Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.quote:
was of is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef RVer het volgende:
Hakim was eigenaar van een coffeeshop/headshop
ben er eigenlijk al wel weer klaar mee. maar goed. ff 15 min tandjes bijtenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor, ben mooi op t ijd.
Nu de Utopianen nogquote:Op maandag 24 februari 2014 11:44 schreef Dotteke het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor, ben mooi op t ijd.
Omdat dat ook problemen geeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.
dat filmpjequote:Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Achteraf-8 het volgende:
Huh?! Heeft Hakim ook in een Coffeeshop gewerkt? Dat zou zijn blow gedrag wel verklaren.. Lijkt me namelijk te toevallig als er meerdere Hakim Elfassih's zijn met een hoogzwangere vrouw in mei 2013.
MAASTRICHT - Maastricht beleefde gisteren, op de dag dat de Maastrichtse coffeeshops hun deuren weer openden voor niet-ingezetenen een prachtdag, schrijft Hakim Elfassih, ondernemer in het Mosae Forum. Het was gezellig druk en de omzet was voor het eerst sinds lange tijd weer goed. Er was echter één smet op deze mooie dag : een agent in burger die zijn klanten fouilleerde en hen adviseerde te vertrekken
Volledige artikel hier: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
waterdicht argument hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:46 schreef RVer het volgende:
[..]
hij heeft meerdere zaken, dus denk nog steeds
dat geeft doorslikken idd vrij vaak.quote:
De bijsluiter!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan tussentijds 7 keer ongesteld is. Neemt ze de verpakking in?
nog een keer vd duidelijkheid dan maarquote:
quote:De auteur van dit artikel is eigenaar van kledingzaak Antony Morato in het Mosae Forum. Hij maakte ook bijgaande video met behulp van zijn mobiele telefoon
Eensch!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik trap niet zo in dat ' chaotische' verhaal van Andrea, ze weet heel goed wat ze doet, net als met die kleding; eerst kleding verstoppen, net doen of je gek bent en hopen dat je ermee weg komt.
Als het spelletje uit is speelt ze de verongelijkte en gooit het op haar warrig en chaotisch zijn, maar ondertussen...als het was gelukt hadden we haar niet meer gehoord zo van : ' hee er ligt hier nog kleding,was ik helemaal vergeten' echt niet, geraffineerd is ze
Billy is uit de gratie??quote:
en die oliebollen kraam is van zijn zoontje ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef RVer het volgende:
Hij heeft een kledingzaak en een headshop, en was bezig met een webshop, samen met die vriend van hem
geen regels hè. uurwerkfundamentalist.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:48 schreef zwellever het volgende:
Dat stemmen zal wel weer om een uur of twee zijn,punctueel zijn is in Utopia niet echt een sterk punt,
Hahaha.. ik dacht even dat je op Ruud zijn kwakkie doelde!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan weet ze precies wanneer ze ongesteld moet worden. Ik snap sowieso niet dat ze niet gewoon doorslikken.
Die gebruikt hij niet het hele jaarquote:Op maandag 24 februari 2014 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die oliebollen kraam is van zijn zoontje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |