Ditquote:
Leuk. Is er ergens wat info over terug te lezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens heeft dit programma wel zijn vruchten al afgeworpen,. Het wordt nu pas uitgezonden, maar is natuurlijk eerder opgenomen: meisjes hebben al best goede shows gelopen
.
Julie Hoomans bijv. Heeft nu al gelopen voor Prada, Marni en Miu Miu,.
Zo voel ik mij altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu voor de iets minder knappe of iets dikkere vriendinnen die er altijd maar bij moeten staan
http://www.fashionmilk.co(...)op-5-1-julie-hoomansquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Is er ergens wat info over terug te lezen?
Ja hoor. Vast niet als er een camera crew van RTL 5 aanwezig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef Yaku het volgende:
Ik zou als persoon totaal niet sceptisch zijn als ik 's ochtends vroeg in de middle of nowhere bij een busje moest wezen voor een photoshoot.
Hij boekt indeed meer success in 60min dan een heel seizen van ANTPquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Het is wel wat anders dan Hollands Next Top Model. Niet over een een Ter Land ter Zee en in e Lucht parkour lopen om te bepalen wie het beste is.![]()
Maar damn wat Amerikaans
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Julie (Juul) haar recente klussen etc.: http://models.com/models/julie-hoomans
Gaat lekker dus.
16.quote:
Tja, 16 is zo'n beetje de leeftijd er wel voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Jong... en dan al voor die grote merken werken... knap hoor
Vraag me toch altijd af hoe lang ze het volhouden... moeilijke business en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, 16 is zo'n beetje de leeftijd er wel voor.
Zeker, maar je kan het prima een goed aantal jaar uithouden. En sommigen nog heeeeel lang. Maar da's allemaal geen zekerheid natuurlijk. De een wel, de ander niet. Achja. De meeste meisjes (in ieder geval uit NL sowieso) hebben wel een diploma ook dus altijd iets om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af hoe lang ze het volhouden... moeilijke business en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |