Heb jij er niet 1 met 6 wielen dan? Die heeft mijn rolstoel wel hoor, dan kan ik iig verder met 1 lekke bandquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, m'n rollator heeft een lekke band
nee, ik heb een 1 wieler, voor het vermaeck op de vrijdagmiddagborrel bij de bejaardensoos...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij er niet 1 met 6 wielen dan? Die heeft mijn rolstoel wel hoor, dan kan ik iig verder met 1 lekke band
Je bent er nog.. Dus afgelopen vrijdag heb je weer overleefdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik heb een 1 wieler, voor het vermaeck op de vrijdagmiddagborrel bij de bejaardensoos...
Neutraal dan maar weer?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe imago [ afbeelding ] maar niks
hoor Chuf
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Neutraal dan maar weer?
Kusje FannGewoon om dat ik vind dat het kan
nah.. nu heb je dat ding weer opquote:
checkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
Ik dacht hem juist gewijzigd te hebben ... Nu dan hoop ik back to normal te zijn
kookniequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vette kus .. zonder plaatje .. Had er geen zin in ..
Oefening baart kunst, met of zonder weequote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat wordt nog effe oefenen voordat dat lekker gaat
Ik vind internet op de smarttv maar niksquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dat wordt nog effe oefenen voordat dat lekker gaat
yeah!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind internet op de smarttv maar niks
er staat een vraagtekenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat is toevalllig... Ik ook ... Typisch eerste dag ...
Niet dat ik weet, of bedoelen jullie een ander bos??quote:
En hoe ging hetquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat is toevalllig... Ik ook ... Typisch eerste dag ...
Ze willen je zwanger hebben. Ignorequote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of bedoelen jullie een ander bos??
sjoef weet hopelijk nog wat hij bedoeldequote:Op maandag 3 maart 2014 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of bedoelen jullie een ander bos??
Hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef weet hopelijk nog wat hij bedoelde
Das alweer te lang geleden idd..quote:
Het duurt ook even. Wennen aan alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Das alweer te lang geleden idd..Vandaag was meer wachten tot iets werkte ... allerlei verschillende accounts... Halverwege de middag kon ik iets ... Morgen meer
Bij mn vorige job kon het tot 3 weken duren voordat iemand alles werkend had... Ik kan iig mailen en toegang tot de tool die ik moet gaan fine-tunenquote:
Ja leuk we willen weten hoe je eerste dag was. Ik doe er een paar maanden over maar jaquote:Op maandag 3 maart 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mn vorige job kon het tot 3 weken duren voordat iemand alles werkend had... Ik kan iig mailen en toegang tot de tool die ik moet gaan fine-tunen
Oh dear met handen en voetenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Taal problemen ... Valt wel mee.. 2 Grieken en Indier en een Spanjool... Plus nog een Nederlandse manager.. En verder heel veel buitenlanders
ja ok laat maar.quote:
Er zijn in mijn tak van sport gewoon veel buitenlanders in dienst... Heb er verder niets op tegen ... Maar het val me op ...quote:
Ik ook niet denk ik, maar ik wilde het toch even proberen, het liefste heb ik gewoon een TV metquote:Op maandag 3 maart 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind internet op de smarttv maar niks
Grieken zijn vast lastig voor jequote:Op maandag 3 maart 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn in mijn tak van sport gewoon veel buitenlanders in dienst... Heb er verder niets op tegen ... Maar het val me op ...
Ik was gewoon nieuwsgierig naar je eerste dag.quote:
Iedereen spreekt gewoon Engels hooor ... Ja die 2 Grieken zitten wel naast me en naast elkaar en hebben ook nog dezelfde voornaam om het makkelijk te makenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Grieken zijn vast lastig voor jedie Spanjool zal je wel kunnen hebben denk ik
Achteraf ging het wel.. Ik zag er wel tegen op.. Altijd weer lastig een nieuwe omgeving... Komt wel goed denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig naar je eerste dag.
Dat bedoel ik. Twee maanden heb ik nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen spreekt gewoon Engels hooor ... Ja die 2 Grieken zitten wel naast me en naast elkaar en hebben ook nog dezelfde voornaam om het makkelijk te maken
[..]
Achteraf ging het wel.. Ik zag er wel tegen op.. Altijd weer lastig een nieuwe omgeving... Komt wel goed denk ik
Dit account.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je internet? Je laptop? Of iets anders?
Ken ik je onder een ander account?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Aardig oldbie al, staat nog steeds op 3 post gemiddeld.
Meerdere.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken ik je onder een ander account?
huh? je bedoeld dat hij alle drie is toch?quote:
ah... herstel vier! had ik het toch wel meteen goedquote:
Opaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe is het met de kleinzoon?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie ook nog stiekem Utopia kijkt onder nog een ander account ...
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe is het met de kleinzoon?
quote:
Voor die onzin heb ik geen tijd man.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie ook nog stiekem Utopia kijkt onder nog een ander account ...
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goedquote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Waarom stiekum? Hoef je je nou ook weer niet voor te schamen
![]()
Ik had er geen zin in, maar dat is iets anders...
10 weken nu en het is een echte crossover.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik schrok ervan
![]()
Leuk! Nu moet ik natuurlijk zeggen dat het de mooiste baby is die ik ooit gezien heb toch?![]()
maar tis wel een mooielijkt ie op je?
Nee, da's best lastig soms...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goed
Trotse Opa dus!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
10 weken nu en het is een echte crossover.
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goed
De helft? Dat is best klote dan eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.
Niet iedereen neemt dat natuurlijk zo serieus. maar ik heb daar geen zin inquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.
sig000 was op Fok eigenlijk de kloon van deze.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft? Dat is best klote dan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |