quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Voxs het volgende:
Lot: ik heb gewoon gebid dat..
Billy: haha mag ik je gebit eens zien?
echt he erger me aan haar, dat gemaakte slappe gelul van dat wijf, gister ook gasten zitten buiten ze keert gewoon haar gezich andere kant op en dan die vieze grijns zoiets als oh het klootjesvolk is er weer. vanmorgen ook ze ziet een spelfout op wandje staan van een gast dat vieze valse lachje bbrrr naar mensquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja en dat slechte Engels ook nog, en dure woorden gaan verschrikkelijk vervelen, want ze wil alleen belangrijk gevonden worden
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef livvie het volgende:
Ben ik nog op tijd om Hakim uit te zwaaien?
Uh.. ik vind dat Aike normale woorden gebruikt. Af en toe teveel vakjargon..quote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja en dat slechte Engels ook nog, en dure woorden gaan verschrikkelijk vervelen, want ze wil alleen belangrijk gevonden worden
Sinds ze haar eigen billy op Youtube heeft gezien?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef Voxs het volgende:
Billy heeft sinds gisteren pas door dat er zoveel mensen alles kunnen zien
Wat hij kan veranderenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jemig, dus hij meent dat hij kan veranderen?
Jip en Janneke taalquote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Copycat het volgende:
Gewoon maximaal drie lettergrepen. Dan snapt iedereen het.
Drie wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:32 schreef Copycat het volgende:
Gewoon maximaal drie lettergrepen. Dan snapt iedereen het.
scherp, scherpquote:
Drie DIE.quote:
Kut. Daar ga ik al, met mijn pretentie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |