Me too.. hij is ook vies.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ben die hersenloze koeienknuffelaar ook zat
Ze heeft gisteren voor de derde keer een schilderij staan te verkopen wat al verkocht was dus echt ordentelijk verloopt het allemaal niet in die bovenkamer.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trap niet zo in dat ' chaotische' verhaal van Andrea, ze weet heel goed wat ze doet, net als met die kleding; eerst kleding verstoppen, net doen of je gek bent en hopen dat je ermee weg komt.
Als het spelletje uit is speelt ze de verongelijkte en gooit het op haar warrig en chaotisch zijn, maar ondertussen...als het was gelukt hadden we haar niet meer gehoord zo van : ' hee er ligt hier nog kleding,was ik helemaal vergeten' echt niet, geraffineerd is ze
en het is nog niet eens 12 uurquote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha.. ik dacht even dat je op Ruud zijn kwakkie doelde!
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
geen regels hè. uurwerkfundamentalist.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog een keer vd duidelijkheid dan maar
[..]
lekker uierenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Koe is ook van standje 69 :-)
en met kernafval lijtk mequote:Op maandag 24 februari 2014 11:50 schreef RVer het volgende:
[..]
Die gebruikt hij niet het hele jaarAlleen de laatste 2/3 maanden van het jaar
mag ik hier een stemmig muziekje bijquote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kijk gisteren zei Joey dat hij er niet van hield iemand een klap op zijn kop te geven en is zodoende naar Hakim gegaan. Zou Joey echt zo eerlijk zijn of lult hij ook maar een eind in de richting!
We zullen het zo weten.
bezet?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
Als ik deze horde niet kan nemen, dan voelt dat als gedoemd.
Lot heeft gezegd dat Emil als bezet overkwam.
Hakim en Emil zien dat drie van die meisjes je in de gevarenzone kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |