http://www.rtl.nl/i-can-make-you-a-supermodel/#!/quote:Modellenscout Paul Fischer gaat op zoek naar onontdekt modellentalent in Nederland. Hij struint de straten in ons kikkerlandje af op zoek naar het perfecte gezicht voor een bepaald merk.
* Uccie meldt zich!quote:
Dit. Ik hou ervanquote:
Ik was laat met eten enzo dus dat wilde ik niet combineren met naakte mensen.quote:
hahaha dat begrijp ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was laat met eten enzo dus dat wilde ik niet combineren met naakte mensen.
Dit. Ik mag die kerel nu al niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef vencodark het volgende:
Wat een arrogante kutvent. Zeggen dat hij nooit faalt maar wel zwaar verslaafd geweest.
Was hij daar in elk geval wel succesvol inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef vencodark het volgende:
Wat een arrogante kutvent. Zeggen dat hij nooit faalt maar wel zwaar verslaafd geweest.
Je verwacht het nietquote:
Doen veel mensen, zeker onbeleefd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom houdt ie zijn zonnebril op terwijl hij tegen iemand praat? Of is dat niet onbeleefd?
Ik wist toen ook wel dat ik 5'3" wasquote:
echt he, ik had ook zoiets van jajaquote:
Ditquote:
Leuk. Is er ergens wat info over terug te lezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens heeft dit programma wel zijn vruchten al afgeworpen,. Het wordt nu pas uitgezonden, maar is natuurlijk eerder opgenomen: meisjes hebben al best goede shows gelopen
.
Julie Hoomans bijv. Heeft nu al gelopen voor Prada, Marni en Miu Miu,.
Zo voel ik mij altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu voor de iets minder knappe of iets dikkere vriendinnen die er altijd maar bij moeten staan
http://www.fashionmilk.co(...)op-5-1-julie-hoomansquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Is er ergens wat info over terug te lezen?
Ja hoor. Vast niet als er een camera crew van RTL 5 aanwezig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef Yaku het volgende:
Ik zou als persoon totaal niet sceptisch zijn als ik 's ochtends vroeg in de middle of nowhere bij een busje moest wezen voor een photoshoot.
Hij boekt indeed meer success in 60min dan een heel seizen van ANTPquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Het is wel wat anders dan Hollands Next Top Model. Niet over een een Ter Land ter Zee en in e Lucht parkour lopen om te bepalen wie het beste is.![]()
Maar damn wat Amerikaans
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Julie (Juul) haar recente klussen etc.: http://models.com/models/julie-hoomans
Gaat lekker dus.
16.quote:
Tja, 16 is zo'n beetje de leeftijd er wel voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef FokR het volgende:
[..]
Jong... en dan al voor die grote merken werken... knap hoor
Vraag me toch altijd af hoe lang ze het volhouden... moeilijke business en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, 16 is zo'n beetje de leeftijd er wel voor.
Zeker, maar je kan het prima een goed aantal jaar uithouden. En sommigen nog heeeeel lang. Maar da's allemaal geen zekerheid natuurlijk. De een wel, de ander niet. Achja. De meeste meisjes (in ieder geval uit NL sowieso) hebben wel een diploma ook dus altijd iets om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef FokR het volgende:
[..]
Vraag me toch altijd af hoe lang ze het volhouden... moeilijke business en zo
Jij ook model (geweest)?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zeker, maar je kan het prima een goed aantal jaar uithouden. En sommigen nog heeeeel lang. Maar da's allemaal geen zekerheid natuurlijk. De een wel, de ander niet. Achja. De meeste meisjes (in ieder geval uit NL sowieso) hebben wel een diploma ook dus altijd iets om op terug te vallen.
Kortstondig, in Nederland. Niets noemenswaardigs hoor. Wel AFW, maar dat was het ookquote:
AFW? Ben niet zo into dat wereldje hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kortstondig, in Nederland. Niets noemenswaardigs hoor. Wel AFW, maar dat was het ook. Was niet echt mijn ding, werk nu achter de schermen.
Amsterdam Fashion Week.quote:
Bíjna raak, alleen het allerlaatste woordje niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Nu krijgen we natuurlijk een spontaan ritje door de stad waarbij een meisje wordt gescout die prada opent.
Aaaah senk you Chipszakje!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.fashionmilk.co(...)op-5-1-julie-hoomans
Haha, ik heb nog getwijfeld of ik erbij zou zetten dat ik dit wist 'dankzij Fok!s eigen Toeps'. Alleen vond ik dat zo suf, omdat ik jou nog niet in dit topic had gesignaleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Aaaah senk you Chipszakje!
Ze liep in Chanel gisteren en Louis Vuitton vandaag! En zo vast ook nog Miu Miu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van Chanel had ik gezien ook, ja! Ik zag het op models.com![*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Zo freaky! Ik wist niet dat je wist wie ik ben (dit loopt niet echt lekker)!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef Toeps het volgende:
Ja ik weet wie je bentHeb pas nog een serie geplaatst waar je aan hebt meegewerkt
Haha, iemand anders vertelde me dat, maar ik weet niet wat haar username is hierquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo freaky! Ik wist niet dat je wist wie ik ben (dit loopt niet echt lekker)!
Envoor Julie! Ze gaat lekker!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, iemand anders vertelde me dat, maar ik weet niet wat haar username is hier
Annette Wolf toch? http://annettewolf.nlquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:26 schreef megamandy het volgende:
Wie was die rooie dame bij dat modellenbureau in de lingeriewinkel? Ze kwam mij zo bekend voor maar ik kon haar niet thuisbrengen
Oja ik zie dat ik haar mogelijk van meerdere dingen kan herkennenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Annette Wolf toch? http://annettewolf.nl
quote:
Een leven lang volkorenbrood voor de lange benen en met 14 jaar aan de pil voor de rondingen en je hebt zo 3 potentiële supermodels in één hockeyelftal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is minstens 8 kilo te zwaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef Iwanius het volgende:
Hier nog de pics van die eigenwijze blondine die niet wilde,niet wetende dat als iemand zoals Paul je aanspreekt en mogelijkheden in je ziet dat een lot uit duizenden is want normaliter moet jij je aanmelden bij een bureau als jij wilt en krijg je de hoogste baas niet eens te zien en word je onderworpen aan allerlei assistenten die er zogenaamd meer vanaf weten dan de baas en je als vee (1 vd vele meisjes die ze op een dag zien) behandelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achteraf gezien was ze voor wat Paul zoekt toch te "dik" als je haar achterwerk alleen al ziet en haar bolle toet.
Niets wat een beetje coke niet kan fixen.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:58 schreef vencodark het volgende:
Ik krijg haast een complex als ik deze knappe meiden zie.
Klopt er zitten soms hele knappe bij en ook nog zonder (veel) make up, maar sommige zie je elke dag wel lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sommige zijn echt heul knap. Vindt mezelf soms best een 7 maar dit zijn 9's.
Deze zijn nog steeds alledaags.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt er zitten soms hele knappe bij en ook nog zonder (veel) make up, maar sommige zie je elke dag wel lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |