Ik kreeg ook sterk het idee dat hij dat wou doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij had beter Jopie gewoon vol op de pantoffel kunnen nemen.
Vol in de kruising.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
En daarna Schroederquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Feli. Kun je nu weer in de zandbak gaan spelen?quote:
Hij bedacht zich op het laatste moment volgens mijquote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ook sterk het idee dat hij dat wou doen.
Je moet je muil houwequote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef eight het volgende:
[..]
Feli. Kun je nu weer in de zandbak gaan spelen?
Ik vind het prima, dat zijn er namelijk precies 0.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem direct ook alle gele kaarten geven die hij had verdient met zijn ellebogen.
Ik zag het zo gebeuren, toen Jopie met zijn triomfantelijke smoel naar buiten kwam.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg ook sterk het idee dat hij dat wou doen.
Volgens mij houd jij er dan niet een geheel correcte kijk op naquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het prima, dat zijn er namelijk precies 0.
Ohjaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij bedacht zich op het laatste moment volgens mij.
Is de KNVB overigens al klaar met het vooronderzoek naar het spandoek over Rooie Marck, van de bekerwedstrijd?
Precies 0 bewuste ellebogen hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij er dan niet een geheel correcte kijk op na
Niks van gehoord, gingen ze daar wat aan doen dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij bedacht zich op het laatste moment volgens mij.
Is de KNVB overigens al klaar met het vooronderzoek naar het spandoek over Rooie Marck, van de bekerwedstrijd?
Toegegeven, het zit Feyenoord niet altijd even goed mee. Daarentegen hebben ze verleden jaar niet te klagen gehad wat betreft scheidsrechters. Of het jaar daarvoor was het. Kregen ze volgens mij 12 pingels in een seizoen mee. De één nog meer onterecht dan de anderquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef Scorpie het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/nieuws/knvb-mafia/
Klopt. Maar pas op, dat mag je niet zeggen. Gisteren werd ik voor die uitspraak bijna vermoord hier op dit forum.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Muto het volgende:
Die KNVB doet ook alleen maar wat Fox en Studio Voetbal uitzendt. Vorige week ging zo'n NAC'er op de knie van Immers staan terwijl de bal al weg was, vergelijkbaar met de struikelpartij van BMI toen. Daar heb je dus niks over gehoord.
Vooronderzoek gestart.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb me na de wedstrijd maar ff volledig afgesloten van alles wat voetbal was... FF afkoelen, zeg maar.
Wat is het laatste nieuws omtrent Pelle?
Fair enough... Hoe lang doen ze daar doorgaans over? Lijkt me dat Pellè er tegen Ajax sowieso bij isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |