Ja zo diep dat ik het niet meer snap, maar dat kan komen omdat ik blond ben.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij is ook wel erg diep die opmerking van emil hoor
Dan juich ik pas als dat een feit is.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je droomt niet, maar hij nog niet de poort uit .....
Hij moet nog even de loods in de fik steken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je droomt niet, maar hij nog niet de poort uit .....
Hij zal ermee bedoelen dat hij niet weg wil omdat het ook een spel is en na twee maanden weggestuurd worden voelt als falen/verliezen. Dat heeft 'ie ooit laten vallen. En hij wil naar huis omdat hij niet écht aansluiting vindt bij iemand daar. Dit zegt hij niet overigens, dat denk ik.quote:
Zie de laatste veel en veel liever.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:28 schreef Starlie het volgende:
Hakim heeft wel wat weg van Jason Statham... wat een enorme belediging is voor laatst genoemde...
nee die hadden ze ook al kapot geslagen en in de hens gestokenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joey heeft het ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Haha ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: het is een script!
Niet zo gek, als je zeven weken meer op de bed ligt dan werkt ....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef SailingDuck het volgende:
Wel stoer dat hij zelfs gefaald heeft in het afmaken van die auto voor zijn zoontje
Billy dus!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook niet geloofwaardig maken, echt niet.
Dat maakt het ook zo grappig met zijn 'ik wist het al'Ja DUH!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joey heeft het ook niet onder stoelen of banken gestoken.
Jaha, nu beginnen de problemen voor velen pasquote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Disana het volgende:
Maar op wie moet ik nu stemmen in de poll?
iow.....Rienk...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook niet geloofwaardig maken, echt niet.
ik snap best dat hij graag naar huis wilt omdat hij familie etc mist maar daar nog niet weg wil, dat kan toch gewoon ene dubbel gevoelquote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja zo diep dat ik het niet meer snap, maar dat kan komen omdat ik blond ben.
Hadden we niet bij stilgestaan, en nu is het te laatquote:Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef Jian het volgende:
Jaha, nu beginnen de problemen voor velen pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |