SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Was echt wel meer dan 100m!Zeker ook op 't filmpje van vorig jaar, overigens
![]()
Maargoed, veel, lang, awesome!
Zo maar 's nuttige dingen gaan doen. Enzo.Ja doei.![]()
Verhaal van Gogo is trouwens wel herkenbaar. Ik had ook nooit gedacht dat ik hardlopen echt leuk zou vinden. En dat ondanks dat ik het al een paar keer gedaan had. Maar ik kan me nu ook niet meer voorstellen het niet meer te doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vorige week maandag weer eens begonnen met hardlopen.
Had 1 januari gekite en daarna 1.5e maand later pas weer en schrok van mijn conditie.
Wil ook even wat kilo's kwijt (5 of zo) dus let ook weer op mijn voeding.
Afgelopen week 3x gelopen en ben van plan dat vol te houden.
Ik loop ongeveer 20 minuten om 5:00 's ochtends, dan lekker ontbijten en heerlijk douchen.
Ik voel me dan een stuk energieker en gezonder de hele dag door
Zit nu pas 3km aan een stuk door, maar al best netjes zo voor een beginner.![]()
Bij gebrek aan een abonnement van de sportschool of genoeg gewichten, gisteren eens creatief geweest met oefeningen met lichaamsgewicht. Voor iedereen die zijn bovenbenen wat sterker wil maken en tegelijkertijd balans wil trainen is de single-leg squat een goede, maar wel heel lastige variant op de squat.
Gisteren per been 2x 6 squats gedaan en ik ging echt kapot. Ik leun nog wel met één arm tegen een muur of op de bank, omdat m`n balans dus (nog) niet zo goed is. Toen ik later naar boven wilde gaan, kwam ik amper de trap opVandaag echt flinke spierpijn in de bovenbenen.
Zie de afbeelding hieronder. Zelf doe ik de oefening totdat m`n knie / bovenbeen haaks op elkaar staan en dus de quads parallel met de grond staat. Dat is voor nu zwaar genoeg.![]()
![]()
En hier meteen de review van dcrainmaker:quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Guard het volgende:
http://www.ibood.com/extr(...)ossover_GPS-horloge/
voor mensen die nog een GPS horloge zoeken...
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html![]()
Ik heb niet alles gelezen, maar wat een leuke filmpjes en verslagen!
Moblo en Wolve, nog "This is Spartaaaa" geroepen tijdens die start?
En Jeronimo gefeliciteerd met het niet echt winnen!
Zelf baal ik een beetje dat ik het in deze periode zo druk heb, meer dan 2x p/w rennen lukt nauwelijks. Maar het schaatsseizoen is over een paar weken afgelopen en dan zou steady 3x toch wel moeten lukken hopelijk..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat ik mijn plan om vanavond op de baan te trainen laat varen en straks lekker 7 km van het mooie weer ga genieten. Vrije dagen!![]()
![]()
Die 18 km van afgelopen weekend voel ik wel in mijn benen vandaag zeg.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Gister geen ldl gedaan. Vanavond maar20km over de weg en dan afbouwen voor Sallandtrai. Al heb ik echt beroerd weinig gelopen de laatste tijd...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sorry voor mijn afwezigheid, we waren een tiental dagen op vakantie. Verzwikte enkel is intussen redelijk over (met sommige bewegingen voel ik het nog, maar lopen gaat zonder problemen), dus vandaag gaan we weer serieus beginnen/verder met het schema. En zal dit topic ook weer braaf bijhouden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik vraag me af welke spier je traint als je helemaal doorzakt naar beneden... en of dat wel goed is voor je knieën... Ik heb altijd geleerd dat je knie verder dan 45 graden buigen met dit soort oefeningen niet nuttig is voor je spieren, maar wel je knie sloopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef Levitas het volgende:
Bij gebrek aan een abonnement van de sportschool of genoeg gewichten, gisteren eens creatief geweest met oefeningen met lichaamsgewicht. Voor iedereen die zijn bovenbenen wat sterker wil maken en tegelijkertijd balans wil trainen is de single-leg squat een goede, maar wel heel lastige variant op de squat.
Gisteren per been 2x 6 squats gedaan en ik ging echt kapot. Ik leun nog wel met één arm tegen een muur of op de bank, omdat m`n balans dus (nog) niet zo goed is. Toen ik later naar boven wilde gaan, kwam ik amper de trap opVandaag echt flinke spierpijn in de bovenbenen.
Zie de afbeelding hieronder. Zelf doe ik de oefening totdat m`n knie / bovenbeen haaks op elkaar staan en dus de quads parallel met de grond staat. Dat is voor nu zwaar genoeg.
[ afbeelding ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Goed bezig! Lekker vroeg, om 5:00u. Moet je vroeg werken?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef So_Surreal het volgende:
Vorige week maandag weer eens begonnen met hardlopen.
Had 1 januari gekite en daarna 1.5e maand later pas weer en schrok van mijn conditie.
Wil ook even wat kilo's kwijt (5 of zo) dus let ook weer op mijn voeding.
Afgelopen week 3x gelopen en ben van plan dat vol te houden.
Ik loop ongeveer 20 minuten om 5:00 's ochtends, dan lekker ontbijten en heerlijk douchen.
Ik voel me dan een stuk energieker en gezonder de hele dag door
Zit nu pas 3km aan een stuk door, maar al best netjes zo voor een beginner.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die vind ik verschrikkelijk. Ik heb een gymbal waarmee ik tegen een muur ga staan, bal in de onderrug en dan door je benen tot 90 graden. Eventueel zwaarder te maken met wat gewicht in je handen.quote:![]()
Je moet van dieper komen, dus langer/ je spieren meer inzetten om dus de hele beweging te maken. Ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:00 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke spier je traint als je helemaal doorzakt naar beneden... en of dat wel goed is voor je knieën... Ik heb altijd geleerd dat je knie verder dan 45 graden buigen met dit soort oefeningen niet nuttig is voor je spieren, maar wel je knie sloopt.
Het is in de bodybuilding al jarenlang een discussie - Wel of niet met je kont de grond aanraken met squatten. De één zweert bij het één, de ander bij het ander. En ik ken mensen met kanonnen van bovenbenen die het allebei doen, het zal allebei dus wel effectief zijn.Zelfde principe dusquote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die vind ik verschrikkelijk. Ik heb een gymbal waarmee ik tegen een muur ga staan, bal in de onderrug en dan door je benen tot 90 graden. Eventueel zwaarder te maken met wat gewicht in je handen.Alleen iets meer hulp (die bal neemt immers een deel(!) van je balans over)
![]()
Als ik het zonder steun doe heb ik het idee dat ik mijn knieen sloop.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zelfde principe dusAlleen iets meer hulp (die bal neemt immers een deel(!) van je balans over)
![]()
Geen idee of het goed is, maar het was wel lekker om weer eens zo een intensieve duurloop te doen. Ging rap. En het weer!Lekker kort-kort ook weer.
7km op kamikazesnelheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef mosselmossel het volgende:
Geen idee of het goed is, maar het was wel lekker om weer eens zo een intensieve duurloop te doen. Ging rap. En het weer!Lekker kort-kort ook weer.
7km op kamikazesnelheid.Met een hartslag van 157 lijkt het me nog niet echt al te intensief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja ik begin 8 uur in Amsterdam, heb 3 uur reistijd per dag ben ongeveer 19:00 weer thuis.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Goed bezig! Lekker vroeg, om 5:00u. Moet je vroeg werken?
Dan nog een huishouden en studie dus heb er na mijn werk niet echt tijd voor.
'S avonds heb ik eerlijk gezegd ook vaak weinig zin meer.![]()
Welkom! Knap dan dat je de discipline op kan brengen om nog te hardlopen naast al die bezigheden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:24 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik begin 8 uur in Amsterdam, heb 3 uur reistijd per dag ben ongeveer 19:00 weer thuis.
Dan nog een huishouden en studie dus heb er na mijn werk niet echt tijd voor.
'S avonds heb ik eerlijk gezegd ook vaak weinig zin meer.![]()
Da's gemiddeld he...quote:Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met een hartslag van 157 lijkt het me nog niet echt al te intensief?F means you're fucked![]()
Het zegt simpelweg helemaal niets. Als je maximale hartslag 190 is, dan is 157 nou niet echt hoog nee. Maar als je maximale HR 175 is, dan is het een ander verhaal.quote:![]()
quote:Nouja, op dit loopje bereikt hij al een hartslag van 180. Dus zijn max ligt sowieso boven de 180 lijkt mij.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:41 schreef thettes het volgende:
[..]
Het zegt simpelweg helemaal niets. Als je maximale hartslag 190 is, dan is 157 nou niet echt hoog nee. Maar als je maximale HR 175 is, dan is het een ander verhaal.
Maar goed je hoeft op een ID loop natuurlijk ook niet al te dicht tegen je max aan te zitten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: