Ik kan eventueel wel wat banners maken. Zie eten&liften bijv. N.a.v. die oude banners gemaakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:27 schreef Klokov het volgende:
Over een paar weken zal ik een lijst maken met reputabele kettlebellkanalen voor in de OP. Eventueel uit te breiden met andere informatiebronnen.
Zou mooi zijn, de huidige banner is niet echt een pareltje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel wat banners maken. Zie eten&liften bijv. N.a.v. die oude banners gemaakt.
Ik zou eerst eens de basis moves onder de knie krijgen, en dan eens verder gaan kijken naar schema's etc.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Darkzell het volgende:
Is the art of strength van Anthony diluglio een goed idee om aan te beginnen als kettlebell beginner? Of kan ik net zo goed aan de slag gaan met bijv het schema wat klokov heeft gepost in dit topic?
Inderdaad, en daar kan ik het boek van Pavel voor aanraden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens de basis moves onder de knie krijgen, en dan eens verder gaan kijken naar schema's etc.
Eens, die heb ik ook liggen. En blijf vooral die vorm oefenen en filmpjes kijken op internet. En begin niet aan de snatch voordat je uberhaubt weet wat je doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef Molleman het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar kan ik het boek van Pavel voor aanraden.
Heb momenteel niet de mogelijkheid om het te checken maar het schema wat ik gepost heb is een basisschema. Verder is inderdaad het boek van Pavel aan te raden maar zijn er ook diverse goede YT-kanalen zoals avaragetoelite, check 'the corrections'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Darkzell het volgende:
Is the art of strength van Anthony diluglio een goed idee om aan te beginnen als kettlebell beginner? Of kan ik net zo goed aan de slag gaan met bijv het schema wat klokov heeft gepost in dit topic?
Toevoegen aan OP?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb momenteel niet de mogelijkheid om het te checken maar het schema wat ik gepost heb is een basisschema. Verder is inderdaad het boek van Pavel aan te raden maar zijn er ook diverse goede YT-kanalen zoals avaragetoelite, check 'the corrections'.
En ben je er een beetje uitgekomen? Ik heb het wat druk momenteel maar ben van plan binnen niet al te lange termijn de OP uit te breiden. Zijn er nog dingen die je mist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:22 schreef Klaphark het volgende:
Ook 2 gietijzeren kettlebells gekocht, 12 en 16 kilo om te beginnen. Heb er geen ervaring mee, dus aan de hand van youtube probeer ik de techniek een beetje onder de knie te krijgen.
Swings en shoulder press (of hoe heet dat met deze dingen) hebben iig voor spierpijn gezorgd
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:43 schreef Klokov het volgende:
Ik ga de komende dagen de OP updaten, iemand nog dingen die hij/zij graag terug wil zien?
Heb je het nu over de melk of de kettlebells? Ruim die zooi eens opquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
Familie uitbreidingJezus wat maakt dat weer een verschil. Zo heerlijk.
Maar koude melk is gewoon lekker .quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je het nu over de melk of de kettlebells? Ruim die zooi eens op
Mijn top 3:quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:30 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Goedenavond,
Ik heb een jaar geleden twee gietijzeren belletjes gekocht, ong 2 euro per kilo. Nou ben ik weer op zoek naar die shop, maar kan 'm niet vinden...
Iemand een idee / aanrader van een goede webshop voor kettlebells?
Alvast bedankt!
Bedankt voor je antwoord!quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn top 3:
http://gorillasports.nl/kettlebells/f/4
http://www.fitnessmerken.nl/krachttraining/kettlebell.html?p=1
http://www.athleteshop.nl/catalogsearch/result/?q=kettlebell
Wat is gebeurt met je kettlebells trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |