He Bien, blijven we dubbelenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
Als ik deze horde niet kan nemen, dan voelt dat als gedoemd.
Lot heeft gezegd dat Emil als bezet overkwam.
Hakim en Emil zien dat drie van die meisjes je in de gevarenzone kunnen zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef ansjovissie het volgende:
Hakim aan de andere kant vh hek....o wacht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, en dat zal tot in lengte van RLS wel zo blijven
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???quote:Op maandag 24 februari 2014 11:53 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mag ik hier een stemmig muziekje bij
zeg me dat het niet zo is?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???
Kan ookquote:
geen regelsquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef SunChaser het volgende:
Er zou n regel moeten zijn over nieuwe eruit
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....quote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marco Borsato, 'de meeste dromen zijn bedrog" is dat iets???
Ik wil hem zo graag weg, maar ergens voel ik aan me kleine teen dat hij niet gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....
ging er dan echt niets door je heenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet naar huis vannacht....
zijn shydar?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Gert het volgende:
Goede analyses van Emil weer.
Hij heeft geen zin om 'nederig onder de radar' te blijven omdat mensen het meteen niet meer trekken wanneer hij zich even laat gelden.
Hij weet ook wel dat hij op dus ijs staat mocht hij blijven. Ze zijn gewoon overmeesterd door de vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef livvie het volgende:
Hakim tegen Emil; Jij zou altijd op dun ijs blijven lopen, als je boos kijkt dan nomineren ze jou.
(wie heeft er voor dat dunne ijs gezorgd Hakim?)
Als hij het nu nog niet weetquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
Joey gaat zingen als hij nerveus is
[ afbeelding ]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef ansjovissie het volgende:
Emil: Als ik regiseur was, zou ik t ook wel weten, maar ja
I'm a believer...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het gedaan en is al de dood hoe de groep reageert.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
dan had je 'm teruggeduwd zeker...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar ja
Zoiets ja.quote:
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kastquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef martend het volgende:
Boney M
Gotta go home, home, home
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |