zijn shydar?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Gert het volgende:
Goede analyses van Emil weer.
Hij heeft geen zin om 'nederig onder de radar' te blijven omdat mensen het meteen niet meer trekken wanneer hij zich even laat gelden.
Hij weet ook wel dat hij op dus ijs staat mocht hij blijven. Ze zijn gewoon overmeesterd door de vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef livvie het volgende:
Hakim tegen Emil; Jij zou altijd op dun ijs blijven lopen, als je boos kijkt dan nomineren ze jou.
(wie heeft er voor dat dunne ijs gezorgd Hakim?)
Als hij het nu nog niet weetquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
Joey gaat zingen als hij nerveus is
[ afbeelding ]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef ansjovissie het volgende:
Emil: Als ik regiseur was, zou ik t ook wel weten, maar ja
I'm a believer...quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het gedaan en is al de dood hoe de groep reageert.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
dan had je 'm teruggeduwd zeker...quote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
als ik zijn vroedvrouw was geweest, zou ik het ook wel weten, maar ja
Zoiets ja.quote:
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kastquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef martend het volgende:
Boney M
Gotta go home, home, home
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
toen ik thuis kwam lag er geen brood meer in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |