Ik snap je post niet Hapquote:Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Nah, meer teringlijpen dan in Feyenoord 1. Zonder Van Gaal als trainer.
Want?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap je post niet Hap. Moet de alcohol nog wegtrekken?
In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergetenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Ik zeg dat ik meer spelers zoals Pellè wil.
Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Heel naar mannetje inderdaad. Kan denk ik wél de spelers op een hoger niveau brengen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schakenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Pas maar op of hij komt even je mondje snoerenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken
Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.
Moet je vooral niet willenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Bos is dood.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken
Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.
*Boszquote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bos is dood.
[..]
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.
Oh ja, want hij is in vorm (quote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Pas maar op of hij komt even je mondje snoeren
Ik hoef hem niet, persoonlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij ging inderdaad net iets te ver, dus een boete + het vergoeden van evt. schade lijkt me op zijn plaats. Maar het is fijn dat er tenminste nog iemand met winnaarsmentaliteit rondloopt. Enige andere die ik zo kan bedenken is Clasie. 2 van dat soort spelers is gewoon te weinig.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bos is dood.
[..]
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen dus het zou zomaar kunnen. Gezien jullie achtergrond zelfs logisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.
Waar gaat het wel om dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen natuurlijk.
Zit ik ook niet op te wachten. Je hebt nooit de garantie dat je met Van Gaal een kampioenschap gaat halen. Ook niet als er geld vrijkomt voor spelers.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.
Eerlijk is eerlijk, dat heb je als Feyenoorder nooit.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit ik ook niet op te wachten. Je hebt nooit de garantie dat je met Van Gaal een kampioenschap gaat halen. Ook niet als er geld vrijkomt voor spelers.
Hij heeft met PSV/Feyenoord 2 keer zo veel wedstrijden gespeeld als met Ajax. Hoe kan je hem nu een Ajacied noemen?quote:
Eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij ging inderdaad net iets te ver, dus een boete + het vergoeden van evt. schade lijkt me op zijn plaats. Maar het is fijn dat er tenminste nog iemand met winnaarsmentaliteit rondloopt. Enige andere die ik zo kan bedenken is Clasie. 2 van dat soort spelers is gewoon te weinig.
Bovendien het Barend & van Dorp fragment.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft met PSV/Feyenoord 2 keer zo veel wedstrijden gespeeld als met Ajax. Hoe kan je hem nu een Ajacied noemen?
Ik noem hem toch geen Ajacied?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij heeft met PSV/Feyenoord 2 keer zo veel wedstrijden gespeeld als met Ajax. Hoe kan je hem nu een Ajacied noemen?
Oh ja, Immers heeft ook best een goede mentaliteit, in ieder geval tijdens de wedstrijd. Maar zowel hij als Clasie zijn volgens mij geen types die dan in de kleedkamer even het woord nemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Immers leek er ook echt doorheen te zitten.
Ik ben niet een Feijenoorder omdat ik ieder jaar kampioen moet worden, ik ben voor deze club omdat ik me er geweldig bij voel, kampioen of niet. Van Gaal mot ik niet. Overigens zal ik niet m'n seizoenskaart ervoor op zeggen, want Feyenoord is veel groter dan dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit ik ook niet op te wachten. Je hebt nooit de garantie dat je met Van Gaal een kampioenschap gaat halen. Ook niet als er geld vrijkomt voor spelers.
Zeker, zeker. Maar jij wordt er toch ook gek van dat het telkens weer mis gaat?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben niet een Feijenoorder omdat ik ieder jaar kampioen moet worden, ik ben voor deze club omdat ik me er geweldig bij voel, kampioen of niet.
Eens. Strontziek word je ervan.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Maar jij wordt er toch ook gek van dat het telkens weer mis gaat?
VI met brekend nieuws Joods/Duits complot dit dat alles.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:18 schreef Herqules het volgende:
Ooit zal blijken dat er in het seizoen '13/'14 een groot complot tegen Feyenoord gaande was, georchestreerd vanuit de Zeister bossen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef Luni het volgende:
http://www.voetbalflitsen(...)k-is-fan-van-twente/
quote:Sebastiaan Halawane · S'gravenpoort
Geboren in Haarlem gewoon fan van de neuzen! !!!
quote:al die mannen in het zwart moeten ze eens aan pakken en echt de regels eens laten leren en geen partij kiezen of laten fluiten want de KNJB doet eraan mee
quote:Wesley Stremme · Macine operader bij Mevo Houtindustrie BV
vandaar die gelijk spel vuile verrader
quote:Dirk Bethlehem · Werkt bij UWV
waren de nachtelijke escapades met Bas Nijhuis stel nichten 2x naai je mijn club
Dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.
Wat is voor types als jij de grens? Jan Vertonghen bij Feyenoord?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want?
Kan Feyenoord prima naar een hoger niveau brengen.
Mooi man. '40-'45 was Ajax aan de beurt, nu is het jullie beurt.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:18 schreef Herqules het volgende:
Ooit zal blijken dat er in het seizoen '13/'14 een groot complot tegen Feyenoord gaande was, georchestreerd vanuit de Zeister bossen.
Ach, wij moesten met RBC eens zes, zeven duels voor het eind spelen om de koppositie in en tegen FC Zwolle. Kregen we vroeg rood en een pingel tegen, waarna aan het licht kwam dat deheer Fredje Sterk, de dienstdoende scheidsrechter, werkzaam was bij de hoofdsponsor van FC Zwolle. Ik verbaas me nergens meer over.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef Luni het volgende:
http://www.voetbalflitsen(...)k-is-fan-van-twente/
De huidige crisis is zelfs door de joden veroorzaakt.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef Planga het volgende:
Hilversum, Zeist, Dat 020 dorp allemaal een bolwerk van de Joodse gemeenschap. Ze kopen brood en kleding enkel bij elkaar.
wmb wel een stapje te ver, zeker met het risico volgende week te moeten missen, maar was inderdaad ook wel blij dat iemand dezelfde blijk van frustratie had als ikzelfquote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Gaal is wel gewoon alles waar Ajax voor staat. Een arrogante blaaskaak die als het even kan zijn club een mes in de rug steekt. Ik moet al overgeven in mijn mond als ik me bedenk dat zo'n persoon straks voor Feyenoord de media te woord staat. Gisteren ook weer een fragment in studio haakneus, dat hij, Louis, alleen voor een goede club gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben niet een Feijenoorder omdat ik ieder jaar kampioen moet worden, ik ben voor deze club omdat ik me er geweldig bij voel, kampioen of niet. Van Gaal mot ik niet. Overigens zal ik niet m'n seizoenskaart ervoor op zeggen, want Feyenoord is veel groter dan dat.
Types zoals ik? Pleur op met die aannames johquote:Op maandag 24 februari 2014 09:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is voor types als jij de grens? Jan Vertonghen bij Feyenoord?
Geef eens antwoord, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Types zoals ik? Pleur op met die aannames joh
Dit dus. Ik hoef echt niet ten koste van alles succes te hebben. Als supporters dat wel willen, zijn ze fan van de verkeerde club, want Feyenoord en regelmatig succesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal is wel gewoon alles waar Ajax voor staat. Een arrogante blaaskaak die als het even kan zijn club een mes in de rug steekt. Ik moet al overgeven in mijn mond als ik me bedenk dat zo'n persoon straks voor Feyenoord de media te woord staat. Gisteren ook weer een fragment in studio haakneus, dat hij, Louis, alleen voor een goede club gaat.Het zal best een aardige trainert zijn maar die man is toch op geen enkel ander vlak ook maar een beetje serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |