quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Starlie het volgende:
Doen ze nu een wedstrijdje wie er het meeste tranen produceert?
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Starlie het volgende:
Nou Andrea persen die tranen... kijken of het je nu wel lukt.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Jimmy is de grotste nepperd van het hele stel. Kalme jongen uit hangen maar als het erop aan komt pakt ie mensen alleen maar op het zwakste moment. Om later in de discussies aan te komen met het ik ben al 39 en zo veel meegemaakt argument, en dan ook nog zeggen dat jij dat niet snapt en dat hij hoopt dat jij dit ooit gaat begrijpen. Mesen die zo de discussie aan gaan zijn niet serieus te nemen.
sneakerd? Eerste klas lul is tquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is pas een sneakerd.
dre. Die gaat er toch nog niet uitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Emil er niet uit is, maar die heeft teveel fans hier om 'm m'n favo te maken, als ik dat al zou willen.
Juist. Hakim moet lekker thuis de eikel gaan uithangen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef PeZu het volgende:
goed script, het gaat tenslotte om een utopia opbouwen daarin passen bad guys minder, gewoon slimem zet pom zo te proberen er nog iets utopiaans van te maken
net of jou dat boeitquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Emil er niet uit is, maar die heeft teveel fans hier om 'm m'n favo te maken, als ik dat al zou willen.
Wie weet is Andrea een optie, niemand is fan van haar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Jazeker ! Ze heeft er wel 2 !!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
sisterquote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef itsme het volgende:
Zal gelijk een hele andere sfeer krijgen. Ben bang wel een stuk saaier. Moest toch ook vaak om hakim lachen.
Eerst vond ik hem ook walgelijk tot ik ging oplette hoe hij dingen deed. Was echt heel goed hoor. Hij kon enorm goed manipuleren en daar ik de mensen daar toch enorm dom vond, kon ik wel genieten van Haim zijn gemanipuleer.
Maar ook zijn humor. Lekkere galgenhumor.
Sneaker omdat alle dames daar denken dat de wereld om hem draait..quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
sneakerd? Eerste klas lul is t
Waarom doe je Andrea niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:21 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Nicoline blijft. Die heeft wél een positieve invloed op de sfeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |