Allo lurkertquote:Op maandag 3 maart 2014 00:23 schreef sneakydesert het volgende:
Ik post hier niet veel, maar lees wel mee. Ik vind het altijd fijn om even in de natuur te lopen, de stilte is heerlijk. Misschien dat ik komende week even naar de Biesbosch fiets als ik er de wil voor heb.
Damnquote:Op maandag 3 maart 2014 00:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]Ik ga maar snel slapen, wekker om 4 uur
Valeriaan gebruik ik om te slapen soms. Helpt goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 00:01 schreef Detroit het volgende:
[..]
En valeriaan? Misschien dat dat wat helpt? 5-HTP bij de drogist halen?
Leven zonder AD lijkt me erg moeilijk, knap dat het jou wel "lukt" sorta!
[..]
Ja, absoluut! Geweldig, het zorgt voor fijne stofjes in de hersenen.. Woensdag 19,5 kilometer gelopen.
We moeten nog steeds es gaan lopen in Rotterdam..
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idd gewoon rust nemen. Je kan eventueel rekening houden met nog een paniekaanval, maar probeer dat op een praktische manier te doen: Er steeds over nadenken, helpt verder niet. *Toevoeging* : Probeer er in elk geval niet over te piekeren of er bang voor te zijn*einde toevoeging* Houd het in het achterhoofd, maar probeer door te gaan met je leven (maar zorg wel eerst dat je weer een beetje bijkomt en probeer de dagelijkse dingetjes in elk geval wel te doen of uit handen te geven).
Sterkte jullie 2
Ik denk dat het woordje 'idee' een verkeerde indruk heeft gewekt (was lastig gister uitvoerig te zijn). Het voelde aan alsof er elk moment een nieuwe aanval kon komen. Het gejaagde gevoel, hart in keel, moeite met ademen enzo. Hij is overigens niet gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:25 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je je bezighoudt met de angst om weer zo'n aanval te krijgen. Probeer je er niet te veel op te focussen maar rust en afleiding te zoeken.
Het was de bank, maar zo lag ik er wel bij. En het dekbed erbij want dat is zo lekker warm en veilig en kan ik zo lekker in wegkruipenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Damn doe dan eens rustig. Komt allemaal goed joh lekker rustig op bed gaan liggen kussen vastpakken en lekker liggen slapen. Komt allemaal goed.
13 is ook heul goed joh!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Valeriaan gebruik ik om te slapen soms. Helpt goed.
Vannacht kon ik njet slapen trws. Grrr!
Ja meet leuk. En hardloopmeet ook.
D: wanneer kan je? Wow 19 km! Ik vond gister 13 al stoer
Knuffelmeet: waar wonen jullie? Ik Rotterdam. D in Amsterdam en de rest weet ik niet. Wat is een goede lokatie en wat is een goed moment? 14-28 mrt ben ik vrij. Dus dan ergens zou top zijn. Anders kan ik weekenden en woensdag of dinsdagavond.
Iemand zin om samen met mij wat op poten te zetten? Evt via datumprikker?
Is goed, doen we een rondje plas, Das een km of 11quote:Op maandag 3 maart 2014 12:57 schreef Detroit het volgende:
[..]
13 is ook heul goed joh!. Das een beste afstand!
. Aangezien ik toch misschien nog wel even thuis zit, lijkt het mij wel leuk een kilometer of 10 met je in het Rotterdamse te lopen. Es checken hoe het met jouw conditie staat.
.
Enne, Murm, misschien dat wij samen iets via datumprikker kunnen proberen te plannen? Twee datums in het weekend prikken, en dan kijken wie er kan?
Leuk! Jij was een dag in de week vrij hè? Misschien dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is goed, doen we een rondje plas, Das een km of 11
Samen datum prikken voor d&a meet is ook goed
Say whut now? Ik tikte het in op google.nl en de 1e link die ik zag was voorspelde weinig goeds. Is dat niet gewoon EMDR?quote:
Heftigquote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Detroit het volgende:
Ik ben terug van een gesprek met een psycholoog. Doorverwezen door mijn HA omdat deze dacht dat dat wel verstandig was, gezien de laatste tijd.
Er weer een nieuw plakkertje bij, PTSS, aangezien ik gevoelsmatig vaak niet proportioneel reageer op dingen. Binnen 10 weken maximaal ga ik aan de "Imaginaire reprogrammering" om e.e.a. te verbeteren. Althans dat hoop ik dan maar! Heb er wel vertrouwen in dat dit weer wat ten goede komt van mijn stabiliteit.
Ik denk dat EMDR vast wel naar voren zal komen. Lijkt me logischquote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Say whut now? Ik tikte het in op google.nl en de 1e link die ik zag was voorspelde weinig goeds. Is dat niet gewoon EMDR?
Jeugd. Continu woedende en tierende vader.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heftig
Is de oorzaak van de ptss ook bekend?
Goed dat je die link bij jezelf gemerkt hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jeugd. Continu woedende en tierende vader.
Toen ik in de clinch lag met mijn manager , kwam weer dezelfde angst en dreiging boven. Dat was voor mij 1 plus 1.
Absoluut! Maar je moet wel het geluk hebben dat er soms mensen zijn die je helpen dat verband te zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je die link bij jezelf gemerkt hebt
Zat mensen die jarenlang door blijven modderen en geen steek verderkomen...
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef Detroit het volgende:
[..]
Jeugd. Continu woedende en tierende vader.
Toen ik in de clinch lag met mijn manager , kwam weer dezelfde angst en dreiging boven. Dat was voor mij 1 plus 1.
Altijd fijn, plakkertjes...klinkt heftig, ptss. Die reprogrammering heb ik nog nooit van gehoord, straks eens kijken wat het is. Alhoewel de naam me wel iets doet vermoeden.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[pass. ] Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Detroit het volgende:
Ik ben terug van een gesprek met een psycholoog. Doorverwezen door mijn HA omdat deze dacht dat dat wel verstandig was, gezien de laatste tijd.
Er weer een nieuw plakkertje bij, PTSS, aangezien ik gevoelsmatig vaak niet proportioneel reageer op dingen. Binnen 10 weken maximaal ga ik aan de "Imaginaire reprogrammering" om e.e.a. te verbeteren. Althans dat hoop ik dan maar! Heb er wel vertrouwen in dat dit weer wat ten goede komt van mijn stabiliteit.
Het zal wel EMDR'ish zijn. Wat minder die gevoelens van vroeger zodat het gevoelsleven en reactie op dingen wat meer in lijn ligt met hoe je als volwassene bent. Althans, dat hoop ik maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Altijd fijn, plakkertjes...klinkt heftig, ptss. Die reprogrammering heb ik nog nooit van gehoord, straks eens kijken wat het is. Alhoewel de naam me wel iets doet vermoeden.
Van mijn loopbaanbegeleidster een boek te leen gekregen dat over deze thematiek handelt:quote:Op maandag 3 maart 2014 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ligt inderdaad meestal wel ergens in de jeugd. Helaas. Mensen moeten leren nadenken voor ze aan kinderen beginnen
Das een hele discussie op zich, Detroitquote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef Detroit het volgende:
[..]
Van mijn loopbaanbegeleidster een boek te leen gekregen die een beetje over deze thematiek handelt:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)nd/1001004001642495/
Sommige ouders zouden niet aan kinderen moeten beginnen ja. Waarom? Omdat ze zelf nog kinderen zijn, en hun hulpbehoevendheid soortement van kunnen botvieren op een kind. Zo'n kind is natuurlijk helemaal hulpeloos en probeert alles (zelfs het eigen ik ontkennen) om maar niet het risico te lopen de liefde van de ouders kwijt te raken.
En probeer maar als je oud bent maar eens terug te vinden wat je gaandeweg hebt verstopt..
Nee hoor. Dat is een feitquote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een hele discussie op zich, Detroit
En ook een leuke manier om mensen uit te dagen. Zeker als je over dingen als verplichte sterilisatie begint.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een hele discussie op zich, Detroit
Je hebt gisteren een "kleine" terugval gehad door die vriendin. En slecht geslapen, daar word je gewoon labielig van. Er kruipen mensen om mindere redenen onder stenen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
Of gewoon totaal geen mensenkennis hebben, zoals mijn moeder.
Ach ja...
Komt wel goed met jou hoor Den met ons hier in het topic
(Al wil ik op dit moment onder een steen kruipen).
*steekt vinger op* Bij mij een tierende moeder en een oogafwijking waardoor ik niet mee kon komen...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:32 schreef Detroit het volgende:
[..]
Van mijn loopbaanbegeleidster een boek te leen gekregen dat over deze thematiek handelt:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)nd/1001004001642495/
Sommige ouders zouden niet aan kinderen moeten beginnen ja. Waarom? Omdat ze zelf nog kinderen zijn, en hun hulpbehoevendheid soortement van kunnen botvieren op een kind. Zo'n kind is natuurlijk helemaal hulpeloos en probeert alles (zelfs het eigen ik ontkennen) om maar niet het risico te lopen de liefde van de ouders kwijt te raken.
En probeer maar als je oud bent maar eens terug te vinden wat je gaandeweg hebt verstopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |