Nee ik erger me enkel aan die macho mannen die maar zo hard proberen aan dat plaatje te voldoen. Maar eigenlijk super hypocriet is. Dit topic is dan ook bedoeld om ze met woorden de keel af te snijden. Figuurlijk gesproken dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef TwentyFourr het volgende:
Je zou je maar zo druk maken over andere mannen, ben je misschien een beetje homo TS?
Daarom!quote:
Zie je, ze kunnen de waarheid niet hebben dus gaan ze trollen. Ze weten dat ze fout zitten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier
[..]
Daarom!
Spongeboss
Precies!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zie je, ze kunnen de waarheid niet hebben dus gaan ze trollen. Ze weten dat ze fout zitten.
Precies, kijk ik zeg niet ga de kont kussen van een vrouw en maak ze super belangrijk. Maar het tegenovergestelde is ook niet gezond. En dat is wat veel mannen doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Precies!
Leave Spongeboss alone!
Dat heb ik nou als ts binnen een straal van 3km van mij zichzelf verplaatst.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik moet even bijkomen van deze schok.
Hmm.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat heb ik nou als ts binnen een straal van 3km van mij zichzelf verplaatst.
Waarom wil jij single blijven voor de rest van je leven dan? Je verlangt niet naar een vriendin?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn klacht is dan ook, dat mannen steeds roepen dat vrouwen dom zijn, en dat een vrouw niet waardig is voor hun tijd. Dit terwijl ze zelf maar al te graag een vriendinnetje willen of willen neuken. Dus stop eens met vrouwen te denigreren of join mij en blijf single voor de rest van je leven zonder ook maar ooit te verlangen naar een vrouw. Fappen op foto's mag wel.
Geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:35 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Waarom wil jij single blijven voor de rest van je leven dan? Je verlangt niet naar een vriendin?
Jij bent wel echt mysterieus he.. soms denk ik dat is een oudere meneer, daarna denk ik weer nee hij is nog jongquote:
Scheur hem uit elkaar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Jij bent wel echt mysterieus he.. soms denk ik dat is een oudere meneer, daarna denk ik weer nee hij is nog jong
Geheimzinnige dingen enzo, ik ben eigenlijk best benieuwd
Nee ik ben geen van dat alles. Ik ben gewoon een schreeuw die al haar geluid heeft verloren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Jij bent wel echt mysterieus he.. soms denk ik dat is een oudere meneer, daarna denk ik weer nee hij is nog jong
Geheimzinnige dingen enzo, ik ben eigenlijk best benieuwd
Klinkt wel erg negatief. Mag best wat positieverquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik ben geen van dat alles. Ik ben gewoon een schreeuw die al haar geluid heeft verloren.
Ik ben hartstikke positief alleen verkeerd begrepen. Eigenlijk post ik alleen maar over regenbogen en my little ponies. Ik ga zo slapen maar je mag me altijd een dm droppen misschien reageer ik. als ik niet bezig ben met nadenken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:48 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Klinkt wel erg negatief. Mag best wat positiever
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef housesoftheholy het volgende:
Wow, een terechte klacht van Spongeboss. Ik moet even bijkomen van deze schok, later probeer ik inhoudelijk te reageren.
Voor jou is het makkelijk lullen, omdat het niet je eigen keuze is...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef Spongeboss het volgende:
of join mij en blijf single voor de rest van je leven
Foksters opgeletquote:
Weer een gefrustreerde man, die groot wilt doen. En nee ik hoef geen meesteres dat is enkel leuk voor eens in de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:05 schreef Koral het volgende:
Alfa mannen krijgen ten minste geen 'you can't handle me'opmerkingen naar hun hoofd geslingerd
Maar niet getreurd TS je hoeft niet single te blijven. Er is vast wel een meesteres voor je te vinden die je nog verder africht
Ik hoef niet groot te doen, ik ben grootquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weer een gefrustreerde man, die groot wilt doen. En nee ik hoef geen meesteres dat is enkel leuk voor eens in de zoveel tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |