Cache legen wasda?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb ze 4. probeer je cache legen en dan F5 ?
MT: Emil --- Aike --- Isa -- Paulquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij kan aike beter gewoon aan het werk zetten![]()
gewoon isa naar voren schuiven is goed voor der, en ze is er toch vroeg uit, goed voorbeeld
hahah droog het zit ze ook niet mee hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy belt naar iemand, die een éénpits gastoestel te koop heeft staan op Marktplaats.
"Ik wil niks met jullie en televisie te maken hebben."
Mooi.
Ah, zuur dat net Jim die kreeg. Maar wel ergquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy belt naar iemand, die een éénpits gastoestel te koop heeft staan op Marktplaats.
Mooi.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef rokkutsaains het volgende:
Mooi.
tsja niet iedereen houd van RLS'senquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah, zuur dat net Jim die kreeg. Maar wel erg
Ik verstond dat die dame begreep dat ze op zoek waren naar "modellen?" maar gaat over biomarkt? Maar lijkt om netwerk/contacten te gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Telefoon gesprek Isa met iemand voor de biomarkt weggedraaid?
Nee dus, verder op andere stream
wat is er erg aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah, zuur dat net Jim die kreeg. Maar wel erg
We wachten even tot hij er ongewild aan blijft hangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef PeZu het volgende:
niemand commentaar op paul dat hij levensgevaarlijk bezig is in de stoppenkast>
Kan hoor. Ik begrijp Isa zelden, die neuzelt mij te veel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik verstond dat die dame begreep dat ze op zoek waren naar "modellen?" maar gaat over biomarkt? Maar lijkt om netwerk/contacten te gaan.
IMO hebben de inwoners ook niet echt geholpen aan het imago, niet alleen dat humana verhaal maar hoe negatief ze zowieso zijn over ALLES buiten Utopia, media, klanten, kijkers en zelfs de redactie krijgen regelmatig de volle laag. Hoewel dit was voornamelijk van Hakim.quote:
uhm wat heeft dat te maken met een random persoon van marktplaats die niet op tv wil?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Urb het volgende:
[..]
IMO hebben de inwoners ook niet echt geholpen aan het imago, niet alleen dat humana verhaal maar hoe negatief ze zowieso zijn over ALLES buiten Utopia, media, klanten, kijkers en zelfs de redactie krijgen regelmatig de volle laag. Hoewel dit was voornamelijk van Hakim.
Isa ook voor het bellen.. voert altijd prettige gesprekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:58 schreef martend het volgende:
[..]
MT: Emil --- Aike --- Isa -- Paul
Isa: Biomarkt, koeien, mailen
Emil: Sport / algemeen
Aike Kunst / algemeen / boodschappen en eten
Paul / Bouw / Klus / Onderhoud
Zus van Monique Sluyter ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef markvanrinsum het volgende:
lotte sluyter komt morgen om 3 uur langs in utopia
Gisteravond zei Billy dat ze in de ' styling' had gezeten en dat ze wist dat Joey een perfect model zou kunnen zijn, easy moneyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik verstond dat die dame begreep dat ze op zoek waren naar "modellen?" maar gaat over biomarkt? Maar lijkt om netwerk/contacten te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |