Huehuehuehuehe.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck off, cutieface.
Kijk deze dan.
Van 2,12/10 naar 7,89/10.
Haha #mannenhumor #saladekkcondoekoejokesquote:
Alleen die Turkse bakkers hebben datquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Wilde ik boodschappen doen voor mijn gerecht morgenavond, heeft die kk c1000 geen fucking zoete aardappelen. Homofielen.
elke dag weer andere struggles in overijsselquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Wilde ik boodschappen doen voor mijn gerecht morgenavond, heeft die kk c1000 geen fucking zoete aardappelen. Homofielen.
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse tokoquote:Op maandag 24 februari 2014 22:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alleen die Turkse bakkers hebben dat
Wat wilde je maken?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
o sorry hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse toko.
Hahahahaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wilde je maken?
inb4 'zoete aardappel met courgette'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja die hebb'n we ier nie in de wiek ehquote:Op maandag 24 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse toko.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoete aardappelen gevuld met witte bonen, garnalen, uitjes, cottage cheese en parmezaanse kaas voor de garnering.Hahaha shiiit, wist het. Zou bij je eten/10 wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
http://vocaroo.com/quote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die hebb'n we ier nie in de wiek eh
Haha nee maar dat lijkt me ook wel lekker, ga ik zeker een keer proberenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel 's patat van die dingen gemaakt? Schijnt fucking lekker te zijn, nog nooit geprobeerd.
[ afbeelding ]
Hahah erg hequote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiiit, wist het. Zou bij je eten/10 wel.
Neinquote:
Uncultured swine.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
alleen maar fucking sperzieboontjes uit blik of doppertjes vrat want makkelijk.
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah erg heKomt denk ik omdat ik jarenlang bijna altijd alleen maar fucking sperzieboontjes uit blik of doppertjes vrat want makkelijk. Krijg dat echt niet meer weg en daarom nu zo vaak courgette
[..]
Nein
Da's dan weer het enige wat lekker is uit blik/pot, naast bonen en maïsquote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.![]()
Alleen als groente bij aardappelen bedoel ik dan he. Maakte heus wel soorten pasta's etc en in de weekenden wordt er altijd culinair voor me gekooktquote:
Ja kan ik nu ook niet meer handelen gewoon. Vond het uberhaupt nooit lekker, maar het was zo makkelijk en snel klaarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.Ik eet best vaak rode bietjes. Vind dat zo lekker.
Krijg dat echt niet weg. Vind doperwtjes sowieso niet zo lekker trouwens.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan weer het enige wat lekker is uit blik/pot, naast bonen en maïs. Wel met ui, knoflook, zout en peper.
Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peasquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg dat echt niet weg. Vind doperwtjes sowieso niet zo lekker trouwens.
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
Wil binnenkort een keer een gerecht maken met groene asperges als groente trouwens. Iemand tips?
Rauwe wortels, ik verslik me daar altijd in manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Wat is deze nou weerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zeker.
Ja, echt smerig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peas.
[ afbeelding ]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?
[..]
Wat is deze nou weer
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.
Maak tempurabeslag voor je asperges.
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.
Oemf dat is ook wel lekker iddAlleen dan moet ik er nog wel shit bij verzinnen om er een maaltijd van te maken.
Pool tochquote:
Zin in vis gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt smerig.Sowieso het vreten van die Engelsen.. Toen ik in Engeland zat, gingen we soms fish and chips halen, als je dan keek naar wat die mensen bestelden daar.. Te smerig gewoon.
En dan die vieze, smakeloze jus eroverheen alsof het soep is.
Ja echt lekker manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.
Haha kanen die altijd asperges of watquote:
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorrenquote:
Hoe blijf jij zo mooi slank?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorren
Veer pls.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Haha kanen die altijd asperges of wat![]()
Ik lul wel veel over eten, maar ik eet best gezond en kleine porties overdag dus ik krijg geen mega hoeveelheden calorieën binnen. En aanleg, en discipline.quote:
Hahaha ja weet ik toch niet manquote:
Haha klopt. Nee polen plukken asperges tochquote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja weet ik toch niet man
Inb4 Nee wel meer niet XD
Asperges steek jequote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha klopt. Nee polen plukken asperges toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |