TeamMods.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja doe maar, voor je het weet word je beschuldigd van partijdigheid en dan heb je bij de volgende rel de poppen weer aan het dansen.
Ja, beetje posts wissen, maar 3 jaar later de inhoud van die gewiste post nog wel tegen een user gebruiken in de beoordeling van een andere postquote:
Dit weet ik allemaal niet, ik ben een n00b.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, beetje posts wissen, maar 3 jaar later de inhoud van die gewiste post nog wel tegen een user gebruiken in de beoordeling van een andere post
Ja, je kent ons, zo zijn wij.quote:
Dat ligt vooral aan het referentiekader, en het referentiekader zal het laatste jaartje DGK wel zijn....quote:Op maandag 24 februari 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
Is de term gemoedelijk nou ook al aan inflatie onderhevig?
Uhuh. Nog weinig soppers.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan het referentiekader, en het referentiekader zal het laatste jaartje DGK wel zijn....
Dan is dit tot nu toe idd een ritje in de draaimolen.
Omdat er uiterst zieke teksten zijn gebezigd, gelukkig zou yvonne nog wel dat we dat hier niet doen maar verder geen maatregelen, dus dan krijg ik het idee dat ik hier alles zelf moet oplossen omdat een paar idioten veel te ver gaan omdat ze vergeten zijn hoe ze hun vete's moeten schikkenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef sly-nl het volgende:
Eend, waarom blijf je er in hangen?
Goooooo!
Was it something i said?quote:
Even voor de duidelijkheid, niemand spreekt hier namens mij en ik spreek namens niemand en er hoeft ook niemand mijn account over te nemen als ik er even niet meer uitkomquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij loopt het sowieso wel op! Als het die eend niet is zal het wel die gans zijn die namens hem spreekt omdat hij legt te janken
quote:Op maandag 24 februari 2014 01:38 schreef PC eend het volgende:
Ik kan een SC doodslaan of laten opleven, het is een gave
Dus eigenlijk ben ik gewoon een altruistische superheld die dwars tegen doodsbedreigingen in hier iedereen komt redden
Superduck to the rescue, waar is mijn cape
Doe mij maar een pluim.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Wil je nog een pluim, of liever een pik in je reet?
Terrorismedreiging is ook een loze term, net zo als meteorendreiging, en busongelukdreiging. Als het gebeurd dan zeggen ze "Ja zie je wel!"quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef Achteraf-8 het volgende:
Goh Hakim is weer buiten lees ik dit op NOS.nl
[ afbeelding ]
Ik wist het al!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Terrorismedreiging is ook een loze term, net zo als meteorendreiging, en busongelukdreiging. Als het gebeurd dan zeggen ze "Ja zie je wel!"
Ik wist niet dat jij zo agressief wasquote:
Mijn plaatje wilde niet! Maar het leek me wel een hendig ding, gisteren was hij goed van pas gekomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo agressief was![]()
En laatst zei je nog bijna verontschuldigend dat je normaal best wel aardig was oid?
Ik zit eraan te denken om morgen weer even die driehonderd meter naar Strijp S te fietsen. Voor welke ga je?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef mootie het volgende:
Cc, Cc, Cc, ik hebnet naar Aalst geloodst!
Een Napolitana.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om morgen weer even die driehonderd meter naar Strijp S te fietsen. Voor welke ga je?
Mozzarella is karton de buffel ook (euro duurder) het is gesmolten wel okquote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef Copycat het volgende:
Laat maar weten hoe die smaakt.
Ik ga vanavond voor de pasta Caprese, want het is bijna lente en Lidl heeft heerlijke buffelmozzarella in de schappen.
Buffelmozzarella is verre van karton, die van koemelk vind ik niet te vreten. Echt goeie buffelmozzarella smelt zowat op je tong. Morgen gaan we voor een broodje caprese, want nog het eea overquote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef Soury het volgende:
Mozzarella is karton de buffel ook (euro duurder) het is gesmolten wel ok
Was-ie lekker?!? Ondanks de ansjovisquote:
Kaas van niks in water, ik maak er wel wat vanquote:Op maandag 24 februari 2014 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buffelmozzarella is verre van karton, die van koemelk vind ik niet te vreten. Echt goeie buffelmozzarella smelt zowat op je tong. Morgen gaan we voor een broodje caprese, want nog het eea over.
Kaas filmsquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was-ie lekker?!? Ondanks de ansjovis.
De buffelmozarella van de Lidl is echt heel anders dan de koeienmeuk. Probeer het!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kaas van niks in water, ik maak er wel wat van
Waar het hart vol van is loopt de mond van overquote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn plaatje wilde niet! Maar het leek me wel een hendig ding, gisteren was hij goed van pas gekomen.
Tettenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over
quote:
quote:
Hoe laat word ik verwachtquote:
Ik stuur mijn chauffeur rond een uur of 6quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe laat word ik verwacht [ afbeelding ]
chrome://settings/clearBrowserDataquote:
Als je maar geen tetten hebt, die neem ik wel meequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik stuur mijn chauffeur rond een uur of 6![]()
Wat blieft mevrouw op haar pizza ?
Zat zelf aan een rode wijn te denken een Altosur Malbec Finca Sophenia geen idee hoe die smaakt maar volgens een wijn kenner is die goed te drinken bij pizza
Ik ga zo ook maar weer eens een buswijntje scorenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
zocht meteen uit welke dag het beste in zijn route past.
Het gratis wijntje trok hem over de streep.
Gister al, mijn terras op de hoek moet nog opgezet worden. Een aanrader als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Lekker wijntje!
En er zitten gewoon al mensen op het geïmproviseerde terrasje te eten. Lente!
Groene balletjes met palmsuiker en in de kokosquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bruine slush met groene snotjes.
Klepon! Vers is die de shit, en in één hap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Groene balletjes met palmsuiker en in de kokos
Jij ook hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klepon! Vers is die de shit, en in één hap.
Nee verspilde moeitequote:
Dit is de sc he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Knap van je, normaal kun je het niet laten.
Niet zo relevant hier, een eigen soep gaat voorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Myr1978 het volgende:
Net de SV gelezen, hebben de anderen het Telegraaf artikel ook gelezen?
Je kaapt Speedbalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja oké matige search, had ze alle drié op één pic moeten hebben.
Geen auto met chauffeur, pizzaatje, wijn?quote:
je kan mij niet kapen voorzeker kapiteijn Gert nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen auto met chauffeur, pizzaatje, wijn?
De schoft!de chauffeur stond in de file, heb m direct ontslagen. Beetje chauffeur weet dat hij de helikopter moet pakken in d spits
[ Bericht 2% gewijzigd door Speedball op 26-02-2014 08:51:54 ]
Leuk Cc. Een nieuwe lente, een nieuw ameublement.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
Lente in huize Cc. Tijd voor een nieuwe eetkamer. De buisstoelen zijn inmiddels binnen, twee met groene en twee met oranje ribstof. De ovale eettafel in walnoot is net besteld en wordt over vijf tot tien werkdagen bezorgd.
Kost geen drol.
Visnet aan het plafond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:17 schreef chufi het volgende:
Hippie flashback time ... Ik steek de wierook aan
Vind dat mooi, mijn ouders hadden die style thuis (hippie tijd) we hadden ook een ribstofbank bruin met rode bloemen erop zoals jouw plaatje, zou er een fortuin voor over hebben om die nu zelf thuis te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef Disana het volgende:
Groen met oranje is hartstikke retro.
[ afbeelding ]
Klopt, dit was mode in de jaren zeventig. Maar wat maakt het uit, het blijft een vrolijk gezicht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Vind dat mooi, mijn ouders hadden die style thuis (hippie tijd) we hadden ook een ribstofbank bruin met rode bloemen erop zoals jouw plaatje, zou er een fortuin voor over hebben om die nu zelf thuis te hebben.
[ afbeelding ] mm jaren 70 zie ik maar toen was ik er nog niet eens volgens mij liepen mij ouders ook achter
Wat staat daar over 2000?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
Ik heb dit nog in de kast staan
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n lamp. Maar met witte kap.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:41 schreef Deisyy het volgende:
Dan hoort daar ook een mooie lamp bij.
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij wel van het Italiaanse etenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lamp. Maar met witte kap.
Ben bij mijn moeder pasta aan het koken.
Leuk hè, toen mijn dochter nog op de basisschool zat was er ook een rage met scoobie doo touwtjes, dat is in principe hetzelfde.quote:
Nicequote:Op woensdag 26 februari 2014 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n lamp. Maar met witte kap.
Ben bij mijn moeder pasta aan het koken.
Haha, ik heb bijna dezelfde. Met doorzichtig glas alleen, maar ben hem nu wel erg beu in huis. Daarom mag hij vanaf volgende week of zo als tuintafel fungeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
Nice Cc ik zoek nog stoelen omdat de poezels ze verneukt hebben.
Mijn tafel is ook Ikea maar die doe ik nooit van de hand. [ afbeelding ]
Oranje is cool
Andrea heeft een brief plus krantenartikel van haar man gekregen. We zitten nu in de fase 'ik had niet moeten dansen'.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha, ik heb bijna dezelfde. Met doorzichtig glas alleen, maar ben hem nu wel erg beu in huis. Daarom mag hij vanaf volgende week of zo als tuintafel fungeren.
Krijg net berichtje van mama dat ik toch echt de strams moet aanzetten. Hoop niet dat Billy en Ruud aan het neuken zijn.
Gatverquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha, ik heb bijna dezelfde. Met doorzichtig glas alleen, maar ben hem nu wel erg beu in huis. Daarom mag hij vanaf volgende week of zo als tuintafel fungeren.
Krijg net berichtje van mama dat ik toch echt de strams moet aanzetten. Hoop niet dat Billy en Ruud aan het neuken zijn.
Zo zie je maar, leuke dingen komen altijd weer terug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
Leuk hè, toen mijn dochter nog op de basisschool zat was er ook een rage met scoobie doo touwtjes, dat is in principe hetzelfde.
Karmaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie je maar, leuke dingen komen altijd weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |