+Spoonquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is te hopen dat Broken Bells nog overzee gaat voor het festival seizoen in Europa.
Hoi! Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:22 schreef GroeneThee het volgende:
Ik ben nieuw hier maar dit jaar wil ik voor het eerst een festival bezoeken. Ik zie alweer genoeg leuke dingen hier voorbij komen, helemaal top!
Oei, het is dat ik dat weekend als weg ben, maar voor de Stranglers was ik anders wel even de straat voor over gestokenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
The Stranglers op Retropop overigens
Dat retropop heeft sowieso wel een leuke line-upquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:41 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oei, het is dat ik dat weekend als weg ben, maar voor de Stranglers was ik anders wel even de straat voor over gestoken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat retropop heeft sowieso wel een leuke line-up
quote:LAATSTE 2000 COMBITICKETS
Er zijn nog slechts 2000 combitickets beschikbaar voor Pukkelpop. Ruim de helft van de vrijdag- en zaterdagtickets is eveneens de deur uit.
Tickets zijn te koop via www.pukkelpop.be en www.proximusgoformusic.be.
Pukkelpop 2014 is op donderdag, 14, vrijdag 15 en zaterdag 16 augustus op het festivalterrein van Kiewit in Hasselt.
Niet raar nadat er waarschijnlijk veel Belgen (die voor een feestje gaan) naast een Werchter Combi hebben gegrepen.quote:
Jup, is dus ook vandaag uitverkocht, maar ze hebben ook dagtickets dus het is bv. niet te vergelijken met de kaartverkoop voor Lowlands.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet raar nadat er waarschijnlijk veel Belgen (die voor een feestje gaan) naast een Werchter Combi hebben gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |