abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 februari 2014 @ 00:43:43 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137185948
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe was je sashimi?

Supervers en lekker. B. heeft ook lekker mee gesmikkeld. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137188293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:28 schreef borisz het volgende:
Youp _O_. Zijn kop zegt al genoeg bij PenW

Niet over de overgang beginnen hier he }:|
pi_137189581
True Detective klinkt wel als iets wat ik leuk zou kunnen vinden.

Sunny, succes met je holte-ontsteking. Die zijn kut. ;(

Vandaag even wat dingen doen, maar niet veel.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:40:14 #204
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137190154
Vanmiddag een gesprek met het UWV (je weet wel, zo'n gesprek die zij voor me hebben ingepland en bevestigd). Ik ben benieuwd of daar nog iets uit gaat komen, of ze misschien mee willen denken, of dat ik straks 3 kwartier lang kritiek en commentaar krijg. Ik hoop het eerste, ik vrees het laatste.
pi_137190209
True Detective staat hier ook al op de mediaplayer maar nog niet aan toe gekomen.
pi_137190989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Vork het volgende:
Vanmiddag een gesprek met het UWV (je weet wel, zo'n gesprek die zij voor me hebben ingepland en bevestigd). Ik ben benieuwd of daar nog iets uit gaat komen, of ze misschien mee willen denken, of dat ik straks 3 kwartier lang kritiek en commentaar krijg. Ik hoop het eerste, ik vrees het laatste.
Sterkte dan :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_137191241
Waarom zou je kritiek en commentaar krijgen, Vork?
pi_137191266
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zou je kritiek en commentaar krijgen, Vork?
Dat type 'begeleider' heb je dus ook en blijkbaar heeft hij daar ervaring mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137191283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helaas hoor je dat de laatste tijd vaak.
pi_137192925
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Vork het volgende:
Sterkte. :*
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:28:46 #211
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137192996
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er inderdaad al wel een aantal keren geweest en ik heb ook pogingen gedaan om ze te bellen. Dat ging niet altijd even succesvol. De eerste keer dat ik er kwam voor werk (tenminste dat was mijn insteek, zij dachten dat ik voor gratis geld kwam en daarvan de sfeer niet beter) ben door de eerste 'begeleider' naar iemand anders doorverwezen om van me af te zijn. Die iemand anders was tot nu toe de enige normale persoon die ik daar heb getroffen. De laatste paar jaar hebben ze helemaal geen vaste contactpersonen meer. Je kunt er niemand rechtstreeks bereiken en vragen (die je uitsluitend via de werkmap, je weet wel dat o zo succesvolle internetgebeuren van de dat de helft van de tijd plat ligt) worden beantwoord door wie daar op dat moment tijd voor of zin in heeft (soms dus ook dagen later pas). Telefonisten doen hun best om je vooral niet door te verbinden.

Andere succesverhalen gaan over dat ik geen vrijwilligerswerk mag doen in een uitkeringssituatie omdat dat teveel op werk zou lijken en dat ik nog op een evaluatiegesprek moest komen opdagen, terwijl ik toen al werk had gevonden. Dat gesprek wilde ik dus afzeggen, ik heb twee keer iemand aan de lijn gehad die dreigde met consequenties (terwijl die persoon helemaal die macht niet heeft). Een dag later kreeg ik van iemand anders een mail dat ik toch niet hoefde te komen. Lekkere eenduidige communicatie. En oja ze hadden me ook een keer direct na mijn inschrijving weer uitgeschreven, omdat ik een aantal jaar daarvoor ooit een gesprek had gehad over een uitkering, waar ik verder niets mee heb gedaan. Ook na mijn uitschrijving, bleven ze me telefonisch doorverbinden met de contactpersoon van toen (die dus over hele andere zaken gaat dan waar ik voor belde). Als ik al werd doorverbonden.

Het UWV is een chaos en ze hebben een vrij vijandige houding. Ze bieden geen hulp, maar tegenwerking. Dus ik verwacht er inderdaad niet zoveel van. :'). Een voordeel, de naam van de persoon waar ik vanmiddag een gesprek mee heb herken ik. Dat is dezelfde die eerder een dergelijk gesprek heeft afgezegd, omdat het toen niet nodig was (en dus blijkbaar de enige daar, die dat ook in heeft gezien).
pi_137193509
Kut dat je zulke mensen treft Vork. Sterkte :{

Ik had in mijn 7 maanden ww een hele andere ervaring. Mevrouw vroeg alleen hoe het met me ging (maar 2 gesprekjes gehad totaal in die tijd) en ging er vanuit dat ik graag wilde werken. Ik heb werkelijk nooit brieven hoeven sturen ter bewijs. Kreeg wel een boekje met de instructies maar nooit wat mee gedaan en ze vond t niet erg, ze geloofde t ook wel. Super relaxt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_137193607
Vraagje:
Ik kocht, voor de eerste keer, rauwe black tiger shrimps met alles erop en eraan,

Nu wil ik vanavond een pastagerecht maken met o.a. champignons en de garnalen. Maar moet ik ze eerst pellen en dan bakken? Of eerst bakken en dan pellen? Wat is handig, en lekker?
pi_137193623
Pellen, schoonmaken (darmkanaal er uit) en dan bakken :Y
pi_137194343
Snelle reactie. :7 Thanks!

En de schillen + koppen bewaren om bouillon van te trekken.

Net trouwens 2 sollicitaties de deur uit gedaan! 1 als afwashulp/bediening, 1 als winkelmedewerker bij de V&D. :7
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:16:50 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137194420
Vanavond hier ook iets met grote verse garnalen. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137194462
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond hier ook iets met grote verse garnalen. :9
Weet je ook al wat? Ik heb namelijk nog 1 of 2 porties garnalen over straks. :9
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:19:00 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137194473
En ach ja dat UWV...de zeer gemengde ervaringen zijn hier ook aanwezig en de interne strubbelingen en communicatieproblemen schijnen soms meer prioriteit te krijgen dan het goed begeleiden en helpen van de cliënten. :{
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:20:22 #219
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137194502
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:13 schreef Lonaa het volgende:
Net trouwens 2 sollicitaties de deur uit gedaan! 1 als afwashulp/bediening, 1 als winkelmedewerker bij de V&D. :7
Ik heb er ook nog net 2 verstuurd. Ook een beetje om mijn goede wil om te werken te benadrukken, maar ook omdat ik opzich ook wel graag wil werken ;). Ik heb sowieso wel al die tijd aan de sollicitatieplicht voldaan, dus daar kan het niet aan liggen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:20:36 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137194507
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:18 schreef Lonaa het volgende:

Weet je ook al wat? Ik heb namelijk nog 1 of 2 porties garnalen over straks. :9
Nee, nog niet. Ik moet eerst nog even naar de visboer voor een begeleidend stukje lekkere vis. De garnalen zijn alleen een extraatje erbij.
Verder gaat het iets worden met puree van geroosterde aubergine erbij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_137194815
Ik duim voor je Vork!

En jum Golfer. :9
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:52:23 #222
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137195515
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik duim voor je Vork!
en ik voor jou ook natuurlijk.
pi_137197604
Ik duim voor jullie allen O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_137197629
Ik heb paaseitjes (met yoghurt/zwartebes, kaneel/bloedsinaasappel en mango/chilipeper-vulling), er is verder niemand op kantoor behalve ik en ik heb zojuist het oeuvre van The Specials aangeknald in Spotify.
Aldus: in mijn nopjes. :)
pi_137197726
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Vork het volgende:
...over dat ik geen vrijwilligerswerk mag doen in een uitkeringssituatie omdat dat teveel op werk zou lijken
}:|

Stom gedoe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')