klopt welquote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind gewoon dat je mensen op hun woord moet geloven als ze zeggen dat ze natty zijn.
Die delts inderdaad sickquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens ja.
Gast is wel echt huge als je z'n foto's ziet man. Hij lijkt niet eens ziek groot als je de helemaal rechter foto ziet, maar hier:
[ afbeelding ]
Zieke bowlingbal delts ook
Precies. Sowieso, wat wil je, met zo'n achternaam!!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
klopt wel
iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is
kali muscle is ook natty
Je snapt natuurlijk dat dat niet gaat werken he. Alsof ik dan nog geconcentreerd harp kan spelen als jij daar je goddelijke lijf een beetje aan het showen bentquote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok ..we spreken dit af..
zaterdagmiddag kom jij met je harp bij mij thuis spelen, ik lig naakt op mijn chesterfield sofa en jij speelt, met niets meer aan dan een doorzichtige plastieken onderbroek, voornamelijk wat stukken drama van Tchaikovsky.
-Strawberry- komt een half uurtje later binnen zonder spreken, zonder kleding en begint mij onder begeleiding van jouw Tchaikovsky harp qlimax worsten te voeren alsof het druiven zijn.
Daarna neuken we alsof we grieken zijn de hele kamer dampend en nat, nemen we afscheid en geniet ik na met een heerlijk glas rode wijn uit het Barolo gebied.
deal?
ho ho hoquote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat dat niet gaat werken he. Alsof ik dan nog geconcentreerd harp kan spelen als jij daar je goddelijke lijf een beetje aan het showen bent
heb je lul???quote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat dat niet gaat werken he. Alsof ik dan nog geconcentreerd harp kan spelen als jij daar je goddelijke lijf een beetje aan het showen bent
Lompehork zei tegen mij dat kleren verplicht zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
Even een kleine test, volgens mij is het volgens de regels toegestaan om dit te posten. Zo niet; rip in pieces VMS.
[ HIER STOND GEEN AFBEELDING ]
Lekker in paint bezig geweest?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
Even een kleine test, volgens mij is het volgens de regels toegestaan om dit te posten. Zo niet; rip in pieces VMS.
Ze heeft toch van die blokjeskleren aan?!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lompehork zei tegen mij dat kleren verplicht zijn.
snel weghalen broertje
je ziet toch van welquote:Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik ga gaat Etha ook want die hebben ook geen kleren aan.
die van mij heeft c-string aan onder het zwarte blokje.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je ziet toch van wel
die rechter heeft een schaduw van het touwtje
imperfectie is juist perfectiequote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
DE BJOETIE IS IN DE EI OF DE BIEHOLDERquote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
imperfectie is juist perfectie
Wil je dat we blijven dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef seto het volgende:
dit doen jullie expres om de dieetclub wijffies weg te jagen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |