quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat worden hot items ja, de werelde bereomde billy op je shirt en dat voor maar 80 euro
Mijn goudvis dreef ondersteboven in zn kom na dat gelachquote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gister bij die reclame tijdens het restaurant dacht ik even schakelen, kwam ik uit op één van de lachsalvo's van Aike. Mijn leguaan is nog steeds van slag.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gister bij die reclame tijdens het restaurant dacht ik even schakelen, kwam ik uit op één van de lachsalvo's van Aike. Mijn leguaan is nog steeds van slag.
1 truequote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 er is niks mis met homo's
2 hij is geen homo
Hier wel:quote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Eindelijk thuis, maar Hakim eruit zie ik iig
Filmpje staat weer eens nergens op de utopia site
Bedankt!!quote:
Dan doe je hem toch echt te kort, of je hebt niet opgelet. Ik zeg niet dat Joey een Einstein is, maar hij is zeker niet zo'n lampekappie als Gio. Hij heeft lef getoond (Gio is een lafbekje). Ook heeft hij vanmiddag middels een uitstekende stem-motivatie laten blijken dat hij zich niet voor de gek heeft laten houden en prima weet wat er in de groep speelt en wat de rol van de verschillende inwoners daarbij is.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niets, afgezien van het feit dat het een Gio II en dus een lul met vingers is.
2 ik heb van de week tegen lau horen praten over zijn meisjequote:
Vind ik dus ook,iedereen hier koos voor Jochem.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan doe je hem toch echt te kort, of je hebt niet opgelet. Ik zeg niet dat Joey een Einstein is, maar hij is zeker niet zo'n lampekappie als Gio. Hij heeft lef getoond (Gio is een lafbekje) en hij heeft vanmiddag middels een uitstekende motivatie laten blijken dat hij zich niet voor de gek heeft laten houden en prima weet wat er in de groep speelt en wat de rol van de verschillende inwoners daarbij is.
En ze heet Sandraquote:Op maandag 24 februari 2014 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 ik heb van de week tegen lau horen praten over zijn meisje
Aike is niet saai, maar het niveau van haar gesprekken is waarschijnlijk net wat te hoog voor die 400-eurie-stagiairs achter de knoppen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aike is simpelweg nogal saai. Ik zie daar niet echt opzet in.
Geweldige blousequote:Op maandag 24 februari 2014 15:20 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is dat voor pipo de clown blouse?
Plus Joey kan normaal praten, G kan alleen een presentator-stem opzetten.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan doe je hem toch echt te kort, of je hebt niet opgelet. Ik zeg niet dat Joey een Einstein is, maar hij is zeker niet zo'n lampekappie als Gio. Hij heeft lef getoond (Gio is een lafbekje). Ook heeft hij vanmiddag middels een uitstekende stem-motivatie laten blijken dat hij zich niet voor de gek heeft laten houden en prima weet wat er in de groep speelt en wat de rol van de verschillende inwoners daarbij is.
Dit. Totaal niet vergelijkbaar, alleen even oud (of jong dus). Meer niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan doe je hem toch echt te kort, of je hebt niet opgelet. Ik zeg niet dat Joey een Einstein is, maar hij is zeker niet zo'n lampekappie als Gio. Hij heeft lef getoond (Gio is een lafbekje). Ook heeft hij vanmiddag middels een uitstekende stem-motivatie laten blijken dat hij zich niet voor de gek heeft laten houden en prima weet wat er in de groep speelt en wat de rol van de verschillende inwoners daarbij is.
Aike en niveau. Misschien op papier of in excel.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aike is niet saai, maar het niveau van haar gesprekken is waarschijnlijk net wat te hoog voor die 400-eurie-stagiairs achter de knoppen.
ik vind het wel jammerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heerlijk die frustraties dat die schimmelrat er zeer terecht uit is.
Daar scoorde hij inderdaad een puntje, maar of die wijsheid aan zijn eigen brein was ontsproten weten we niet. We zullen zijn verrichtingen de komende tijd nauwlettend volgen, maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof Gio ooit iemand zo op zijn plek zou zetten zoals Joey vanmiddag deed.
ik ookquote:Op maandag 24 februari 2014 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer
had liever nico of emil zien vertrekken
Hij zei het al voordat hij in Utopia zat.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar scoorde hij inderdaad een puntje, maar of die wijsheid aan zijn eigen brein was ontsproten weten we niet. We zullen zijn verrichtingen de komende tijd nauwlettend volgen, maar ik heb eerlijk gezegd weinig hoop.
Eindelijk weer relevante beelden!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Totaal oblivious. Misschien ken je dat MTV-programma The Hills, of zo'n andere fake reality iets. Daar doen deze meisjes me aan denken. Grote woorden, maar eigenlijk te dom om te poepen.
Ja, vond het wel mooi zoals Hakim een schop na kreeg ....quote:Op maandag 24 februari 2014 15:23 schreef liesje-hb het volgende:
joey heeft zich van zn goede kant laten zien en prima gesproken.
Linksom of rechtsom, het is een scriptquote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar scoorde hij inderdaad een puntje, maar of die wijsheid aan zijn eigen brein was ontsproten weten we niet.
dat is allemaal een complotquote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij zei het al voordat hij in Utopia zat.
'k Vind Gio echt een lapzwans van hier tot.. erg ver weg. Staat overal maar wat bij te luisteren maar mengt zich bijna nooit in een discussie.. te laf. Doet slijmerig lief tegen de vrouwen daar.. en zo komt hij ws nooit in de gevarenzone... een niks type!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Plus Joey kan normaal praten, G kan alleen een presentator-stem opzetten.
Ja, ik ook en hij heeft het zo eerlijk mogelijk aangepakt en het van te voren al aangegeven, toen was er nog de kans om amanda erin te houden, eerlijker en oprechter is niet mogelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vond het wel mooi zoals Hakim een schop na kreeg ....
Lapzwans, lambal, tjappie, sjonnie, papi, zuemp. Het is allemaal van toepassing. Zo snel mogelijk eruit en terug onder papa's vleugels.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vind Gio echt een lapzwans van hier tot.. erg ver weg. Staat overal maar wat bij te luisteren maar mengt zich bijna nooit in een discussie.. te laf. Doet slijmerig lief tegen de vrouwen daar.. en zo komt hij ws nooit in de gevarenzone... een niks type!
als zijn maatje worden afgebnrand wara hijbij staat durft hij zijn bek niet open te trekken ook geeft een ander al een voorzetje, hij doet geen flikker, is kleinzerig, tis gewoon een amoebequote:Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vind Gio echt een lapzwans van hier tot.. erg ver weg. Staat overal maar wat bij te luisteren maar mengt zich bijna nooit in een discussie.. te laf. Doet slijmerig lief tegen de vrouwen daar.. en zo komt hij ws nooit in de gevarenzone... een niks type!
Als er straks een club mensen zit die wel wat in het laatje brengt en hij niet, van dat spel is al een tijdje niks meer vernomen, lijkt hij mij toch één van de eerste die mag wieberen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef Clank het volgende:
[..]
gio is de nieuwe hakomquote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lapzwans, lambal, tjappie, sjonnie, papi, zuemp. Het is allemaal van toepassing. Zo snel mogelijk eruit en terug onder papa's vleugels.
+1quote:Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef Clank het volgende:
[..]
En als hij dan wordt aangesproken op dat hij er niets van zegt doet hij alsof hij supertactisch en strategisch bezig is. Zogenaamd is hij 'inside man'.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
als zijn maatje worden afgebnrand wara hijbij staat durft hij zijn bek niet open te trekken ook geeft een ander al een voorzetje, hij doet geen flikker, is kleinzerig, tis gewoon een amoebe
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef liesje-hb het volgende:
de volgende die deruit gebonjourd moet worden is dre.
de muziek had hij ook tot in de puntjes voor elkaarquote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
+1
Lambal had maar liefst 17 gasten geregeld voor het feest, hulde voor die lamme tak
Ik wil haar lach als ringtone op m'n mobiel.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mijn goudvis dreef ondersteboven in zn kom na dat gelach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |