huh? je bedoeld dat hij alle drie is toch?quote:
ah... herstel vier! had ik het toch wel meteen goedquote:
Opaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe is het met de kleinzoon?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie ook nog stiekem Utopia kijkt onder nog een ander account ...
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoe is het met de kleinzoon?
quote:
Voor die onzin heb ik geen tijd man.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ie ook nog stiekem Utopia kijkt onder nog een ander account ...
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goedquote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Waarom stiekum? Hoef je je nou ook weer niet voor te schamen
![]()
Ik had er geen zin in, maar dat is iets anders...
10 weken nu en het is een echte crossover.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik schrok ervan
![]()
Leuk! Nu moet ik natuurlijk zeggen dat het de mooiste baby is die ik ooit gezien heb toch?![]()
maar tis wel een mooielijkt ie op je?
Nee, da's best lastig soms...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goed
Trotse Opa dus!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
10 weken nu en het is een echte crossover.
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee heb je gelijk in, maar wel als je dan ook weer een ander account gebruikt.. Maar als je er zoveel hebt is het niet meer duidelijk waar wie post .. Maar goed
De helft? Dat is best klote dan eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.
Niet iedereen neemt dat natuurlijk zo serieus. maar ik heb daar geen zin inquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is Fok!, de helft van actieve users zijn kloons.
sig000 was op Fok eigenlijk de kloon van deze.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft? Dat is best klote dan eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |