quote:
quote:
Hoe laat word ik verwachtquote:
Ik stuur mijn chauffeur rond een uur of 6quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe laat word ik verwacht [ afbeelding ]
chrome://settings/clearBrowserDataquote:
Als je maar geen tetten hebt, die neem ik wel meequote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik stuur mijn chauffeur rond een uur of 6![]()
Wat blieft mevrouw op haar pizza ?
Zat zelf aan een rode wijn te denken een Altosur Malbec Finca Sophenia geen idee hoe die smaakt maar volgens een wijn kenner is die goed te drinken bij pizza
Ik ga zo ook maar weer eens een buswijntje scorenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef mootie het volgende:
zocht meteen uit welke dag het beste in zijn route past.
Het gratis wijntje trok hem over de streep.
Gister al, mijn terras op de hoek moet nog opgezet worden. Een aanrader als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Lekker wijntje!
En er zitten gewoon al mensen op het geïmproviseerde terrasje te eten. Lente!
Groene balletjes met palmsuiker en in de kokosquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bruine slush met groene snotjes.
Klepon! Vers is die de shit, en in één hap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Groene balletjes met palmsuiker en in de kokos
Jij ook hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klepon! Vers is die de shit, en in één hap.
Nee verspilde moeitequote:
Dit is de sc he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Knap van je, normaal kun je het niet laten.
Niet zo relevant hier, een eigen soep gaat voorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Myr1978 het volgende:
Net de SV gelezen, hebben de anderen het Telegraaf artikel ook gelezen?
Je kaapt Speedbalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja oké matige search, had ze alle drié op één pic moeten hebben.
Geen auto met chauffeur, pizzaatje, wijn?quote:
je kan mij niet kapen voorzeker kapiteijn Gert nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen auto met chauffeur, pizzaatje, wijn?
De schoft!de chauffeur stond in de file, heb m direct ontslagen. Beetje chauffeur weet dat hij de helikopter moet pakken in d spits
[ Bericht 2% gewijzigd door Speedball op 26-02-2014 08:51:54 ]
Leuk Cc. Een nieuwe lente, een nieuw ameublement.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
Lente in huize Cc. Tijd voor een nieuwe eetkamer. De buisstoelen zijn inmiddels binnen, twee met groene en twee met oranje ribstof. De ovale eettafel in walnoot is net besteld en wordt over vijf tot tien werkdagen bezorgd.
Kost geen drol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |