Hoezo boycot je AH?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik boycot AH
Maar jumbo heeft het ook wel idd.
Opzich geen problemen meequote:
R.I.P. VSMDKRquote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
Even een kleine test, volgens mij is het volgens de regels toegestaan om dit te posten. Zo niet; rip in pieces VMS.
o mag niet zonder kleren oke
omdat het er chronisch te duur is.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo boycot je AH?
[..]
Opzich geen problemen mee
[..]
R.I.P. VSMDKR
gaat niet zo goed meer de laatste tijd die businessquote:Op maandag 24 februari 2014 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Dacht dat jij centen zat had met die handel in test, Ray
lolquote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef dreamerbulk het volgende:
best sicke song
door een miscer gemaakt
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
alsof die nog niet klein genoeg was, hebben ze hem nog ff ingekort en uitgerekt ook nog lol
en zijn dochter?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Eleiko het volgende:
De burgemeester van Charkov (Oekraine):
[ afbeelding ]
(Gennedy Kernes).
hahaha leijerquote:Op maandag 24 februari 2014 16:19 schreef fathank het volgende:
Een wijs man vertelde hier eens dat kijken naar 'onbereikbare' vrouwen iets voor pubers is.
Is het kijken naar retarded mofo's dan voor volwassenen?
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha leijer
iedereen heeft een antiheld in zijn leven nodig waarvan je hoopt "dat diegene het gaat maken" ... dat is nu al 5 jaar het geval bij jason ...
ik zie hem als een retarded internet broertje
2 weken erna Philip Anselmo(ex zanger van pantera in melkweg)quote:
komen daar ook veel cyber goth achtige mensen? Festivals in duitsland zijn altijd lachen, was 2 jaar terug op Melt(totaal andere muziek) maar daar was de sfeer ook echt goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben nog viezer, ik ga naar Amphi.
zeg dat maar tegen Troy Schoellerquote:
Het is een cybergoth -festival. Niet dat ik er zo bij loop, maar achquote:Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
komen daar ook veel cyber goth achtige mensen? Festivals in duitsland zijn altijd lachen, was 2 jaar terug op Melt(totaal andere muziek) maar daar was de sfeer ook echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |