1 er is niks mis met homo'squote:
de regie weet ook wel wat de kijekr wilquote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik merk trouwens wel dat er in het Hokje ook behoorlijk anti-Aike-sfeer heerst. Het lijkt wel of ze hun uiterste best doen om haar zo min mogelijk in beeld te brengen. Niet langer dan strikt noodzakelijk in elk geval. De biomarktbesprekingen werden zoeven ook weer op niets af weggedraaid, terwijl de spiegeltjes-en-kraaltjesheksen ongestoord alle ruimte krijgen. Maar ja, het is Da Familia hè... lijntjes.:')
Hakim zal er nu inmiddels wel zitten voor zijn verplichte bezoekje
Billy danquote:Op maandag 24 februari 2014 15:07 schreef Marenda het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen Lot of Billy.
hoe werkt dat? of je bedoelt hun handtekening op een shitrt drukken?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Ze gaan hun handtekeningen bedrukken, want dat vinden de klanten 'vet'.
Aike is simpelweg nogal saai. Ik zie daar niet echt opzet in.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik merk trouwens wel dat er in het Hokje ook behoorlijk anti-Aike-sfeer heerst. Het lijkt wel of ze hun uiterste best doen om haar zo min mogelijk in beeld te brengen. Niet langer dan strikt noodzakelijk in elk geval. De biomarktbesprekingen werden zoeven ook weer op niets af weggedraaid, terwijl de spiegeltjes-en-kraaltjesheksen ongestoord alle ruimte krijgen. Maar ja, het is Da Familia hè... lijntjes.:')
Hakim zal er nu inmiddels wel zitten voor zijn verplichte bezoekje
Niets, afgezien van het feit dat het een Gio II en dus een lul met vingers is.quote:
Dat ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe werkt dat? of je bedoelt hun handtekening op een shitrt drukken?
Aike heeft een rotstem om te horen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aike is simpelweg nogal saai. Ik zie daar niet echt opzet in.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niets, afgezien van het feit dat het een Gio II en dus een lul met vingers is.
Ze weten niet wat laagdrempelig is. Ze willen ermee op de markt staan en in de PC Hoofd.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Een t-shirt in 3 kleuren voor ¤60,- , in 2 kleuren ¤40,-. Billy: Ja, zou houden we het laagdrempelig.
dat worden hot items ja, de werelde bereomde billy op je shirt en dat voor maar 80 euroquote:
Dat hebben ze met meer woorden, ze roepen het te pas en te onpas, zonder te weten wat het woord betekent.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze weten niet wat laagdrempelig is. Ze willen ermee op de markt staan en in de PC Hoofd.
Gister bij die reclame tijdens het restaurant dacht ik even schakelen, kwam ik uit op één van de lachsalvo's van Aike. Mijn leguaan is nog steeds van slag.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Marenda het volgende:
[..]
Aike heeft een rotstem om te horen.
En als ze gaat lachen gaat me hondje van ellende al janken.
Alsof Gio ooit iemand zo op zijn plek zou zetten zoals Joey vanmiddag deed.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Niets, afgezien van het feit dat het een Gio II en dus een lul met vingers is.
Totaal oblivious. Misschien ken je dat MTV-programma The Hills, of zo'n andere fake reality iets. Daar doen deze meisjes me aan denken. Grote woorden, maar eigenlijk te dom om te poepen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat worden hot items ja, de werelde bereomde billy op je shirt en dat voor maar 80 euro
Duurzaam duurzaam. Haarverf haarverf.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat hebben ze met meer woorden, ze roepen het te pas en te onpas, zonder te weten wat het woord betekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |