus.

In China kwam in 1945 Mao Zedong aan de macht. Ook al zo'n rode malloot die niets moest hebben van religie. Tijdens zijn 31-jarige bewind zijn volgens studies zo'n 65 miljoen (!!!) mensen om het leven gebracht. Sommige onderzoekers leggen dat aantal zelfs op 72 miljoen. Niet erg vreedzaam dus.

In 1975 kwam de Rode Khmer aan de macht in Cambodja. Overtuigde communisten, die alle tekenen van religie met wortel en tak probeerden uit te roeien. Tijdens hun 4-jarige dictatuur zijn naar schatting zo'n 3,5 miljoen Cambodjanen om het leven gekomen op de beruchte killing fields. Niet erg vreedzaam dus.

Dit zijn slechts 4 voorbeelden, en als de tijd het toestond, zou ik er meer noemen. Atheïsten zijn dus niet bij voorbaat beter dan religieuze mensen, noch voeren zij minder oorlog uit naam van hun ideologie. Sterker nog; hun leiders hebben er een aardig potje van gemaakt.
Zoals sommigen religieuzen "ongelovigen" op grote schaal hebben vermoord, zo hebben ook sommige ongelovigen "religieuzen" op grote schaal vermoord.
Als mensen geen religie hebben om over te vechten, vechten ze wel over andere zaken, zoals door mensen bedachte ideologieën (fascisme, nazisme, communisme, kapitalisme), of vechten ze over grenzen van landen, grondstoffen of troonopvolgers.

Ten tweede dienen we deze atheïsten die religie als oorzaak van alle ellende zien, erop te wijzen dat religie in het algemeen, en de Islaam in het bijzonder, erg veel goeds heeft gebracht voor de mensheid. Het Christendom heeft inderdaad de kruistochten voortgebracht, maar ook mensen die de armen voedden en mensen die scholen hebben gesticht om de ongeletterden te leren lezen. En zo is het zeker het geval met de Islaam. Een religie die aanspoort tot zakaat en sadaqah, het helpen van de weeskinderen en de armen, het opkomen voor de rechten van de onderdrukten, het goed zijn voor de ouders, de buren en de gasten, en ja, zelfs voor dieren. Een religie die het ten strengste verbiedt om te stelen, te liegen, te bedriegen, te roddelen of overspel te plegen. Een religie die het verstand schoonhoudt van zaken als drugs of drank, een religie die barmhartige, eerlijke, schone mensen voort zou moeten brengen die de gehele schepping tot nut zijn. En als we naar de praktische voorbeelden zouden kijken in de geschiedenis van de Islaam, dan zouden we duizenden voorbeelden kunnen noemen van nobele, barmhartige, eerlijke mensen, die vanwege hun religie goed waren voor de mensheid. Ja zelfs vandaag de dag nog zijn er miljoenen Moslims wereldwijd die iedere dag goede daden verrichten voor anderen, daardoor aangespoord door hun religie. Alleen die halen nooit het nieuws...
pi_137130438
Ik ben niet zo van de belastingdienst.
Ik ben niet zo van de groente.
Ik ben niet zo van de Joden.
Ik ben niet zo van de christenen.
LEAVE KB ALONE.
pi_137130489
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Omdat "ik ben niet zo van de" iets anders betekent dan wat zij denkt. Zie post van zG :')
Gewoon een normale uitdrukking voor iets wat je niet aanstaat of bij jezelf vindt passen. :')
pi_137130517
Ik ben eindelijk thuis.

Ik ben wel zo van de cherry tomaatjes O+
pi_137130541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is van de aaaaaandere kaant
"Is hij homo?"
Nee joh. NSB-er
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:16:46 #126
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_137130562
Ik ben niet zo van zionisten, Amerikanen, Assad en Saddam-aanhangers, belastingdienst, AIVD, CIA, FBI, American Army, Groente etc.
pi_137130565
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Gewoon een normale uitdrukking voor iets wat je niet aanstaat of bij jezelf vindt passen. :')
Haar zal idd weinig passen.
pi_137130605
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar ben je wel van?
pi_137130639
Het is de schuld van de rabobank
pi_137130660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben niet zo van zionisten, Amerikanen, Assad en Saddam-aanhangers, belastingdienst, AIVD, CIA, FBI, American Army, Groente etc.
Ik ben niet zo van de separatisten. Wegwezen dus.
pi_137130670
zG wat staat er eigenlijk in mijn notes
pi_137130729
quote:
1x Amerikanen is wel genoeg.
pi_137130735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Arcadia het volgende:
zG wat staat er eigenlijk in mijn notes
Kun je dat niet inzien wanneer je een abbo neemt?
pi_137130758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kun je dat niet inzien wanneer je een abbo neemt?
Waarom abbo nemen als zg mij kan matsen :)
pi_137130768
quote:
Groente is goed voor je. :( Van baklava alleen word je geen sterke jongeman!
LEAVE KB ALONE.
pi_137130792
De helft vd wereld is in handen van 85 man.

De andere helft vd wereld delen door 7 miljard
pi_137130863
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Waarom abbo nemen als zg mij kan matsen :)
Ik zeg niet dat je een abbo moet nemen. Als zarGon je die info geeft, verbreekt hij de policy en zal ik genoodzaakt zijn hem aan te geven bij de autoriteiten. :'(
pi_137130898
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een abbo moet nemen. Als zarGon je die info geeft, verbreekt hij de policy en zal ik genoodzaakt zijn hem aan te geven bij de autoriteiten. :'(
Che gaat mij een idioot vinden als ik een abbo neem om de notes te lezen
pi_137130929
C´mon zG... hook an abi up *O*
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:29:56 #140
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137130960
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Arcadia het volgende:
De helft vd wereld is in handen van 85 man.

De andere helft vd wereld delen door 7 miljard
pi_137130977
Ik heb 21 notes. Valt nog wel mee.

Klb-tijden
pi_137130984
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hij vindt je al een idioot. Ook zonder abo.
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:31:34 #143
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137131006
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Aboooo, het is abbo
pi_137131030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Aboooo, het is abbo
abonnement?
LEAVE KB ALONE.
pi_137131033
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik hoop dat je s avonds ineens moet plassen wanneer je warm in je bed ligt.
pi_137131052
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik hoop dat je s avonds ineens moet plassen wanneer je warm in je bed ligt.
Been there. Altijd fijn, scheelt weer douchen.
LEAVE KB ALONE.
pi_137131062
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_137131111
De ijscoman is er weer. Woei. Beste slagroom ooit O+
pi_137131131
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Been there. Altijd fijn, scheelt weer douchen.
Jouw toiletafvoer gaat naar de douche?
pi_137131212
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jouw toiletafvoer gaat naar de douche?
Hoe zie jij dat voor je?
LEAVE KB ALONE.
pi_137131247
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Hoe zie jij dat voor je?
Met lede ogen.
pi_137131683
Pissen in het zwembad was altijd lekker.
pi_137131852
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
Pissen in het zwembad was altijd lekker.
En dan zeik je op hollanders die hun poten op tafel zetten. _O-
LEAVE KB ALONE.
pi_137131907
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Was toen 11 ofzo ;)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:04:51 #156
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137131926
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Haha zeiken :)
pi_137132069
Elke avond zelfde kutvraag. Wat moet ik eten ;(
pi_137132243
quote:
Die gast verdient gewoon miljoenen met computerspelletjes spelen en een beetje dom lullen.
pi_137132938
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Die gast verdient gewoon miljoenen met computerspelletjes spelen en een beetje dom lullen.
Duizenden ja :P. Is wel interessant om te doen eigenlijk. Maar het problematische eraan is dat men je zal herkennen op straat en het je uiteindelijk achtervolgt, ik zou dat persoonlijk niet willen :P
pi_137133000
quote:
Niets tegen pewds. En vooral niet southpark the game. O+ O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hhh echt he.. maargoed al die filmpjes maken en editen vergt wel veel van je tijd ook omdat hij elke dag upload. Maar het lijkt me wel onwijs gaaf!
pi_137133217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Duizenden ja :P. Is wel interessant om te doen eigenlijk. Maar het problematische eraan is dat men je zal herkennen op straat en het je uiteindelijk achtervolgt, ik zou dat persoonlijk niet willen :P
http://www.celebritynetwo(...)rning-youtube-stars/

Tot nu toe, bedoelde ik. Hij heeft momenteel 3.671.105.119 views volgens zijn kanaal.
pi_137133311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tot nu toe, bedoelde ik. Hij heeft momenteel 3.671.105.119 views volgens zijn kanaal.
Die lijst is nog best oud nu staat hij boven aan de lijst. op 1 dag heeft hij meer dan 2mil views per video.. hij verdiend dikk. 8)7
pi_137133389
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kom ik maak kanaal, jij gaat video's telkens refreshen en jij krijgt 50% van de winst :*
pi_137133561
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kom ik maak kanaal, jij gaat video's telkens refreshen en jij krijgt 50% van de winst :*
Is goed. Heb je ideeën? Kunnen we samen gamen en ons islamitisch geïnspireerd commentaar erop geven. Zo nu en dan ook serieuzere onderwerpen behandelen en fatwa's geven.
pi_137133707
I.p.v Bro Army, Muhajideen :')
pi_137133711
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is goed. Heb je ideeën? Kunnen we samen gamen en ons islamitisch geïnspireerd commentaar erop geven. Zo nu en dan ook serieuzere onderwerpen behandelen en fatwa's geven.
Ik kan goede humorstukjes doen. Kunnen een islamitisch element toevoegen aan verscheidene dingen. Politieke dingen oppervlakkig bespreken met wat humor is altijd goed voor kijkcijfers. Alleen wil ik echt niet met mijn gezicht zo op beeld komen dat het mij voor de rest van mijn leven achternazit.
pi_137133773
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik kan goede humorstukjes doen. Kunnen een islamitisch element toevoegen aan verscheidene dingen. Politieke dingen oppervlakkig bespreken met wat humor is altijd goed voor kijkcijfers. Alleen wil ik echt niet met mijn gezicht zo op beeld komen dat het mij voor de rest van mijn leven achternazit.
Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, toch?

pi_137133789
Ik begin Sylvester nu te snappen :')

DAMN.
pi_137133919
Posten/volgen is optioneel, niemand houdt je hier.
pi_137133962
Cherie j'taime cherie je t'adore como la salsa de pomodoro
pi_137133976
Ya Mustapha, ya Mustapha, ana bahibek ya Mustapha.
pi_137134014
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, toch?

[ afbeelding ]
Ik was zelf aan het denken aan een masker, maar als je onherkenbaar bent dan zakken jouw cijfers vanzelf in :P
pi_137134023
Hou je aan je woord en reageer niet op me :')
pi_137134038
Zolang ik niemand citeer is het aan niemand gericht.

#truestieverspoke
pi_137134043
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hou je aan je woord en reageer niet op me :')
warom is mn voorhoofd zo vettig de laatste tijd?
LEAVE KB ALONE.
pi_137134204
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

warom is mn voorhoofd zo vettig de laatste tijd?
Was jij Iraanse of Afghaanse?
pi_137134240
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Was jij Iraanse of Afghaanse?
Wat doet dat ertoe? :P
LEAVE KB ALONE.
pi_137134265
Zeg nou...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:18:43 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137134340
Al die linkdumps hier :')
LEAVE KB ALONE.
pi_137134352
quote:
Dat was snel.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:19:40 #184
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137134363
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begin Sylvester nu te snappen :')

DAMN.
:')!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:20:40 #185
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137134403
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:*
pi_137134417
Heb zin in bj ;(
pi_137134440
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik was zelf aan het denken aan een masker, maar als je onherkenbaar bent dan zakken jouw cijfers vanzelf in :P
Als inhoud, humor en vorm in orde zijn en je een constante kwaliteit kunt behouden, maakt dat niet uit, denk ik. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 25-02-2014 19:28:37 ]
pi_137134462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in bj ;(
wat
LEAVE KB ALONE.
pi_137134463
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in bj ;(
ik ook
pi_137134483
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

wat
ben en jerry
je mind is dirty

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 19:22:26 ]
pi_137134488
Ben en Jerry ijs. :9
pi_137134530
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

wat
_O-
pi_137134570
Als iemand denkt ik verveel me, kom laat ik het brengen: dat mag!
pi_137134628
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Als inhoud, humor en vorm in en orde zijn en je een constante kwaliteit kunt behouden, maakt dat niet uit, denk ik. :P
Als ik eenmaal aan iets begin wordt het altijd beter en beter. No problem.
pi_137134760
quote:
Amerikanen die aangetast worden in hun trots. :')
pi_137134878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

ben en jerry
je mind is dirty
ja wat welke smaak je bent zelf dirty
LEAVE KB ALONE.
pi_137134881
http://www.dumpert.nl/med(...)ieping_stort_in.html

Hard gelachen. Hihaho. .zonde van zo'n mooie balkon.
pi_137134899
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Iig geen salty caramel ofzo. Oh die was zo nasty :r
pi_137134921
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:06 schreef zarGon het volgende:
Ik heb dit gevonden:
Ik ben geen expert maar kan mij herinneren dat ik er als tweedegeneratie expliciet niet voor in aanmerking kwam, ging om mensen die buiten Nederland waren geboren. Gezien de gedachte achter de wet is dat ook logischer denk ik. Taalkundig gezien zijn mensen die in Nederland geboren zijn nooit "remigranten", dus wellicht dat het niet expliciet in de voorwaarden staat maar wanneer men over remigrant spreekt sluit dat bijv mij uit.

quote:
Zou hij zich redden met 650 euro per maand? In Marokko, gok ik?
Tunesie. 650 euro is ok. Maar alleen daarvan leven met zijn tweeen zou ik persoonlijk deze deal niet voor doen. Laat staan als je kinderen hebt. Maar zoals ik zei heeft mijn vader ernaartoe gewerkt en ook andere bronnen van inkomsten in dat land...en in dat geval is hij meer dan goed af. Mag absoluut niet klagen.

quote:
650 euro per maand lijkt mij voldoende om een goed leven te hebben, mits je een eigen huis hebt.
Ja je moet dan wel een eigen huis hebben...maar dat hebben de eerstegeneratie genoten wel. Neem aan dat dat bij Turken niet anders is. 650 per maand voor twee "oudjes" die geen jonge kinderen meer hebben is wel ok ja. Toch moet je niet vergeten dat in dit soort landen (Turkije weet ik niet) ook het leven sneller duurder wordt dmv hogere inflatie. Na 8 a 10 jaar is die 650 zeer waarschijnlijk rond de 580 waard. Hoewel dit per land verschilt natuurlijk.

De Spanjaarden zijn er het beste vanaf _O_ _O-

Je hebt er ook bij die eerst voor de aanvraag in Frankrijk proberen een verblijfsvergunning te fixen door daar ingeschreven te staan. En dan deze aanvraag indienen. Zijn wel wegen om deze deal nog aantrekkelijker te maken :P
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:32:56 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137135026
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Vanille
pi_137135149
Ik verveel me.

Klinker, vermaak me. :*
pi_137135209
Cookie Dough... :9
pi_137135597
Als ik ijs met zelfgemaakt cookie dough meng, zou dat dan lekker zijn..
pi_137135858
Och, chocolate covered cookie dough balls...

pi_137136167
Yapma....
pi_137136306

Nom nom nom, zoooooooooo lekker.
pi_137136621
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Che had het daar toevallig laatst ook over.
Hebben jullie recentelijk eentje gedeeld ofzo?

-winkwink-
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137136647
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

-winkwink-
Had jij het soms willen delen meisje?

-winkwink-
pi_137136670
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Had jij het soms willen delen meisje?

-winkwink-
Ik deel geen ijs, sorry.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:08:53 #210
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137136689
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

-winkwink-
Ik ben toch niet de enige die het vies vind :P
pi_137136705
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik ben toch niet de enige die het vies vind :P
Zeg gewoon dat we het samen gedeeld hebben :')
pi_137136911
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

alles wat sowieso geen chocolade-ijs is :')
of chocolade bevat
LEAVE KB ALONE.
pi_137136931
Dat heb ik alleen met ijs, heb hier diverse repen en andere chocoladedingetjes op mn kamer liggen maar heb daar nooit zin in.
LEAVE KB ALONE.
pi_137137029
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heb ik alleen met ijs, heb hier diverse repen en andere chocoladedingetjes op mn kamer liggen maar heb daar nooit zin in.
Hele voedselreserve :D
pi_137137035
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuif ze maar hier naar toe.
pi_137137104
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Hele voedselreserve :D
:') Zo kun je het wel noemen ja... voor het geval ik ooit zin daarin heb, heb genoeg liggen _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Schuif ze maar hier naar toe.
Als we gaan daten neem ik ze mee voor je. ^)
LEAVE KB ALONE.
pi_137137135
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:') Zo kun je het wel noemen ja... voor het geval ik ooit zin daarin heb, heb genoeg liggen _O-

[..]

wanneer daten we dan?
pi_137137172
@Wammes

http://www.onislam.net/en(...)rcassians-bones.html

Niet zo in-depth, maar brengt enkele dingen naar voren die ik niet wist.
pi_137137223
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Voor het geval er een derde wereldoorlog uitbreekt, yes.
pi_137137258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

wanneer daten we dan?
Ik moet eerst met Weissmannnn daten. Dan kom jij pas, jij wees mij de vorige keer af :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik voorbereid dan. :)
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:24:51 #221
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137137292
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Die is al geweest
pi_137137296
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik moet eerst met Weissmannnn daten. Dan kom jij pas, jij wees mij de vorige keer af :{w

:') Ik meet bijna nooit........ Je mist een kans.
pi_137137326
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

Die is al geweest
What did I miss.
pi_137137328
Dit staat al op mijn kast sinds vorige Ramadan. Niet eens 's geopend ofzo. Ik denk dat die niet meer goed is :D

pi_137137364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:') Ik meet bijna nooit........ Je mist een kans.
:{w ik durf niet meer met jou afspraken te maken, je deed de vorige keer vet lullig ja. Bitchyyy.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Dit staat al op mijn kast sinds vorige Ramadan. Niet eens 's geopend ofzo. Ik denk dat die niet meer goed is :D

[ afbeelding ]
Ahhh, die is te leuk om op te eten. Die hartjes. O+
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:27:18 #226
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137137373
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

What did I miss.
Die heb jij niet bewust meegemaakt waarschijnlijk
pi_137137374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:

[ afbeelding ]
je kan em altijd doorpasen :9~ :9~ :9~
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_137137392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Die heb jij niet bewust meegemaakt waarschijnlijk
Uhu.
pi_137137413
wat is dat over een (fake?) geluidstape met erdogan? iemand die mij kan informeren?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_137137444
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:{w ik durf niet meer met jou afspraken te maken, je deed de vorige keer vet lullig ja. Bitchyyy.

Ben geen bitch. Wel labiel en gevaarlijk :)
pi_137137499
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben geen bitch. Wel labiel en gevaarlijk :)
Niet zo labiel als deze man.
Plus jawel bitchy, je deed vetttt lullig over meeten de vorige keer. :'(
LEAVE KB ALONE.
pi_137137530
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

je kan em altijd doorpasen :9~ :9~ :9~
Ik denk dat hij niet zo lekker zal smaken.. beetje oud. _O- Je mag wel de kinder hebben die hier ligt had het voor me neefjes en nichtje gehaald maar ze zijn niet gekomen!
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Ahhh, die is te leuk om op te eten. Die hartjes. O+
Haha ja cute he! Van mijn broer gekregen, kapot schattig.
pi_137137542
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef Slayage het volgende:
wat is dat over een (fake?) geluidstape met erdogan? iemand die mij kan informeren?
Er is vooralsnog niets fake aan. Luister gewoon zelf...

GC / Turken op FOK! #1050 Verandering
pi_137137584
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Niet zo labiel als deze man.
Plus jawel bitchy, je deed vetttt lullig over meeten de vorige keer. :'(
Dat is mijn broer. Runs in the family.
pi_137137589
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is mijn broer. Runs in the family.
En dit is je zus?

pi_137137638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:31 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet zo lekker zal smaken.. beetje oud. _O- Je mag wel de kinder hebben die hier ligt had het voor me neefjes en nichtje gehaald maar ze zijn niet gekomen!
alleen de gedachte al, begin ik van te kwijlen :9~ :9~ :9~
-Rabia Al-Basri
pi_137137713
quote:
samenvatting graag :* en wat maakt dit authentiek?
-Rabia Al-Basri
pi_137137714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dude. That's me! ;(
Ik heb dat filmpje paar maanden geleden ook al gezien. hoe loopt het af? :'(

Die auto die daarna aan komt rijden ook :') :'(
LEAVE KB ALONE.
pi_137137755
Dat filmpje met die chicken nuggets is fake.. tenminste de stemmen zijn ingesproken door een youtuber. Hhh
Zou grappig zijn als het real was.
pi_137137886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Dat filmpje met die chicken nuggets is fake.. tenminste de stemmen zijn ingesproken door een youtuber. Hhh
Zou grappig zijn als het real was.
Alles op YOUTUBE is echt :(
https://www.facebook.com/(...)14027&type=2&theater

kijk deze, kan toch niet nep zijn? :(
LEAVE KB ALONE.
pi_137138137
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wat een kutfilm.
pi_137138186
quote:
19s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Alles wat door asians word geplaatst op FB is echt. :(
pi_137138387
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat een kutfilm.
Nouja zeg..

S
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef Crip het volgende:

[..]

Alles wat door asians word geplaatst op FB is echt. :(
o so mee eens. >:O
LEAVE KB ALONE.
pi_137138421
Sylvesterr en baard. ^O^ zarGon heeft niet gelogen :@
pi_137138694
Ik wil sucuk eten maar dan gaan mijn ouders weer zeiken over dat het stinkt. :(

Ik ben er zo aan toe om op mezelf te gaan wonen. Echt. :')
pi_137138756
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:

Sucuk omelet. O lawd _O_ _O_ _O_
pi_137138852
quote:

Wats met je UI....

WEISSFRAU.
pi_137138888
quote:

Kan toch je tanden poetsen erna? Sucuk op zich stinkt niet zo erg, maar uit iemand zijn mond is niet zo fris. Je hebt altijd van die mensen die naar een besloten ruimte komen op vrijdag waar veel mensen komen en dan boertjes laten, je kan die sucuk dan echt ruiken :')
pi_137138934
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kan toch je tanden poetsen erna? Sucuk op zich stinkt niet zo erg, maar uit iemand zijn mond is niet zo fris. Je hebt altijd van die mensen die naar een besloten ruimte komen op vrijdag waar veel mensen komen en dan boertjes laten, je kan die sucuk dan echt ruiken :')
Ik denk eerder de lucht als je het bakt.
pi_137138951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, ze zeiken inderdaad omdat ik uit mijn mond ga meuren, ja. :')

Ze zeuren dat het huis stinkt.
pi_137138999
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wats met je UI....

WEISSFRAU.
Cuush zie je nu pas. :')

Crip jij snapt!!
pi_137139007
Nee, sucuk vind ik niet stinken. Bij pastirma is dat erger :')
pi_137139064
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Cuush zie je nu pas. :')

Crip jij snapt!!
SIT ALDIJT MOBIEL HEUR.
pi_137139140
Ik had laatst ook pizza gemaakt met sucuk erop. :@
Sucuk is echt het beste ooit. :9
pi_137139148
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Nee, sucuk vind ik niet stinken. Bij pastirma is dat erger :')
Wat ik ook bak of kook, altijd gezeik. Ze zijn zo gevoelig voor geur. En wij hebben ook nog eens een open keuken.
pi_137139441
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat ik ook bak of kook, altijd gezeik. Ze zijn zo gevoelig voor geur. En wij hebben ook nog eens een open keuken.
pi_137139445
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon jaloers op je skills, overduidelijk.
LEAVE KB ALONE.
pi_137139525
quote:
Wat is deze. Sucuk en cemen zonder knoflook! :')

Klinker, ja he! Zou je bijna denken. :(
pi_137139692
Ja, sucuk zonder çemen- en knoflookgeur.
pi_137139720
Knoflook is wat het lekker maakt.
pi_137139759
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Crip het volgende:
Knoflook is wat het lekker maakt.
pi_137139844
Arcadia, reactie van Henriëtte...

pi_137140132
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, reactie van Henriëtte...

[ afbeelding ]
>Metro

pi_137140320
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sucuk zonder çemen- en knoflookgeur.
Ik heb dit een keer gehaald bij de slager, het was echt veel en veel beter dan de sucuk die je hebt bij de supermarkten.
pi_137140441
Ik zag vandaag een zes jaar oude foto op werk van collega's. Het was werkelijk schrikbarend hoe sommigen in zes jaar tijd zo hebben kunnen verouderen. Eng zelfs..
pi_137140449

Wat youtube mij aanraadt _O-
pi_137140525
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zag vandaag een zes jaar oude foto op werk van collega's. Het was werkelijk schrikbarend hoe sommigen in zes jaar tijd zo hebben kunnen verouderen. Eng zelfs..
Misschien ligt het aan de plek waar je werkt. Van drukke en stressvolle banen waarbij je geen goed slaapritme hebt kan men sneller ouder worden.
pi_137140636
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

samenvatting graag :* en wat maakt dit authentiek?
Als je niet eens de moeite neemt om die 10 minuten te beluisteren, kun je ook moeilijk voor jezelf een beeld vormen. De geluidsfragmenten lekken al sinds 17 december vorig jaar, maar de AKP heeft tot nog toe geen aanklacht ingediend van enige aard. Zij weten ook dat er dan een onderzoek naar komt. Ze zijn nu druk bezig spoedwetjes door te voeren zodat ze media die fragmenten publiceren zonder tussenkomst van het gerecht kunnen sluiten.
pi_137140660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de plek waar je werkt. Van drukke en stressvolle banen waarbij je geen goed slaapritme hebt kan men sneller ouder worden.
Heeft vast ook invloed gehad. Maar het blijft interessant. Een man leek wel 20 jaar ouder te zijn geworden..
pi_137140774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]

Wat youtube mij aanraadt _O-
Mijne...

i gotta get my sh*t together. _O-

pi_137140818
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heeft vast ook invloed gehad. Maar het blijft interessant. Een man leek wel 20 jaar ouder te zijn geworden..
Tijd om van baan te veranderen :P
pi_137140860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef Crip het volgende:

[..]

Mijne...

i gotta get my sh*t together. _O-

[ afbeelding ]
Ja jij duidelijk wel :') . Bij mij zitten er zo 10 lezingen tussen en dan een filmpje over Borat en Joden _O- zo droog.
pi_137140872
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Als je niet eens de moeite neemt om die 10 minuten te beluisteren, kun je ook moeilijk voor jezelf een beeld vormen. De geluidsfragmenten lekken al sinds 17 december vorig jaar, maar de AKP heeft tot nog toe geen aanklacht ingediend van enige aard. Zij weten ook dat er dan een onderzoek naar komt. Ze zijn nu druk bezig spoedwetjes door te voeren zodat ze media die fragmenten publiceren zonder tussenkomst van het gerecht kunnen sluiten.
alles wat langer dan 3 minuten duurt is te lang je weet :P
-Rabia Al-Basri
pi_137140909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:42 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Tijd om van baan te veranderen :P
Beter dan dit kan ik niet krijgen...
pi_137141001
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Beter dan dit kan ik niet krijgen...
Of je kan terug naar school gaan :) . Nóg beter. Dat wilde je toch al doen dus waarom niet.
pi_137141064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:43 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja jij duidelijk wel :') . Bij mij zitten er zo 10 lezingen tussen en dan een filmpje over Borat en Joden _O- zo droog.
Hhhhh, ik kijk graag rare dingen op YT. Alleen weet ik niet waar die Tipsy bartender en dat weedgedoe vandaan komt :{w
Ik kijk nu die skinbleaching docu. :@ Ik ben echt obsessed met rare docu's..
pi_137141078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Of je kan terug naar school gaan :) . Nóg beter. Dat wilde je toch al doen dus waarom niet.
:') :D
pi_137141252
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:

[..]

Hhhhh, ik kijk graag rare dingen op YT. Alleen weet ik niet waar die Tipsy bartender en dat weedgedoe vandaan komt :{w
Ik kijk nu die skinbleaching docu. :@ Ik ben echt obsessed met rare docu's..
Had je die documentaire gezien over dat zelfmoordbos in Japan? Echt creepy.
pi_137141276
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:') :D
Ne ya, ik zou je serieus willen helpen, maar ik weet niet hoe :')
pi_137141870
Inderdaad, beter nu dan straks. Ik begrijp dat het opbrengen van motivatie voor iets dat je niet helemaal interesseert moeilijk zal zijn (ik ben ook niet gek op wat ik nu doe), maar het is een investering.
pi_137142100
Ik vertrouw mezelf niet. Het is zo vaak misgegaan.
pi_137142296
Hey, ik ben 22 en zit in mijn eerste jaar van de universiteit. Ik zie soms nog 50-jarigen hier zitten in de college zalen en niemand heeft daar problemen mee. Ik heb respect voor mensen die werken aan hun leven, geen respect voor degenen die niet blijven proberen :). Gewoon doen Börte, ik weet zeker dat het goedkomt en ik maak geen valse beloftes.
pi_137142390
Thenks voor de motivatie.. :P

(Ja sorry geen idee hoe ik moet reageren.. :@)
pi_137142466
No problem, ik denk dat hier genoeg mensen zitten die je graag zien slagen en ook bereid zijn om je te helpen wanneer dat nodig is. All you need to do is ask.
pi_137142627
Ik ga morgen alle metro-krantjes oppakken bij het station en in de vuilnisbak deponeren. :')
pi_137142628
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Had je die documentaire gezien over dat zelfmoordbos in Japan? Echt creepy.
Ofcourse! Die was echt vet.
pi_137142706
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ofcourse! Die was echt vet.
> mensen plegen zelfmoord
> echt vet wollah zo tof leuk

pi_137142854
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

> mensen plegen zelfmoord
> echt vet wollah zo tof leuk

Hhhhhhhhhhhhhh, ja vette docu. VET KICKEN.
Hij was gewoon interesting..
pi_137142860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
No problem, ik denk dat hier genoeg mensen zitten die je graag zien slagen en ook bereid zijn om je te helpen wanneer dat nodig is. All you need to do is ask.
Inderdaad. Enige wat ze mist is de motivatie (en dat is meteen het belangrijkste punt), want aan intelligentie schort het haar niet. Ik overdrijf niet als ik zeg dat haar denk- en redeneervaardigheden beter zijn dan een hoop mensen bij mij op de uni. Studeren is voornamelijk doorzettingsvermogen. En dan doel ik met name op haar beheersing van bijvoorbeeld het onderwerp genetica en het gebruik van bronnen daarbij. Dus als we ergens mee kunnen helpen, schroom niet om het te vragen.
pi_137142906
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Inderdaad. Enige wat ze mist is de motivatie (en dat is meteen het belangrijkste punt), want aan intelligentie schort het haar niet. Ik overdrijf niet als ik zeg dat haar denk- en redeneervaardigheden beter zijn dan een hoop mensen bij mij op de uni. En dan doel ik met name op haar beheersing van bijvoorbeeld het onderwerp genetica en het gebruik van bronnen daarbij. Dus als we ergens mee kunnen helpen, schroom niet om het te vragen.
Dit mag je ook citeren als mijn mening Börte.
pi_137142944
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Hhhhhhhhhhhhhh, ja vette docu. VET KICKEN.
Hij was gewoon interesting..
Link eens wat toffe. Kun je tenminste nog iets nuttig doen. :D
pi_137142999
Thanks jongens. Het is ook niet dat ik mezelf te dom vind, dat niet. Maar ah, dit onderwerp komt te vaak terug merk ik. :P
pi_137143050
Te vaak? Zolang het nodig is. Ik ben stil wanneer jij je inschrijft O-)
pi_137143072
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Link eens wat toffe. Kun je tenminste nog iets nuttig doen. :D
Geen creepy docu, maar op het gebied van WOII moet je deze zien...

Apocalypse - La 2ème guerre mondiale (TV Mini-Series 2009) - IMDb
pi_137143161
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Geen creepy docu, maar op het gebied van WOII moet je deze zien...

Apocalypse - La 2ème guerre mondiale (TV Mini-Series 2009) - IMDb
Jij stuurt hele film, ik heb echt moeite met films kijken... 15 min oké, maar meer dan een halfuur stoort vaak al.
pi_137143218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef Arcadia het volgende:
Te vaak? Zolang het nodig is. Ik ben stil wanneer jij je inschrijft O-)
Ik heb nog steeds honger. Laatste keer dat ik heb gegeten was om 11:30.
pi_137143380
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij stuurt hele film, ik heb echt moeite met films kijken... 15 min oké, maar meer dan een halfuur stoort vaak al.
Jullie hadden het over docu's, weet ik veel. :@ Het zijn 6 afleveringen van ieder 45-50 minuten. Je hoef ze niet nu of achter mekaar te kijken.
pi_137143443
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds honger. Laatste keer dat ik heb gegeten was om 11:30.
Als ik niet om de 3-4 uur iets eet overleef ik de dag niet :') . Ga dan iets eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')