Weer net terug in het landquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Haha ja ik zocht het topic bij My Active Topics en ik kon hem niet vinden op de eerste pagina dus ik dacht toch maar eens kijken wat er aan de hand isquote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jeuj, er is weer iemand wakker geworden![]()
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weer net terug in het land
Heerlijk ge(water)skiet in OostenrijkHahaha dat is dan weer minder. Toch wel een goede vakantie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
Ik heb altijd ma 2 a 3 forums in mijn actieve fora staanquote:Op maandag 24 maart 2014 12:11 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Haha ja ik zocht het topic bij My Active Topics en ik kon hem niet vinden op de eerste pagina dus ik dacht toch maar eens kijken wat er aan de hand is
Hij is luiquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:11 schreef Gezicht het volgende:
Waarom doet de fietsenmaker er 5 dagen over om een nieuwe binnen + buiten-achterband op m'n fiets te leggen.
Dat kan ik niet als argument gebruiken aangezien m'n fiets al sinds oktober met kapotte achterband in de schuur stond en ik hem nu pas naar de maker heb gemaakt.quote:
Misschien moet hij eerst nog een juiste maat oid bestellen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:11 schreef Gezicht het volgende:
Waarom doet de fietsenmaker er 5 dagen over om een nieuwe binnen + buiten-achterband op m'n fiets te leggen.
Dat zal wel ja. Ach, een weekje extra Veolia-avonturen kunnen er nog wel bij na 5 maanden iedere dag bussen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien moet hij eerst nog een juiste maat oid bestellen?
Haha, ik klaag al als ik mijn fiets een dagje niet heb :| In Breda vind ik de bus best wel overbodigquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ach, een weekje extra Veolia-avonturen kunnen er nog wel bij na 5 maanden iedere dag bussen.
Waarom doe je dat niet gewoon even zelf in 30 minutenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:11 schreef Gezicht het volgende:
Geen zin in. Een bandje plakken kan ik nog wel maar een nieuwe binnen- en buitenband-achterband op m'n fiets leggen ben ik waarschijnlijk 2 uur of langer mee bezig, en dan zou ik het alsnog verkeerd doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet gewoon even zelf in 30 minuten
quote:
haha, die kiwi kent ook allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |