Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
my broquote:
Nu gaan ze focussen op het volgende slachtoffer. Je hoeft maar iets te doen en het is raak.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hadden we niet bij stilgestaan, en nu is het te laat
staat al klaar om te verhuizen,gaat nu snel wegquote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Bij Hakim thuis wordt het bed opgemaakt.
quote:
Bij deze +1quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Starlie het volgende:
Het officieel ik heb een gruwelijke graftakken hekel aan Andrea!
Die is ook bang geworden. Ook een nietsnut. Staat ook met 1 been buiten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat loopt die lambal van een Gio nou te janken
vreugde traantjesquote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef zwellever het volgende:
Isa ook in traantjes wegens het vertrek van haar vriendje ?![]()
![]()
![]()
Van mij hoeft het niet elke dag rellen te zijn, ik had ook iets heel anders verwacht, al zal dat hem niet meer worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar wil je dat? Dat er een positieve sfeer is daar? Ik dus niet. Allen gelukkig hoef ik niet te zien.Ja voor een dag.
Ik kijk er ook vol verbazing naar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat loopt die lambal van een Gio nou te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |