net of jou dat boeitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Emil er niet uit is, maar die heeft teveel fans hier om 'm m'n favo te maken, als ik dat al zou willen.
Wie weet is Andrea een optie, niemand is fan van haar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Emil er niet uit is, maar die heeft teveel fans hier om 'm m'n favo te maken, als ik dat al zou willen.
Jazeker ! Ze heeft er wel 2 !!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
sisterquote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef itsme het volgende:
Zal gelijk een hele andere sfeer krijgen. Ben bang wel een stuk saaier. Moest toch ook vaak om hakim lachen.
Eerst vond ik hem ook walgelijk tot ik ging oplette hoe hij dingen deed. Was echt heel goed hoor. Hij kon enorm goed manipuleren en daar ik de mensen daar toch enorm dom vond, kon ik wel genieten van Haim zijn gemanipuleer.
Maar ook zijn humor. Lekkere galgenhumor.
Sneaker omdat alle dames daar denken dat de wereld om hem draait..quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
sneakerd? Eerste klas lul is t
Waarom doe je Andrea niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Neem Anton mee zegt dat mens, Anton wil je niet meer ha ha ha
Nee ik verwerk het liever in mijn eentjequote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Moeten we je even troosten Toverheks?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet is Andrea een optie, niemand is fan van haar.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Fylax het volgende:
Toen ik hoorde dat Hakim eruit moest, sprong ik de lucht in.
Ik zit in het klaslokaal.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is de mooiste OP die ik heb aangepast !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
mijne ookquote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef renevanlaaren het volgende:
joey baas jij bent met nieuwe favoriet
Ja een houten auto..quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Krijgen ze een auto als ze er uitgaan?
Aike?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
het onmens ....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Stranger het volgende:
Ik zou hem mooi alleen weg laten lopen, hij kon gisteren het fatsoen ook niet vinden om Amanda uit te zwaaien.
na al het commentaar op de opzet en uitvoering was dit de beste keuzequote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Hakim moet lekker thuis de eikel gaan uithangen.
Het kan misschien ook dat er nu anderen nare trekjes krijgen daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik verwerk het liever in mijn eentje![]()
maar vind het gewoon jammer, worden saaie avonden want echt spoannende mensen zitten er niet in, een aike met haar kantoor gelul, en Laura die al van het begin niks heeft toegevoed en een Gio met zijn gebral, ach gelukkig DWDD begint ook weer
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Krijgen ze een auto als ze er uitgaan?
Ik denk dat we van Aike nu veel naars kunnen verwachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Het kan misschien ook dat er nu anderen nare trekjes krijgen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |