Laat?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Breed. Maar is het niet wat laat als je op je 15de aan iets nieuws begint?
Ja veel te laat. Na je 12e mag je nooit meer nieuwe dingen proberen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk als je hiervoor geen gevoel voor voetbal ofzo had dan moet je je ook niet inschrijven omdat je anders niet weet wat je moet doen. Maar in plaats van 3 uur gamen kun je ook een uur gaan fitnessen, of gaan hardlopen. Daar heb je ook nog eens wat aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Beter sinds de afgelopen weken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Laat?
Als je op je 90e begint met fitnessen, dat zou ik "laat" willen noemen.
Hoe is je vrienden en kennissen kring?
Fitness... Om nou in een grote zaal met een hoop mensen te gaan zitten kijken wie nou het meeste gewicht op kan tillen.. Dat vinden mijn ouders heel leuk als ze in de sportschool zitten....quote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk als je hiervoor geen gevoel voor voetbal ofzo had dan moet je je ook niet inschrijven omdat je anders niet weet wat je moet doen. Maar in plaats van 3 uur gamen kun je ook een uur gaan fitnessen, of gaan hardlopen. Daar heb je ook nog eens wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Er zijn te veel dingen om op te noemen...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Beter sinds de afgelopen weken.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef DonJames het volgende:
Meer tijd om te Fok!kenverkloten, ik zie het probleem.
Ik ben van mening, dat als je met je 15e spontaan begint met allemaal apparaten, dat niet goed is voor je lichamelijke ontwikkeling.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Klokov het volgende:
PT kan je beter achterwege laten is mijn ervaring. Vragen over effectief sporten in de gym kan je beter hier stellen: SPT / [Bodybuilding] #429 - Progressive Oats Overload (de meeste info staat trouwens gewoon in de OP)
Je bent een beetje wars van sport. Maar dat maakt niet uit, ligt waarschijnlijk aan je opvoedingquote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Fitness... Om nou in een grote zaal met een hoop mensen te gaan zitten kijken wie nou het meeste gewicht op kan tillen.. Dat vinden mijn ouders heel leuk als ze in de sportschool zitten....
Hardlopers zijn doodlopers
watquote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Nee jong. Ik ben rond die leeftijd gaan fietsen en pas rond m'n 23e wedstrijden gaan rijden. Zit nu bij een erg gezellige club. Veel uitjes (fietsen in buitenland etc) en af en toe een borrel.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Die vonden het in de vakanties altijd een drama omdat ik dan achter de pc zat voor 3kwartdagquote:Op maandag 24 februari 2014 22:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee jong. Ik ben rond die leeftijd gaan fietsen en pas rond m'n 23e wedstrijden gaan rijden. Zit nu bij een erg gezellige club. Veel uitjes (fietsen in buitenland etc) en af en toe een borrel.
Je zou natuurlijk ook een leuk bijbaantje kunnen zoeken. Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je zoveel gamet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |