SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergoedingen kosten vervoer totaal: 550 euro.quote:• Vergoeding kosten vervoer (NL -> TR): 250 euro per persoon (totaal: 500 euro)
• Vergoeding kosten vervoer (binnen TR): 25 euro per persoon (totaal: 50 euro)
• Vergoeding vervoer bagage: 335 euro per kubieke meter (laten we uitgaan van 0,5 kubieke meter per persoon) - (totaal: 335 euro)
Maandelijks totaal: 618,08 euro.quote:• Brutoremigratie-uitkering: categorie A - na april 2000 - samenwonend - zorgverzekeringswet - geen AOW: 515,99 euro
• Brutotegemoetkoming in de kosten van een ziektekostenverzekering: 102,09 euro
De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het blijkt te kloppen... Ik ga er in ieder geval achteraan..
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De vergoeding is pp, dua het klopt. Ik ken iemand die dit heeft gedaan.. is teruggekomen na 5 jaar. Hij kon er absoluut niet aarden ivm culturele issues. En dit was een man van 55 met gezin he..
Verder ken ik een meisje; mijn leeftijd. Kwam na 3 jaar terug.
Is echt niet wat het lijkt he.
Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:26 schreef Arcadia het volgende:
Nichtje doet nu opleiding als lerares bij de Fethullahci's, maar in een ander land. Ze hield contact via Facebook met haar moeder, maar ze moest dat verwijderen blijkbaar.
Eckte moslims
Geen idee. Ze zijn iig terug gekomen? Allemaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...
En mijn tantes blijven er goed vertrouwen in hebben he. Echt belachelijk. Ben blij dat ik weg ben van die hypocrietenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe mensen zich zo kunnen laten brainwashen..
Al gezien, vertalingen enzo + link naar liveleak stonden in het artikel.quote:
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef zarGon het volgende:
http://www.alternate.nl/B(...)71944/?tk=15&lk=6538.
Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?
Sideloaden? En is het dan 139 na die 100 cashback, want dat is eigenlijk vrij goedkoop voor een 4g-apparaat met die specs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het OS smooth is. En omdat je Android-apps kunt sideloaden.
Je kunt Android-apps draaien op dat toestel.quote:
Precies.quote:En is het dan 139 na die 100 cashback, want dat is eigenlijk vrij goedkoop voor een 4g-apparaat met die specs.
Die bedragen waar ze over spreken, de smerige dieven... En dan ook nog als reactie van Bilal: ''Verdigin isleri bitirdik, Allah'in izniyle.''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Al gezien, vertalingen enzo + link naar liveleak stonden in het artikel.
Erdogan
[..]
Waarom zou je een Blackberry halen, zolang ze niet zijn overgestapt op android?
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Is dat sideloaden geen gedoe? Heb het zelf nog nooit gedaan op mijn tablet van BB.
Ik reageer hier zometeen op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef expans het volgende:
Zg, je moet wel je nationaliteit opgeven hé...
Dag chill reizen door de EU + over de wereld, hallo grote kosten paspoort etc. Hallo, visumaanvragen + eventueel geweigerd worden. Dag familie/vrienden.
Kan je liever zoals de oudjes nu met -vervroegd- pensioen en dan 6 maanden hier, 6 maanden daar doorbrengen
Oh, en je moet afstand doen van alle andere uitkeringen.
30/40 jaar lang je lichaam verneuken met kut baantjes en je dan laten afzetten met zo'n schamel bedrag
Je hebt een jaar probeertijd. Als je na 12 maanden niet op je beslissing bent teruggekomen ben je je nederlandse nationaliteit voorgoed kwijt. Het bedrag is pp en tot je dood, als je getrouwd ben en ook minderjarige kinderen hebt hebben zij na je dood ook nog recht op een schamele vergoeding tot hun 18e jaar. Overigens is er voor deze regeling wel een minimumleeftijd om gebruik van te maken, volgens mij ouder dan 50 moet je zijn en 2 jaar ondoorbrekend werkloos en in de bijstand zitten. Geldt ook alleen voor allochtonen die in land van herkomst zijn geboren, eerste generatie dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze terugkomen? Je moet afstand doen van de Nederlandse nationaliteit...
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef expans het volgende:
Zg, je moet wel je nationaliteit opgeven hé...
Denk dat dat bij ons een hogere prio heeft dan bij onze ouders. Daarentegen kunnen ze door heel Turkije reizen in plaats van slechts een aantal weken verblijven. Denk dat daar ook wel genoeg te zien is.quote:Dag chill reizen door de EU + over de wereld,
533,7 TL voor 10 jaar. Omgerekend zo'n 175 euro. In Nederland zou een paspoort voor 10 jaar maximaal 100,70 euro kosten, maar vanaf 9 maart 2014 kost dat maximaal nog 50,35 euro.quote:hallo grote kosten paspoort etc.
Je denkt denk ik te veel vanuit jezelf. Denk vanuit het perspectief van je ouders (en oma/opa). Ik vermoed dat zij er meer voordelen in zin dan de nadelen. Dag familie? Volgens mij juist welkom familie!quote:Hallo, visumaanvragen + eventueel geweigerd worden. Dag familie/vrienden.
Waarom zou je dat doen? Wat voegt zoiets toe? Volgens mij kun je maximaal 3 maanden in het buitenland verblijven.quote:Kan je liever zoals de oudjes nu met -vervroegd- pensioen en dan 6 maanden hier, 6 maanden daar doorbrengen
Ja, nou, de AOW is een vetpot zeg! Dat bedrag is hier misschien schamel, maar in Turkije leef je als een koning.quote:Oh, en je moet afstand doen van alle andere uitkeringen.
30/40 jaar lang je lichaam verneuken met kut baantjes en je dan laten afzetten met zo'n schamel bedrag
Oeh, dat is wel nice. Ik noteer het, toch maar even navragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je hebt een jaar probeertijd. Als je na 12 maanden niet op je beslissing bent teruggekomen ben je je nederlandse nationaliteit voorgoed kwijt. Het bedrag is pp en tot je dood, als je getrouwd ben en ook minderjarige kinderen hebt hebben zij na je dood ook nog recht op een schamele vergoeding tot hun 18e jaar.
Ik heb dit gevonden:quote:Overigens is er voor deze regeling wel een minimumleeftijd om gebruik van te maken, volgens mij ouder dan 50 moet je zijn en 2 jaar ondoorbrekend werkloos en in de bijstand zitten. Geldt ook alleen voor allochtonen die in land van herkomst zijn geboren, eerste generatie dus.
Zou ook geldig moeten zijn voor ons, no?quote:Rechthebbenden op de voorzieningen van de Remigratiewet kunnen zijn:
1. de aanvragers die zelf, of waarvan de ouders, één van de volgende nationaliteiten hebben of hebben gehad: Bosnië-Herzegovina, Federale Republiek Joegoslavië (Servië en Montenegro), Griekenland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Macedonië, Marokko, Portugal, Slovenië, Spanje, Suriname, Tunesië of Turkije; of
2. de aanvragers die vluchteling of asielgerechtigde zijn; of
3. de aanvragers die de Nederlandse nationaliteit hebben en in Suriname zijn geboren, of waarvan één van de ouders de Nederlandse nationaliteit heeft en in Suriname is geboren; of
4. de aanvragers of wier ouders die waren of zijn opgenomen in het register van de Wet Rietkerk-uitkering. Het betreft hier Molukkers die in 1951 of 1952 in groepsverband door de Nederlandse regering naar Nederland zijn gebracht.
Maakt op zich niet zo uit, mijn ouders zijn ouder dan 45.quote:De remigratie-uitkering is een bedrag dat u iedere maand krijgt voor uw levensonderhoud. Deze uitkering is alleen voor remigranten van 45 jaar of ouder. Als u in uw nieuwe land niet meer verzekerd bent voor de Nederlandse zorgverzekering, krijgt u ook een tegemoetkoming voor een ziektekostenverzekering.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)_remigratieregeling/.
Zou hij zich redden met 650 euro per maand? In Marokko, gok ik?quote:Naast familielid heeft er gebruik van gemaakt en geen spijt. Hij heeft er al langer naartoe gewerkt en naast dit inkomen van circa 650 euro netto (verschilt per land) ook andere bronnen van inkomsten.
quote:Bij je vertrek geven ze je gelijk (7 jaar geleden) een 5-jarig visum mee zodat je makkelijker je familie en kennissen in NL nog kan bezoeken.
Hahaha, nice.quote:Deze regeling is voor Spanjaarden ideaal, die geven de NLse nationaliteit op en zitten met hun Spaanse paspoort alsnog binnen de EU
Dat kan niet, was onlangs nog een rechtzaak over voor zover ik mij heug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef zarGon het volgende:
Wat als Nederland besluit te stoppen met de maandelijkse uitkeringen? Dan ben je namelijk wel hard de lul...
Mijn ouders hadden altijd een modaal+ inkomen (WO+HBO) en bejaard dus die hebben geen intressequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie dit met je ouders bespreken?.
Allebei 45+. Wat maakt het uit of ze wel of niet werken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:48 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe oud zijn jullie ouders en werken ze niet ofzo??
Dit geldt voor mensen die al een tijdlang geen baan hebben meen ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allebei 45+. Wat maakt het uit of ze wel of niet werken?
boeienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit geldt voor mensen die al een tijdlang geen baan hebben meen ik?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit geldt voor mensen die al een tijdlang geen baan hebben meen ik?
quote:Voorwaarden voor een uitkering
Om een uitkering van de Remigratiewet te krijgen, is het nodig dat u aan deze voorwaarden voldoet:
• u woont in Nederland. Bent u tijdelijk in Nederland voor familiebezoek of voor een medische behandeling, dan kunt u geen gebruikmaken van de Remigratiewet.
• u bent 18 jaar of ouder.
• als u een partner heeft, gaat uw partner met u mee of hij of zij woont al in het land waar u gaat wonen.
• u en uw partner hebben geen schulden bij de Nederlandse overheid, zoals belastingschulden of onbetaalde boetes. Heeft u wel schulden, dan heeft u een afbetalingsregeling afgesproken.
• als u in een land gaat wonen waarvan u niet de nationaliteit heeft, dan heeft u een officiële verklaring dat u en uw gezinsleden minstens één jaar in dat land mogen wonen.
• als u erkend vluchteling of asielgerechtigde bent, heeft u een verklaring van de regering van het land waar u gaat wonen dat u daar mag wonen.
• als u een dubbele nationaliteit heeft, doet u vóór uw vertrek afstand van de Nederlandse nationaliteit.
• als u alleen de Nederlandse nationaliteit heeft, doet u er in uw nieuwe land alles aan om de nationaliteit van uw nieuwe land te krijgen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/.
Hm...quote:Extra voorwaarden voor de remigratie-uitkering
Voor een remigratie-uitkering is het nodig dat u ook nog aan de volgende voorwaarden voldoet:
• u bent 45 jaar of ouder.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 3 jaar met een verblijfsvergunning in Nederland gewoond. Dit hoeft alleen als u niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 6 maanden een Nederlandse uitkering gekregen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)ie/voor_wie_bedoeld/.
Zelfs mensen met een minimaal inkomen uit arbeid kosten over het algemeen de staat geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die een baan hebben leveren wat op. Mensen die een uitkering genieten kosten geld en willen ze weg hebben.
Lijkt mij.
Als je na een jaar je bedenkt heb je dus betaalde vakantie gehad van een jaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je na een jaar je bedenkt heb je dus betaalde vakantie gehad van een jaar?
Mijn ouders overwegen wel om terug te gaan, want vader is nationalist (quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
Voor werkenden geldt het sowieso niet (blijkbaar), je moet 6 maanden uitkering ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn ouders overwegen wel om terug te gaan, want vader is nationalist (). Maar niet met dat inkomen. Dat gaan ze niet redden. Bovendien is mijn vader workaholic dus ik denk dat 'ie dan eerst een baan moet zien te regelen.
Precies.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef expans het volgende:
Ik denk dat dit alleen mooi is als je minimaal 50 oid bent, oftewel je gaat niet meer werken in land van herkomst.
Extra inkomsten zijn natuurlijk fijn, maar met zo'n bedrag red je het toch ook makkelijk? (Mits eigen huis.)quote:Als je dan nog een huis hebt en iets om je bezig te houden / inkomsten (bkz: tarla oid) dan kan het wel
Auto's, benzine, voedsel = duur. Ja, 'simpele' dingen via BIM achtige winkels is goedkoop maar de echte dingen zoals hier bij een AH lijken mij duurder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Precies.
Jullie hebben jonge ouders zo te lezen....
[..]
Extra inkomsten zijn natuurlijk fijn, maar met zo'n bedrag red je het toch ook makkelijk? (Mits eigen huis.)
Of schat ik het allemaal te rooskleurig in?
Oh oke dat heb ik over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
Voor werkenden geldt het sowieso niet (blijkbaar), je moet 6 maanden uitkering ontvangen hebben.
Hebben ze geen huis in TR? Zelfs met 2500 TL per maand kun je met z'n tweeën prima leven, no?
Auto en brandstof zijn inderdaad duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Voedsel is net zo duur als je het maakt, dat hoeft geen breekpunt te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:45 schreef expans het volgende:
[..]
Auto's, benzine, voedsel = duur. Ja, 'simpele' dingen via BIM achtige winkels is goedkoop maar de echte dingen zoals hier bij een AH lijken mij duurder.
Op die manier. Ik dacht inkomsten door een baan.quote:En inkomsten hoeft niet veel te zijn, al is het maar 3/400 lira huur per maand extra ivm verhuren van een verdieping oid.
De welbekende tegenstrijdigheden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oh oke dat heb ik over het hoofd gezien.
Ze hebben een zomerhuisje in zuidwest. Redelijk klein en de locatie is alleen levendig als het zomer is. Vader is momenteel wel opzoek naar een groter huis rondom Izmir, maar hij wil dus absoluut geen appartement. "Mustakil" zegt 'ie. Nou ja dan wordt het natuurlijk een dure grap. Ze twijfelen wel hoor. Mijn ouders vinden de Turkse mentaliteit tien keer niks. En dan wil ik het niet eens hebben over de Turkse artsen en ambtenaren die de arrogantie hebben die wereldleiders niet eens hebben.
True. Denk dat je als ouder koppel wel genoeg hebt aan dat geld hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Auto en brandstof zijn inderdaad duur, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Voedsel is net zo duur als je het maakt, dat hoeft geen breekpunt te zijn.
Waar het mij meer om gaat is dat je in landen als Turkije meer bewegingsvrijheid hebt als je geld hebt. In tegenstelling tot hier, waar je 'het systeem' veel meer merkt.
[..]
Op die manier. Ik dacht inkomsten door een baan..
Dat doen ze niet meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef expans het volgende:
[..]
True. Denk dat je als ouder koppel wel genoeg hebt aan dat geld hoor.
Zeker als je daar ook nog iets naast hebt, je kan in Turkije toch geld storten oid zodat je met 'pensioen' kan gaan? Dat vanaf 65 oid krijg je dan ook geld van de overheid teruggestort. Weet even niet hoe het werkt.
Dude. Praat NLs of enkele woordjes Turks. Anders ga je lekker naar de Marokkanen topicreeks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Dour biha chibani dour bihaaaaa dour bihaaa nghdem e3liek wa a3liehaaaaaaaaa.
I'm a grownnnnn womannnn I can do whatever I want.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Praat NLs of enkele woordjes Turks. Anders ga je lekker naar de Marokkanen topicreeks.
Nou ja, die mensen betalen ook allemaal belasting. Ik denk dat ze niet veel meer terugkrijgen dan dat ze hebben betaald. En ookal zou dat wel het geval zijn. Heel veel van hen doen zwaar en vies werk dat velen van ons niet eens zouden willen doen tegenover een hoger inkomen. Denk daarom dat de staat deze mensen wel nodig heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Zelfs mensen met een minimaal inkomen uit arbeid kosten over het algemeen de staat geld.
Hjm. Fok wil het zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
I'm a grownnnnn womannnn I can do whatever I want.
Maar ik heb dat wel geconstateerd bij jou en nog iemand. 3 dagen niet posten en dan ineens tegelijkertijd. En dat niet 1 keer ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is crip jouw kloon? Jullie komen altijd tegelijkertijd online
Nee, ik ben geen toerkk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is crip jouw kloon? Jullie komen altijd tegelijkertijd online
Jij met je gamela gamela.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Crip het volgende:
[..]
>hjm
>wie trekt mond open in eerste instantie.
Rustig maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar ik heb dat wel geconstateerd bij jou en nog iemand. 3 dagen niet posten en dan ineens tegelijkertijd. En dat niet 1 keer ofzo
Het heet hier Turkentopic. Niet spreek hier Arabisch, Nora.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Crip het volgende:
[..]
>Vraagt aan mij turks te praten
> noemt Arabisch gamela gamela
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Oyow arcadia inspector gadget.. op goeie spoor allessss.
Ja en dan? We zitten hier op een Nederlandstalig forum ik dwing je ook niet om alleen Nederlands te praten. Hhhhh. Nationalist alles.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het heet hier Turkentopic. Niet spreek hier Arabisch, Nora.
Weetje wat wel grappig is aan jou.. je neemt alles zo serieus. Hhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]niet weten en dan praten. Yallah.
Ik heb dat toch ingetrokken. Je moet een constant niveau behouden wil je bir zijn en blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
O RLLY, wie gaf laatst iets toe? Hmmm hmm?
Ik ben virtueel bijna nooit op niveau... fok vooral. Dit is mijn uitlaatklep.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb dat toch ingetrokken. Je moet een constant niveau behouden wil je bir zijn en blijven.
Weet je wat zo leuk is. Dit is tekst, dus hoe weet je dat ik srs ben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat wel grappig is aan jou.. je neemt alles zo serieus. Hhhh
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef Crip het volgende:
Iemand zit carnavals muziek naast me te luisteren.
>dit is tekstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo leuk is. Dit is tekst, dus hoe weet je dat ik srs ben?
Kom Roosendaal "tullepoatenstad" carnaval vierenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aan
Dan zal er voor jou ok een wereld open gaan
[ afbeelding ]
Nee het was dit:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En nou die hendjes de lucht in, en kèk me lachend aan
Dan zal er voor jou ok een wereld open gaan
[ afbeelding ]
Limburg(s)...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee het was dit:
Heidoeeeeee doe bis een lekker sjtukkkm heidoeeee die up de toafel sjtoat heidoeeeeee
Ik heb geen makeup op vandaagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga anders even wat make up doen op je smoel? Houdt je zoet.
Goddank, die plamuurlaag zag er nml niet uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geen makeup op vandaag![]()
> that moment when people got nothing to say.
Hashtag truth
Inderdaad. Haar kapsel trouwens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:40 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat daar Joden stond![]()
Die dubbele kin dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad. Haar kapsel trouwens.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:
WTF betekent "niet zo van de moslims zijn"?
Dat klinkt alsof ze constant orgies heeft met alles dat los en vastzit, behalve dus met moslims.
Waar moeten we het dan over hebben? Breng jij eens een onderwerp in.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar waarom is dit opeens bijzonder dan? Er staat iedere dag wel een vergelijkbare opmerking in het opiniegedeelte van die gratis krantjes.
Ik zag het ook al twee maal op FB verschijnen, dus vroeg me af wat er zo bijzonder aan is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar moeten we het dan over hebben? Breng jij eens een onderwerp in.
Die mensen betalen minimaal belasting, als je dan de kosten van woonruimte/gezondheidszorg/infrastructuur/veiligheid/OV etc etc bij elkaar optelt zijn zij onrendabel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja, die mensen betalen ook allemaal belasting. Ik denk dat ze niet veel meer terugkrijgen dan dat ze hebben betaald. En ookal zou dat wel het geval zijn. Heel veel van hen doen zwaar en vies werk dat velen van ons niet eens zouden willen doen tegenover een hoger inkomen. Denk daarom dat de staat deze mensen wel nodig heeft
Zit op telefoon helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Arc, kan dat plaatje niet iets groter? Ik kan zo niet lezen wat er staat.
Omdat "ik ben niet zo van de" iets anders betekent dan wat zij denkt. Zie post van zGquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag het ook al twee maal op FB verschijnen, dus vroeg me af wat er zo bijzonder aan is.
Misschien is zij een horige van een Sikh? die zijn ook niet zo van de moslimsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef zarGon het volgende:
WTF betekent "niet zo van de moslims zijn"?
Dat klinkt alsof ze constant orgies heeft met alles dat los en vastzit, behalve dus met moslims.
quote:"Religies veroorzaken alleen maar oorlogen!"
"Religies zijn de hoofdoorzaak van alle ellende!"
"Zonder religies zou er heel wat meer vrede op aarde zijn!"
Dit soort uitspraken zijn de meest gehoorde "argumenten" die ik hoor van atheïsten wanneer ik met hen spreek over religie. U zult ze vast ook wel eens voorbij hebben horen komen. Maar zoals bij veruit de meeste stoere uitspraken van atheïsten, zijn dit slechts holle slogans, waar niet goed over is nagedacht. Makkelijke oneliners om van die religieuze discussie af te komen.
Ik zal niet ontkennen dat religies vaak een bron van strijd zijn geweest, of dat het op zijn minst vaak gebruikt is als een dekmantel voor oorlogen, naïeve gelovigen voor het karretje gespannen als kannonenvlees.
Maar ziet een wereld zonder religies er vrediger uit?
Laten we eens kijken naar enkele atheïstische experimenten van de afgelopen eeuw:
Jozef Stalin zag zichzelf als alleenheerser van de Sovjet-Unie, en duldde geen god naast zich. Hij brak kerken en moskeeën af, vele Islamitische boeken werden verbrand en imaams werden opgehangen of naar werkkampen gestuurd om daar vervolgens te sterven aan ondervoeding.
De Communisten beschouwden religie als "opium voor het volk", zoals hun valse profeet Karl Marx al zei. Onder het bewind van Jozef Stalin (1922-1952) zijn in totaal zo'n 9 miljoen mensen vermoord; ofwel door directe executies, ofwel door verhongering in werkkampen. Niet erg vreedzaam dus.
Jozef Stalin was uiteraard een leerling uit de school van de anti-religieuze Bolsjewieken; zij die met zeer harde hand de macht over hadden genomen in Rusland in 1918. Deze Communistische revolutie ging gepaard met gruwelijke martelingen en executies, die in 4 jaar tijd aan zo'n 85.000 mensen het leven heeft gekost. Niet erg vreedzaam dus.
In China kwam in 1945 Mao Zedong aan de macht. Ook al zo'n rode malloot die niets moest hebben van religie. Tijdens zijn 31-jarige bewind zijn volgens studies zo'n 65 miljoen (!!!) mensen om het leven gebracht. Sommige onderzoekers leggen dat aantal zelfs op 72 miljoen. Niet erg vreedzaam dus.
In 1975 kwam de Rode Khmer aan de macht in Cambodja. Overtuigde communisten, die alle tekenen van religie met wortel en tak probeerden uit te roeien. Tijdens hun 4-jarige dictatuur zijn naar schatting zo'n 3,5 miljoen Cambodjanen om het leven gekomen op de beruchte killing fields. Niet erg vreedzaam dus.
Dit zijn slechts 4 voorbeelden, en als de tijd het toestond, zou ik er meer noemen. Atheïsten zijn dus niet bij voorbaat beter dan religieuze mensen, noch voeren zij minder oorlog uit naam van hun ideologie. Sterker nog; hun leiders hebben er een aardig potje van gemaakt.
Zoals sommigen religieuzen "ongelovigen" op grote schaal hebben vermoord, zo hebben ook sommige ongelovigen "religieuzen" op grote schaal vermoord.
Als mensen geen religie hebben om over te vechten, vechten ze wel over andere zaken, zoals door mensen bedachte ideologieën (fascisme, nazisme, communisme, kapitalisme), of vechten ze over grenzen van landen, grondstoffen of troonopvolgers.
Ten tweede dienen we deze atheïsten die religie als oorzaak van alle ellende zien, erop te wijzen dat religie in het algemeen, en de Islaam in het bijzonder, erg veel goeds heeft gebracht voor de mensheid. Het Christendom heeft inderdaad de kruistochten voortgebracht, maar ook mensen die de armen voedden en mensen die scholen hebben gesticht om de ongeletterden te leren lezen. En zo is het zeker het geval met de Islaam. Een religie die aanspoort tot zakaat en sadaqah, het helpen van de weeskinderen en de armen, het opkomen voor de rechten van de onderdrukten, het goed zijn voor de ouders, de buren en de gasten, en ja, zelfs voor dieren. Een religie die het ten strengste verbiedt om te stelen, te liegen, te bedriegen, te roddelen of overspel te plegen. Een religie die het verstand schoonhoudt van zaken als drugs of drank, een religie die barmhartige, eerlijke, schone mensen voort zou moeten brengen die de gehele schepping tot nut zijn. En als we naar de praktische voorbeelden zouden kijken in de geschiedenis van de Islaam, dan zouden we duizenden voorbeelden kunnen noemen van nobele, barmhartige, eerlijke mensen, die vanwege hun religie goed waren voor de mensheid. Ja zelfs vandaag de dag nog zijn er miljoenen Moslims wereldwijd die iedere dag goede daden verrichten voor anderen, daardoor aangespoord door hun religie. Alleen die halen nooit het nieuws...
Gewoon een normale uitdrukking voor iets wat je niet aanstaat of bij jezelf vindt passen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat "ik ben niet zo van de" iets anders betekent dan wat zij denkt. Zie post van zG
Hij is van de aaaaaandere kaantquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben niet zo van de belastingdienst.
Ik ben niet zo van de groente.
Ik ben niet zo van de Joden.
Ik ben niet zo van de christenen.
Haar zal idd weinig passen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een normale uitdrukking voor iets wat je niet aanstaat of bij jezelf vindt passen.
Waar ben je wel van?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben niet zo van de belastingdienst.
Ik ben niet zo van de groente.
Ik ben niet zo van de Joden.
Ik ben niet zo van de christenen.
Ik ben niet zo van de separatisten. Wegwezen dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben niet zo van zionisten, Amerikanen, Assad en Saddam-aanhangers, belastingdienst, AIVD, CIA, FBI, American Army, Groente etc.
1x Amerikanen is wel genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben niet zo van zionisten, Amerikanen, Assad en Saddam-aanhangers, belastingdienst, AIVD, CIA, FBI, American Army, Groente etc.
Kun je dat niet inzien wanneer je een abbo neemt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:20 schreef Arcadia het volgende:
zG wat staat er eigenlijk in mijn notes
Waarom abbo nemen als zg mij kan matsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je dat niet inzien wanneer je een abbo neemt?
Groente is goed voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Baklava95 het volgende:
Ik zeg niet dat je een abbo moet nemen. Als zarGon je die info geeft, verbreekt hij de policy en zal ik genoodzaakt zijn hem aan te geven bij de autoriteiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom abbo nemen als zg mij kan matsen
Che gaat mij een idioot vinden als ik een abbo neem om de notes te lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een abbo moet nemen. Als zarGon je die info geeft, verbreekt hij de policy en zal ik genoodzaakt zijn hem aan te geven bij de autoriteiten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Arcadia het volgende:
De helft vd wereld is in handen van 85 man.
De andere helft vd wereld delen door 7 miljard
Hij vindt je al een idioot. Ook zonder abo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Che gaat mij een idioot vinden als ik een abbo neem om de notes te lezen
Aboooo, het is abboquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij vindt je al een idioot. Ook zonder abo.
Ik hoop dat je s avonds ineens moet plassen wanneer je warm in je bed ligt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij vindt je al een idioot. Ook zonder abo.
Been there. Altijd fijn, scheelt weer douchen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat je s avonds ineens moet plassen wanneer je warm in je bed ligt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Che gaat mij een idioot vinden als ik een abbo neem om de notes te lezen
Jouw toiletafvoer gaat naar de douche?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Been there. Altijd fijn, scheelt weer douchen.
Hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw toiletafvoer gaat naar de douche?
En dan zeik je op hollanders die hun poten op tafel zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
Pissen in het zwembad was altijd lekker.
Was toen 11 ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan zeik je op hollanders die hun poten op tafel zetten.
Haha zeikenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan zeik je op hollanders die hun poten op tafel zetten.
Die gast verdient gewoon miljoenen met computerspelletjes spelen en een beetje dom lullen.quote:
Duizenden jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die gast verdient gewoon miljoenen met computerspelletjes spelen en een beetje dom lullen.
Niets tegen pewds. En vooral niet southpark the game.quote:
Hhh echt he.. maargoed al die filmpjes maken en editen vergt wel veel van je tijd ook omdat hij elke dag upload. Maar het lijkt me wel onwijs gaaf!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die gast verdient gewoon miljoenen met computerspelletjes spelen en een beetje dom lullen.
http://www.celebritynetwo(...)rning-youtube-stars/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Duizenden ja. Is wel interessant om te doen eigenlijk. Maar het problematische eraan is dat men je zal herkennen op straat en het je uiteindelijk achtervolgt, ik zou dat persoonlijk niet willen
Die lijst is nog best oud nu staat hij boven aan de lijst. op 1 dag heeft hij meer dan 2mil views per video.. hij verdiend dikk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.celebritynetwo(...)rning-youtube-stars/
Tot nu toe, bedoelde ik. Hij heeft momenteel 3.671.105.119 views volgens zijn kanaal.
Kom ik maak kanaal, jij gaat video's telkens refreshen en jij krijgt 50% van de winstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.celebritynetwo(...)rning-youtube-stars/
Tot nu toe, bedoelde ik. Hij heeft momenteel 3.671.105.119 views volgens zijn kanaal.
Is goed. Heb je ideeën? Kunnen we samen gamen en ons islamitisch geïnspireerd commentaar erop geven. Zo nu en dan ook serieuzere onderwerpen behandelen en fatwa's geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kom ik maak kanaal, jij gaat video's telkens refreshen en jij krijgt 50% van de winst
Ik kan goede humorstukjes doen. Kunnen een islamitisch element toevoegen aan verscheidene dingen. Politieke dingen oppervlakkig bespreken met wat humor is altijd goed voor kijkcijfers. Alleen wil ik echt niet met mijn gezicht zo op beeld komen dat het mij voor de rest van mijn leven achternazit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed. Heb je ideeën? Kunnen we samen gamen en ons islamitisch geïnspireerd commentaar erop geven. Zo nu en dan ook serieuzere onderwerpen behandelen en fatwa's geven.
Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kan goede humorstukjes doen. Kunnen een islamitisch element toevoegen aan verscheidene dingen. Politieke dingen oppervlakkig bespreken met wat humor is altijd goed voor kijkcijfers. Alleen wil ik echt niet met mijn gezicht zo op beeld komen dat het mij voor de rest van mijn leven achternazit.
Ik was zelf aan het denken aan een masker, maar als je onherkenbaar bent dan zakken jouw cijfers vanzelf inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, toch?
[ afbeelding ]
warom is mn voorhoofd zo vettig de laatste tijd?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hou je aan je woord en reageer niet op me
Was jij Iraanse of Afghaanse?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
warom is mn voorhoofd zo vettig de laatste tijd?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begin Sylvester nu te snappen
DAMN.
Als inhoud, humor en vorm in orde zijn en je een constante kwaliteit kunt behouden, maakt dat niet uit, denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik was zelf aan het denken aan een masker, maar als je onherkenbaar bent dan zakken jouw cijfers vanzelf in
Als ik eenmaal aan iets begin wordt het altijd beter en beter. No problem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als inhoud, humor en vorm in en orde zijn en je een constante kwaliteit kunt behouden, maakt dat niet uit, denk ik.
Amerikanen die aangetast worden in hun trots.quote:
Iig geen salty caramel ofzo. Oh die was zo nastyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat welke smaak je bent zelf dirty
Ik ben geen expert maar kan mij herinneren dat ik er als tweedegeneratie expliciet niet voor in aanmerking kwam, ging om mensen die buiten Nederland waren geboren. Gezien de gedachte achter de wet is dat ook logischer denk ik. Taalkundig gezien zijn mensen die in Nederland geboren zijn nooit "remigranten", dus wellicht dat het niet expliciet in de voorwaarden staat maar wanneer men over remigrant spreekt sluit dat bijv mij uit.quote:
Tunesie. 650 euro is ok. Maar alleen daarvan leven met zijn tweeen zou ik persoonlijk deze deal niet voor doen. Laat staan als je kinderen hebt. Maar zoals ik zei heeft mijn vader ernaartoe gewerkt en ook andere bronnen van inkomsten in dat land...en in dat geval is hij meer dan goed af. Mag absoluut niet klagen.quote:Zou hij zich redden met 650 euro per maand? In Marokko, gok ik?
Ja je moet dan wel een eigen huis hebben...maar dat hebben de eerstegeneratie genoten wel. Neem aan dat dat bij Turken niet anders is. 650 per maand voor twee "oudjes" die geen jonge kinderen meer hebben is wel ok ja. Toch moet je niet vergeten dat in dit soort landen (Turkije weet ik niet) ook het leven sneller duurder wordt dmv hogere inflatie. Na 8 a 10 jaar is die 650 zeer waarschijnlijk rond de 580 waard. Hoewel dit per land verschilt natuurlijk.quote:650 euro per maand lijkt mij voldoende om een goed leven te hebben, mits je een eigen huis hebt.
Vanillequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat welke smaak je bent zelf dirty
Che had het daar toevallig laatst ook over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iig geen salty caramel ofzo. Oh die was zo nasty
Had jij het soms willen delen meisje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Che had het daar toevallig laatst ook over.
Hebben jullie recentelijk eentje gedeeld ofzo?
-winkwink-
Ik deel geen ijs, sorry.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had jij het soms willen delen meisje?
-winkwink-
Ik ben toch niet de enige die het vies vindquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Che had het daar toevallig laatst ook over.
Hebben jullie recentelijk eentje gedeeld ofzo?
-winkwink-
Zeg gewoon dat we het samen gedeeld hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige die het vies vind
alles wat sowieso geen chocolade-ijs isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iig geen salty caramel ofzo. Oh die was zo nasty
Hele voedselreservequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heb ik alleen met ijs, heb hier diverse repen en andere chocoladedingetjes op mn kamer liggen maar heb daar nooit zin in.
Schuif ze maar hier naar toe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heb ik alleen met ijs, heb hier diverse repen en andere chocoladedingetjes op mn kamer liggen maar heb daar nooit zin in.
quote:
Als we gaan daten neem ik ze mee voor je.quote:
wanneer daten we dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zo kun je het wel noemen ja... voor het geval ik ooit zin daarin heb, heb genoeg liggen
[..]
Als we gaan daten neem ik ze mee voor je.
Voor het geval er een derde wereldoorlog uitbreekt, yes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zo kun je het wel noemen ja... voor het geval ik ooit zin daarin heb, heb genoeg liggen
[..]
Als we gaan daten neem ik ze mee voor je.
Ik moet eerst met Weissmannnn daten. Dan kom jij pas, jij wees mij de vorige keer afquote:
Gelukkig ben ik voorbereid dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor het geval er een derde wereldoorlog uitbreekt, yes.
Die is al geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor het geval er een derde wereldoorlog uitbreekt, yes.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moet eerst met Weissmannnn daten. Dan kom jij pas, jij wees mij de vorige keer af
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik meet bijna nooit........ Je mist een kans.
Ahhh, die is te leuk om op te eten. Die hartjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Dit staat al op mijn kast sinds vorige Ramadan. Niet eens 's geopend ofzo. Ik denk dat die niet meer goed is
[ afbeelding ]
je kan em altijd doorpasenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
Dit staat al op mijn kast sinds vorige Ramadan. Niet eens 's geopend ofzo. Ik denk dat die niet meer goed is
[ afbeelding ]
Uhu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die heb jij niet bewust meegemaakt waarschijnlijk
Ben geen bitch. Wel labiel en gevaarlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik durf niet meer met jou afspraken te maken, je deed de vorige keer vet lullig ja. Bitchyyy.
Niet zo labiel als deze man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben geen bitch. Wel labiel en gevaarlijk
Ik denk dat hij niet zo lekker zal smaken.. beetje oud.quote:
Haha ja cute he! Van mijn broer gekregen, kapot schattig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik durf niet meer met jou afspraken te maken, je deed de vorige keer vet lullig ja. Bitchyyy.
[..]
Ahhh, die is te leuk om op te eten. Die hartjes.
Er is vooralsnog niets fake aan. Luister gewoon zelf...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef Slayage het volgende:
wat is dat over een (fake?) geluidstape met erdogan? iemand die mij kan informeren?
Dat is mijn broer. Runs in the family.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo labiel als deze man.
Plus jawel bitchy, je deed vetttt lullig over meeten de vorige keer.
En dit is je zus?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is mijn broer. Runs in the family.
alleen de gedachte al, begin ik van te kwijlenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo lekker zal smaken.. beetje oud.Je mag wel de kinder hebben die hier ligt had het voor me neefjes en nichtje gehaald maar ze zijn niet gekomen!
Dude. That's me!quote:
samenvatting graagquote:
Ik heb dat filmpje paar maanden geleden ook al gezien. hoe loopt het af?quote:
Waaaaaaaaatquote:
Alles op YOUTUBE is echtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Crip het volgende:
Dat filmpje met die chicken nuggets is fake.. tenminste de stemmen zijn ingesproken door een youtuber. Hhh
Zou grappig zijn als het real was.
Wat een kutfilm.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles op YOUTUBE is echt
https://www.facebook.com/(...)14027&type=2&theater
kijk deze, kan toch niet nep zijn?
Alles wat door asians word geplaatst op FB is echt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles op YOUTUBE is echt
https://www.facebook.com/(...)14027&type=2&theater
kijk deze, kan toch niet nep zijn?
Nouja zeg..quote:
o so mee eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles wat door asians word geplaatst op FB is echt.
Sucuk omelet. O lawdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil sucuk eten maar dan gaan mijn ouders weer zeiken over dat het stinkt.
Ik ben er zo aan toe om op mezelf te gaan wonen. Echt.
Wats met je UI....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
Kan toch je tanden poetsen erna? Sucuk op zich stinkt niet zo erg, maar uit iemand zijn mond is niet zo fris. Je hebt altijd van die mensen die naar een besloten ruimte komen op vrijdag waar veel mensen komen en dan boertjes laten, je kan die sucuk dan echt ruikenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk eerder de lucht als je het bakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan toch je tanden poetsen erna? Sucuk op zich stinkt niet zo erg, maar uit iemand zijn mond is niet zo fris. Je hebt altijd van die mensen die naar een besloten ruimte komen op vrijdag waar veel mensen komen en dan boertjes laten, je kan die sucuk dan echt ruiken
Ja, ze zeiken inderdaad omdat ik uit mijn mond ga meuren, ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan toch je tanden poetsen erna? Sucuk op zich stinkt niet zo erg, maar uit iemand zijn mond is niet zo fris. Je hebt altijd van die mensen die naar een besloten ruimte komen op vrijdag waar veel mensen komen en dan boertjes laten, je kan die sucuk dan echt ruiken
SIT ALDIJT MOBIEL HEUR.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cuush zie je nu pas.
Crip jij snapt!!
Wat ik ook bak of kook, altijd gezeik. Ze zijn zo gevoelig voor geur. En wij hebben ook nog eens een open keuken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Arcadia het volgende:
Nee, sucuk vind ik niet stinken. Bij pastirma is dat erger
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ik ook bak of kook, altijd gezeik. Ze zijn zo gevoelig voor geur. En wij hebben ook nog eens een open keuken.
Ze zijn gewoon jaloers op je skills, overduidelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ik ook bak of kook, altijd gezeik. Ze zijn zo gevoelig voor geur. En wij hebben ook nog eens een open keuken.
Wat is deze. Sucuk en cemen zonder knoflook!quote:
>Metroquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, reactie van Henriëtte...
[ afbeelding ]
Ik heb dit een keer gehaald bij de slager, het was echt veel en veel beter dan de sucuk die je hebt bij de supermarkten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, sucuk zonder çemen- en knoflookgeur.
Misschien ligt het aan de plek waar je werkt. Van drukke en stressvolle banen waarbij je geen goed slaapritme hebt kan men sneller ouder worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zag vandaag een zes jaar oude foto op werk van collega's. Het was werkelijk schrikbarend hoe sommigen in zes jaar tijd zo hebben kunnen verouderen. Eng zelfs..
Als je niet eens de moeite neemt om die 10 minuten te beluisteren, kun je ook moeilijk voor jezelf een beeld vormen. De geluidsfragmenten lekken al sinds 17 december vorig jaar, maar de AKP heeft tot nog toe geen aanklacht ingediend van enige aard. Zij weten ook dat er dan een onderzoek naar komt. Ze zijn nu druk bezig spoedwetjes door te voeren zodat ze media die fragmenten publiceren zonder tussenkomst van het gerecht kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
samenvatting graagen wat maakt dit authentiek?
Heeft vast ook invloed gehad. Maar het blijft interessant. Een man leek wel 20 jaar ouder te zijn geworden..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de plek waar je werkt. Van drukke en stressvolle banen waarbij je geen goed slaapritme hebt kan men sneller ouder worden.
Mijne...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat youtube mij aanraadt
Tijd om van baan te veranderenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft vast ook invloed gehad. Maar het blijft interessant. Een man leek wel 20 jaar ouder te zijn geworden..
Ja jij duidelijk welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijne...
i gotta get my sh*t together.![]()
[ afbeelding ]
alles wat langer dan 3 minuten duurt is te lang je weetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite neemt om die 10 minuten te beluisteren, kun je ook moeilijk voor jezelf een beeld vormen. De geluidsfragmenten lekken al sinds 17 december vorig jaar, maar de AKP heeft tot nog toe geen aanklacht ingediend van enige aard. Zij weten ook dat er dan een onderzoek naar komt. Ze zijn nu druk bezig spoedwetjes door te voeren zodat ze media die fragmenten publiceren zonder tussenkomst van het gerecht kunnen sluiten.
Of je kan terug naar school gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beter dan dit kan ik niet krijgen...
Hhhhh, ik kijk graag rare dingen op YT. Alleen weet ik niet waar die Tipsy bartender en dat weedgedoe vandaan komtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja jij duidelijk wel. Bij mij zitten er zo 10 lezingen tussen en dan een filmpje over Borat en Joden
zo droog.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of je kan terug naar school gaan. Nóg beter. Dat wilde je toch al doen dus waarom niet.
Had je die documentaire gezien over dat zelfmoordbos in Japan? Echt creepy.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, ik kijk graag rare dingen op YT. Alleen weet ik niet waar die Tipsy bartender en dat weedgedoe vandaan komt![]()
Ik kijk nu die skinbleaching docu.Ik ben echt obsessed met rare docu's..
Ofcourse! Die was echt vet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had je die documentaire gezien over dat zelfmoordbos in Japan? Echt creepy.
Hhhhhhhhhhhhhh, ja vette docu. VET KICKEN.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
> mensen plegen zelfmoord
> echt vet wollah zo tof leuk
Inderdaad. Enige wat ze mist is de motivatie (en dat is meteen het belangrijkste punt), want aan intelligentie schort het haar niet. Ik overdrijf niet als ik zeg dat haar denk- en redeneervaardigheden beter zijn dan een hoop mensen bij mij op de uni. Studeren is voornamelijk doorzettingsvermogen. En dan doel ik met name op haar beheersing van bijvoorbeeld het onderwerp genetica en het gebruik van bronnen daarbij. Dus als we ergens mee kunnen helpen, schroom niet om het te vragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
No problem, ik denk dat hier genoeg mensen zitten die je graag zien slagen en ook bereid zijn om je te helpen wanneer dat nodig is. All you need to do is ask.
Dit mag je ook citeren als mijn mening Börte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige wat ze mist is de motivatie (en dat is meteen het belangrijkste punt), want aan intelligentie schort het haar niet. Ik overdrijf niet als ik zeg dat haar denk- en redeneervaardigheden beter zijn dan een hoop mensen bij mij op de uni. En dan doel ik met name op haar beheersing van bijvoorbeeld het onderwerp genetica en het gebruik van bronnen daarbij. Dus als we ergens mee kunnen helpen, schroom niet om het te vragen.
Link eens wat toffe. Kun je tenminste nog iets nuttig doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhh, ja vette docu. VET KICKEN.
Hij was gewoon interesting..
Geen creepy docu, maar op het gebied van WOII moet je deze zien...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Link eens wat toffe. Kun je tenminste nog iets nuttig doen.
Jij stuurt hele film, ik heb echt moeite met films kijken... 15 min oké, maar meer dan een halfuur stoort vaak al.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen creepy docu, maar op het gebied van WOII moet je deze zien...
Apocalypse - La 2ème guerre mondiale (TV Mini-Series 2009) - IMDb
Ik heb nog steeds honger. Laatste keer dat ik heb gegeten was om 11:30.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef Arcadia het volgende:
Te vaak? Zolang het nodig is. Ik ben stil wanneer jij je inschrijft
Jullie hadden het over docu's, weet ik veel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij stuurt hele film, ik heb echt moeite met films kijken... 15 min oké, maar meer dan een halfuur stoort vaak al.
Als ik niet om de 3-4 uur iets eet overleef ik de dag nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds honger. Laatste keer dat ik heb gegeten was om 11:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |