Ik snap je post niet Hapquote:Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Nah, meer teringlijpen dan in Feyenoord 1. Zonder Van Gaal als trainer.
Want?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap je post niet Hap. Moet de alcohol nog wegtrekken?
In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergetenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Ik zeg dat ik meer spelers zoals Pellè wil.
Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Heel naar mannetje inderdaad. Kan denk ik wél de spelers op een hoger niveau brengen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schakenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Pas maar op of hij komt even je mondje snoerenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken
Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.
Moet je vooral niet willenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Bos is dood.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken
Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.
*Boszquote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bos is dood.
[..]
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:
Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.
Oh ja, want hij is in vorm (quote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Pas maar op of hij komt even je mondje snoeren
Ik hoef hem niet, persoonlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij ging inderdaad net iets te ver, dus een boete + het vergoeden van evt. schade lijkt me op zijn plaats. Maar het is fijn dat er tenminste nog iemand met winnaarsmentaliteit rondloopt. Enige andere die ik zo kan bedenken is Clasie. 2 van dat soort spelers is gewoon te weinig.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Bos is dood.
[..]
Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen dus het zou zomaar kunnen. Gezien jullie achtergrond zelfs logisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.
Waar gaat het wel om dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen natuurlijk.
Zit ik ook niet op te wachten. Je hebt nooit de garantie dat je met Van Gaal een kampioenschap gaat halen. Ook niet als er geld vrijkomt voor spelers.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |