Oh dattes. Zeg dat dan gewoon. Net van die dure woorden hoor, dat komt zo verwaand over.quote:
ze gelooft in god.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Andrea zegt over zichzelf: ik ben een warhoofd.
Daar sta ik nou niet van te kijken, die kop zit vol met leugens
Drie kladwerkjes verkopen in twee maanden is ook wel erg ingewikkeld,ik zou ook in de war raken van al dat werkquote:Op maandag 24 februari 2014 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Andrea zegt over zichzelf: ik ben een warhoofd.
Daar sta ik nou niet van te kijken, die kop zit vol met leugens
Ik ben een beelddenkerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Laysa het volgende:
Wat een schelle kutlach heeft die Aike zeg
Wat heeft Joey met de info van Andre van doen? Hij heeft zelf een prima beeld kunnen vormen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Als Hakim er uitgaat, komt dat vooral door de info van Andrea en dat vind ik alleen ok als het zich ook tegen haarzelf gaat keren. Daar wacht ik op.
Kun je lang wachten, die gaat echt niet, nou ja, alleen als ze zelf besluit te gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Als Hakim er uitgaat, komt dat vooral door de info van Andrea en dat vind ik alleen ok als het zich ook tegen haarzelf gaat keren. Daar wacht ik op.
Gelukkig gaan ze het nummeren (idee van Billy)quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef zwellever het volgende:
[..]
Drie kladwerkjes verkopen in twee maanden is ook wel erg ingewikkeld,ik zou ook in de war raken van al dat werk
meer door zijn eigen gesteuk en plannetjes, joey heeft dat prima kunnen zienquote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Ja maar dat Paul met koeienletters VERRY op een spandoek had geschreven, dat is haar dan weer totaal ontgaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he erger me aan haar, dat gemaakte slappe gelul van dat wijf, gister ook gasten zitten buiten ze keert gewoon haar gezich andere kant op en dan die vieze grijns zoiets als oh het klootjesvolk is er weer. vanmorgen ook ze ziet een spelfout op wandje staan van een gast dat vieze valse lachje bbrrr naar mens
Joey zit er net in. Die heeft zich bijna twee maanden een beeld van iedereen kunnen vormen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |