abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137080548
Zo denk ik erover Happel. Hoewel ik het begrijp, heb je je goddomme in te houden.

Doe ik dit in De Kuip, krijg ik een stadionsverbod om mijn oren.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 08:27:52 ]
pi_137080715
Toch maar naar werk. Twee Ajacieden die aangaven dat Feyenoord wel heel hard genaaid is, gewoon neutraal. Heb het liefst dat die hun mond houden, maargoed.

Een die nooit een voetbalwedstrijd heeft gezien, die nu ineens in kleding rondliep alsof de ArenA over hem heen gekotst had en overal een Ajaxlogo achtergelaten had.

Die is nu niet meer inpandig. ^O^. Die is letterlijk naar een ander pand gestuurd met een werkauto. :'). Daar hadden ze nog wat kutklusjes die wat aandacht verdienden :D Zat het hoofd van het bedrijf niet echt op te wachten. _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 08:43:25 ]
pi_137080751
Nah, meer teringlijpen dan in Feyenoord 1. Zonder Van Gaal als trainer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137080764
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Nah, meer teringlijpen dan in Feyenoord 1. Zonder Van Gaal als trainer.
Ik snap je post niet Hap ;(. Moet de alcohol nog wegtrekken? :D

In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
pi_137080806
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In ieder geval... Dat gedoe met Van Gaal. Laat dat in de naam van onze lieve heer alsjeblieft onzin zijn.
Want?
Kan Feyenoord prima naar een hoger niveau brengen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 24 februari 2014 @ 08:48:46 #7
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137080809
quote:

[..]

Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137080810
Ik zeg dat ik meer spelers zoals Pellè wil.

Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 februari 2014 @ 08:50:07 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080825
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Happel het volgende:

Hoop niet dat die vent komt, maar vrees het ergste. Al geloof ik nooit dat Feyenoord financiële garanties kan geven. Of de VVF moet weer gaan strooien met geld.
Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_137080835
quote:

[..]

Heel naar mannetje inderdaad. Kan denk ik wél de spelers op een hoger niveau brengen.
Daarom gemengde gevoelens. Maargoed, hij is alleen nog gepolst.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137080847
quote:

Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken :r
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137080872
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou fijn zijn als we wat meer spelers zouden hebben die inderdaad niet zoiets hebben van 'ach jammer, maar volgende week weer een wedstrijd'. Zoals die Schaken :r
Pas maar op of hij komt even je mondje snoeren
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_137080884
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zet m'n geld op Bos. Van Gaal zit trouwens wel vol rancune mocht hij naar Feyenoord gaan. Of hij is demeterende en is het kankerwijf gebeuren vergeten :D
Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137080890
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat Happel denk ik bedoelt, is dat hij bij meer spelers wilt zien dat zij zich boos maken na zo'n schandalige actie, in plaats van het heel gelaten beleven.
Dat sowieso. :r. Maar de manier van uiten is verkeerd. Elk risico nemen waardoor je eventueel Ajax kan missen, is gewoon oerdom.

quote:

Moet je vooral niet willen :{ :r
pi_137080891
quote:

[..]

Bos is dood.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 24 februari 2014 @ 08:54:35 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080897
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bos moet je ook niet willen. Wordt het helemaal een gatenkaas achterin.
Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 24 februari 2014 @ 08:55:18 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080914
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Bos is dood.

[..]

Precies. Hij ging redelijk ver, maar heb liever die zich zo uit, dan anderen die het over zich heen laten komen. Winnaarsmentaliteit.
*Bosz
  maandag 24 februari 2014 @ 08:55:44 #18
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137080921
quote:

Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137080925
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar dan zit je in ieder geval niet met Van Gaal of Adriaanse.
Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.
pi_137080929
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef renwan het volgende:

[..]

Pas maar op of hij komt even je mondje snoeren
Oh ja, want hij is in vorm ( :') )
pi_137080932
quote:

[..]

Ik hoef hem niet, persoonlijk :N
pi_137080954
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Bos is dood.

[..]

Hij ging inderdaad net iets te ver, dus een boete + het vergoeden van evt. schade lijkt me op zijn plaats. Maar het is fijn dat er tenminste nog iemand met winnaarsmentaliteit rondloopt. Enige andere die ik zo kan bedenken is Clasie. 2 van dat soort spelers is gewoon te weinig.
  maandag 24 februari 2014 @ 08:58:06 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080956
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die 2 zijn heel wat capabeler. En kom dan niet met de reden dat ze een Ajax verleden hebben want dat heeft Koeman ook.
Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen dus het zou zomaar kunnen. Gezien jullie achtergrond zelfs logisch.
pi_137080967
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Koeman is natuurlijk alles behalve Ajacied. Het gaat niet zozeer om de achtergrond. Maar goed, jullie lieten je ook door Cruijff voor de kar spannen natuurlijk.
Waar gaat het wel om dan?
pi_137080971
quote:
13s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Nog meer schulden.
Zit ik ook niet op te wachten. Je hebt nooit de garantie dat je met Van Gaal een kampioenschap gaat halen. Ook niet als er geld vrijkomt voor spelers.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')