SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.Half bezopen is weggegooid geld.
Deze shit Teunquote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef KneusTeun het volgende:
mooie van zo'n sleeper is dat een krasje meer of minder alleen maar bijdraagt aan het karakter
ja die is ook geniaalquote:
Oh dat zou zo mooi zijn Teun, jij, ik en een 1985 Supraquote:
Wat een baas, ik wil in dat ding rijden.quote:
Hou jij het maar gewoon bij de C2 van je zusquote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een baas, ik wil in dat ding rijden.
Vandaag nog in de volvo van mijn ma gereden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou jij het maar gewoon bij de C2 van je zusOf was het een C1?
quote:Op maandag 24 februari 2014 07:14 schreef Rossdale het volgende:
Mazda
Of zo'n dik lompe Amerikaanse PontiacFirebird enzulks!
Speel je die game op een aardappel ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:29 schreef Kutmanager het volgende:
Rome 2 begint toch wel echt steeds vetter te worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
man man man
Nee, dat noemt CA "streamlining"quote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel je die game op een aardappel ofzo?
Oh heb je geen last van op consolequote:Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, dat noemt CA "streamlining"Van die praktijken waardoor mensen met een pauper 10 jaar oud 32 bit systeem ook nog kunnen spelen, waardoor ik met die lijpe pc van mij paupergraphics heb terwijl hij gewoon op ultra settings staat.
Zo'n spel als dit naar console halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh heb je geen last van op console
we trappen er wel allebei met 2 benen in. kutstef.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef KoningStoma het volgende:
De console is het 10 jaar oude paupersysteem. Als je niets anders gewend bent, heb je daar inderdaad geen last van
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
we trappen er wel allebei met 2 benen in. kutstef.
Jawohl! xbox einz signiert ausquote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Stef heeft 500 euro betaald voor een duits mediacenter.
Wat is nou 500 euro? Als ik wil koop ik er op dit moment nog 10quote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Stef heeft 500 euro betaald voor een duits mediacenter.
Je hebt het wel op consoles. Kijk naar COD, een nieuwe engine bouwen, ho maar. Dat is teveel werk. Misschien een iets andere oorzaak, maar het gevolg is wel degelijk hetzelfde.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens zeg ik alleen dat je het niet hebt op console en de PC kutjes zijn meteen aan het janken is wel weer typisch
Waarom zou COD een nieuwe engine gaan gebruiken? Als je met 5 goede punten komt waarom ze dat zouden doen dan krijg je van mij een halve liter op de volgende meetquote:Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je hebt het wel op consoles. Kijk naar COD, een nieuwe engine bouwen, ho maar. Dat is teveel werk. Misschien een iets andere oorzaak, maar het gevolg is wel degelijk hetzelfde.
1: Het ziet er niet uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou COD een nieuwe engine gaan gebruiken? Als je met 5 goede punten komt waarom ze dat zouden doen dan krijg je van mij een halve liter op de volgende meet
Nou niet gelukt dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
1: Het ziet er niet uit.
2: Het ziet er niet uit.
3: Het is een kutspel.
4: Het is een kutspel en ziet er niet uit.
5: Stef die COD probeert te verdedigen.
Vertel eens hoe ik dat doe dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou niet gelukt dus.
Ga dan ook niet interessant lopen doen Mau je zet jezelf voor lul.
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik dat doe dan?
Alstuquote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
1: Het ziet er niet uit.
2: Het ziet er niet uit.
3: Het is een kutspel.
4: Het is een kutspel en ziet er niet uit.
5: Stef die COD probeert te verdedigen.
quote:
Nee ik vraag geen 5 redenen waarom COD kut is, ik vraag je 5 redenen waarom COD een nieuwe engine zou moeten nemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]oke stef. jij zet jezelf eerder voor lul met vragen om 5 redenen waarom COD kut is.
als je iets zeggen op internet al voor lul vindt.
niet over graphics gaan beginnen, anders komt er weer een 720p verhaalquote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel je die game op een aardappel ofzo?
Aha! die van piet is al onderweg dus? Aangezien jij toch niet moeilijk doet over geldquote:Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is nou 500 euro? Als ik wil koop ik er op dit moment nog 10
Moeilijk doen over wat geld
Waar heb jij het overquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet over graphics gaan beginnen, anders komt er weer een 720p verhaal
[..]
Aha! die van piet is al onderweg dus? Aangezien jij toch niet moeilijk doet over geld
dat dacht ik alquote:
jij doet toch niet moeilijk over geld?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat er mee te maken
Niet voor mezelf nee maar ik vraag me af wat Pieter daar mee te maken heeftquote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij doet toch niet moeilijk over geld?
Dat jij hem voor Piet koopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet voor mezelf nee maar ik vraag me af wat Pieter daar mee te maken heeft
het is dat stef wit is, maar anders....quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat jij hem voor Piet koopt.
Snap dat dan man, jezus man bruur van zeefuik zeker?
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote: Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef SoldMayor het volgende:[..]Dat jij hem voor Piet koopt.Snap dat dan man, jezus man bruur van zeefuik zeker?het is dat stef wit is, maar anders....
alleen het kleurtje is andersquote:
nah vanavond pasquote:Op maandag 24 februari 2014 19:10 schreef SoldMayor het volgende:
Heb je trouwens al op road america gereden Nico?
Mag hopen dat iedere volwassen man 5k op zijn bankrekening heeft staan anders ziet het eruitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk dat het wel eens flink zou kunnen tegenvallen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag hopen dat iedere volwassen man 5k op zijn bankrekening heeft staan anders ziet het eruit
en toch zijn er mensen die hun moeder voor geld vragen om naar de kapper te gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag hopen dat iedere volwassen man 5k op zijn bankrekening heeft staan anders ziet het eruit
En mannen van bijna 30 die nog bij moeders op zolder wonen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en toch zijn er mensen die hun moeder voor geld vragen om naar de kapper te gaan
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef SoldMayor het volgende:
Goed nummer voor MystiQ om 2014 versie van te maken.
Oh goud, doe maarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Deze man, zoveel rijkdomquote:Op maandag 24 februari 2014 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, je hebt niks gemist hoor. Alles stond al online voordat de reveal begonnen was.quote:
Ok ga nu wel ff checken.. Lijkt op een combi van de S4 en de Note 3 tot nu toequote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je hebt niks gemist hoor. Alles stond al online voordat de reveal begonnen was.
hap hapquote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En mannen van bijna 30 die nog bij moeders op zolder wonen.
Je lijkt stef wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je lijkt stoma wel.Hap hap gaan roepen als je gedisst wordt.
Ga lekker BF4 op PC spelen heb gehoord dat het leuk is en werktquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je lijkt stef wel.Stoma gaan roepen als je gedisst wordt.
Ga tv kijken op je xbox.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga lekker BF4 op PC spelen heb gehoord dat het leuk is en werkt
L1 bedoel je denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alleen Duitse zenders, of ook TV Limburg?
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik moest hardop gniffelenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegtquote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je lijkt stoma wel.Hap hap gaan roepen als je gedisst wordt.
Lul nietquote:
Werkt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt [ afbeelding ]
[..]
Lul niet. Want dat werkt dus juist niet hier
Nee het werkt niet, probeer het maar eens bij een voetbal wedstrijd.quote:
http://www.gelderlander.n(...)vanaf-2015-1.4235235quote:ARNHEM - De NS is van plan vanaf 2015 nachttreinen tussen de Randstad en Arnhem en Nijmegen te laten rijden. De treinen gaan vrijdag- en zaterdagnacht rijden en zullen ook stoppen in Ede-Wageningen.
De NS kondigt dat aan in een brief aan consumentenplatform Locov. Helemaal zeker is het nog niet, maar de onderhandelingen met de regio (die mee moet betalen) zijn vergevorderd.
Politieke wens
Als de treinen inderdaad gaan rijden, gaat een langgekoesterde wens van de politiek in Arnhem en Nijmegen in vervulling. Beide steden lobbyen al jaren voor aansluiting op het nachtnet van de NS.
Mensen die uit zijn geweest, krijgen zo ruimere mogelijkheden om met de trein naar huis te gaan. De laatste trein vertrekt om 2.50 uur vanuit Utrecht. De laatste trein uit Nijmegen rijdt weg om 1.57 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Ritje Tilburg - Breda - Dordrecht - Rotterdam - Gouda - Utrecht - ArnhemAls je de laatste trein pakt kun je net om 8 uur thuis zijn
Haha dan zou het verstandiger zijn om de eerste trein terug te nemen, dan ben ik eerder thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha dan zou het verstandiger zijn om de eerste trein terug te nemen, dan ben ik eerder thuis
Toch apart dat mensen in het xbox One topic tv kijken via hun X1 maar die zullen wel liegen denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee het werkt niet, probeer het maar eens bij een voetbal wedstrijd.
Word binnen nu en een paar weken opgelost
Denk het wel. Microsoft liegt ook overal over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch apart dat mensen in het xbox One topic tv kijken via hun X1 maar die zullen wel liegen denk ik.
Nomnom, lekker broodje forelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denk het wel. Microsoft liegt ook overal over.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik ga me zooooooooo aanmelden!![]()
[ afbeelding ]
Om te jankenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
Ronnie Flex - Zusje
Ik weet nog in de tweede klas toen ik een kleine jongen was,
Wou je niks met mij, omdat ik nog een broodtrommel had.
Ik weet nog in de derde klas, toen je net je tetten had
Zag je bij je kluisje met je boeken in je rechterhand
[Refrein]
Zusjeee, Ik weet niet wat er is veranderd
Zusjeee, op het schoolfeest wou je niet dansen
Maar nu sta je naast mij, mij, mij, mij, mij
Maar nu is er een rij, rij, rij, rij, rij. (Babe)
(Ronnie Flex)
Je dacht dat dit de Sims was, maar dat dacht je verkeerd schat
Ze dacht bieb; Eerst was je me te slim af, oh
Nu moet je vrienden met m'n vrienden worden voor een beetje van die flexkracht
Om je heen is het dranstan eey.
Vroeger hield je me op afstand oh bieb, je zegt dat we nu verder zijn,
maar ik ben nogsteeds verlegen en klein.
Meisjee, meisjee lief opeens je stuurt me 7 berichtjes en ik skip ze alle 7
maar de briefjes die ik stuurde gingen in de prullenbak
[Refein]
(Polska)
Meisjes, meisjes, meisjes, ik zeg eerlijk ik begrijp jullie niet, nee
Meisjes, meisjes, meisjes, vroeger wou je niet achterop m'n fiets, nee.
Nu krijgt de boy tah met z'n nieuwe kleren aan
Je kan zappen wat je wilt, hij komt zelfs op de journaal.
Ik zeg nee tegen tantes, nee, nee we gaan niet tongen
Ik ben niet een domme volgens mij ben jij een troller.
Vroeger deed ik best m'n best Chanterpanter in de les
Beetje gel in de haar, want de pubertje wou seks
Babbel sessies MSN, sommige hadden webcam
Een ding zeker pagganation werd gezet
Deze voor de veelste mooie meisjes laatste dagen
Ik ken je van backstage zeg me hoe moet ik gedragen
Zie je deze jonge poolse god daar te snollen
Kijk de meiden om hem heen, maar hij is een bolle
[Refrein]
Ik weet nog in de tweede klas toen ik een kleine jongen was,
Wou je niks met mij, omdat ik nog een broodtrommel had.
Ik weet nog in de derde klas, toen je net je tetten had
Zag je bij je kluisje met je boeken in je rechterhand
Maar nu sta je naast mij
Sean Paul is baasquote:
Ja gaan we weer beginnen? Dan doe ik even een shoutout naar mijn homeboy Nick Geezy from downtown Boxtel aiiightquote:
Er stond eerst BOXTEL.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef PierreTT het volgende:
Ja gaan we weer beginnen? Dan doe ik even een shoutout naar mijn homeboy Nick Geezy from downtown Boxtel aiiight
WAT WAT WAT WAT POMP JE BOOTY MET MIJquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://soundcloud.com/dj(...)ed-comment-at-263793
GOAT
DJ MISTIQ IN THE HOUSE STARTED AT THE AGE OF 16 UPCOMING DJ TALENT BOOKINGS @ MISTIQOFFICIAL@HOTMAIL.COMquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WAT POMP JE BOOTY MET MIJ
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://soundcloud.com/dj(...)ed-comment-at-263793
GOAT
Ik bied er minimaal 3 euro voor!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Official MystiQ VEVO FanArt T-Shirt 2014.
¤2.95
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:53 schreef PierreTT het volgende:
quote: Op dinsdag 25 februari 2014 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:https://soundcloud.com/dj(...)ed-comment-at-263793GOATWAT WAT WAT WAT POMP JE BOOTY MET MIJ
Started from the bottom, now i'm......in oss..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
DJ MISTIQ IN THE HOUSE STARTED AT THE AGE OF 16 UPCOMING DJ TALENT BOOKINGS @ MISTIQOFFICIAL@HOTMAIL.COM
Heesch..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Started from the bottom, now i'm......in oss..
MistiQ remix?quote:
Haha die ramt hier al dagen uit de speakersquote:
We knallen wat flessen en de shotjes zijn zoetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Dit moet MystiQ toch ook kunnen met een derderangs rapper.
FISSAAAAAAA
Ik heb nog een keer naast Brace gestaan bij een shoarma tentquote:
Inderdaad, al gepost en al.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha die ramt hier al dagen uit de speakers
Zei je: Whaddup man ben je ook succesvol? Aangenaam me naam is Memphis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog een keer naast Brace gestaan bij een shoarma tent
Nee ik vroeg of ik een ritje mocht maken op zijn gouden scouterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zei je: Whaddup man ben je ook succesvol? Aangenaam me naam is Memphis.
Hoe ontmoet jij al die mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog een keer naast Brace gestaan bij een shoarma tent
Deze man, deze staat nu zo hard dat je hem moet horen in Boxtelquote:
goed nummer iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man, deze staat nu zo hard dat je hem moet horen in Boxtel
Ja ik heb Edgar Davids ook ooit zien lopen, maar hoezo sta jij altijd naast mensen in shoarmatenten etcquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amsterdam gaan wonen Piet, Jort Kelder heb ik ook ooit zien lopen wat een baas
Ja die mensen moeten ook eten na het zuipen Pietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik heb Edgar Davids ook ooit zien lopen, maar hoezo sta jij altijd naast mensen in shoarmatenten etc
Vind ik minder! D-Rohit & Kid Mayo - Boxtel zou een betere titel zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goed nummer idd
ook lekker als ie vol open staat![]()
![]()
Ryan Babelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die mensen moeten ook eten na het zuipen Piet![]()
Rio >>>> Memphis
Wie de fuck is Kid Mayo dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik minder! D-Rohit & Kid Mayo - Boxtel zou een betere titel zijn
quote:
Kerel kan beter rappen dan voetballen iigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ryan BabelHet is de B tot de A tot de B E L wil je rollen over straat mammie B E L want ik speel geen spel ik ben tantoe lauw dominant op het veld en dominant met jou
Waar zit die gast nu?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kerel kan beter rappen dan voetballen iig
Niet te Duits?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Summer jam had ie vanaf moeten blijven
Opgezwollequote:
Beetje met geld smijtenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ergens op de bank....naast Rossdale waarschijnlijk.
Great minds is mooie vervanger wel!quote:
quote:
Die Spinal heeft wel zo'n grafstemquote:
Oh die teksten vond je dan nog wel gaan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Spinal heeft wel zo'n grafstem
Steenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh die teksten vond je dan nog wel gaan?
Gasten kunnen wel rappen maar ja
Ridin' Solo is beterquote:
Samen in de Ibizaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wij rijden altijd samen.
Pullover vriend, zoek Pullover!quote:
Zet deze maar vol open, gaat de buurt zeker leuk vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik minder! D-Rohit & Kid Mayo - Boxtel zou een betere titel zijn
hier wat frans bauer voor je :quote:
Vind 1.46 toch wel beter hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hier wat frans bauer voor je :
ik snap hemquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vind 1.46 toch wel beter hier.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
WAT WAT WAT WAT POMP JE BOOTY MET MIJ
Ik mis boterquote:
Respect als je nu meeblert met deze!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vind 1.46 toch wel beter hier.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Respect als je nu meeblert met deze!
baas boven baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van de hardcore,maar Broken is goeiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef PierreTT het volgende:
Man man veel pareltjes weer vanavond!
Nick, die Broken had ik al ja, fantastisch
Ik ook niet, maar deze sowieso welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van de hardcore,maar Broken is goeie
BRING IT BACKquote:
Where The Party Atquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef PierreTT het volgende:
Man man veel pareltjes weer vanavond!
Nick, die Broken had ik al ja, fantastisch
DaymDropsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze sowieso wel![]()
Ik geef jullie deze:
Duitser was ook goed geweestquote:
Tering, als je maar 2 seconden hoort van die track.quote:
quote:
quote:
Beetje teveel Mystiq.quote:
Dan gaat ie vol openquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tering, als je maar 2 seconden hoort van die track.
Die heb ik nog veel geluisterd ookquote:
Neemt je meteen terug naar die goeie ouwe tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Samen metquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik nog veel geluisterd ook![]()
Pareltje van heb ik jou daar!
Man manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik nog veel geluisterd ook![]()
Pareltje van heb ik jou daar!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neemt je meteen terug naar die goeie ouwe tijd.Wat denk je van deze dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
quote:
Of deze tijdens de stoute uren met gwendaquote:
Vitoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Hmm foto had beter bij pieter gepast![]()
Nummer wel ja, dat andere hell noquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of deze tijdens de stoute uren met gwenda
Geen peaches 'n cream?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Teveel sarcasmequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg toch dat het een mooi kapsel is
Prima! Doe ik deze:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
ff andere weg in?
Zal beetje bij de top 40 in de buurt blijven.
Was ik nog maar zo'n jong blaadje!
haha lekker.quote:
quote:
91 Stamina, kan nooit kloppenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/4777/pierre/
Pierre zit al in FUT
Gaap, ik rockte voornamelijk Hammerburscht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee jij, altijd mijn Lancer jatten
Hammerburst, wat een troep. Boomshotquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaap, ik rockte voornamelijk Hammerburscht.
Ik kom je wel even klappen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hey, daar hebben we de lokale klapmongool. [ afbeelding ]
Gewoon zagen met die lolli!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hammerburst, wat een troep. Boomshot
Mass Effect 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wtf Zalm, me1?![]()
1 muntje, 80 kotsen
Ah ME1, ik snap hemquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mass Effect 1
Zalm moet niet heel moeilijk zijn
Waarom post je stef? Die kan wel klappen hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gaat dat lukken?
[ afbeelding ]
De jongens van de kaasboerderij.quote:
Niet te vergeten; Romequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mass Effect 1
Zalm moet niet heel moeilijk zijn
Stef past niet op het plaatje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom post je stef? Die kan wel klappen hoor.
[..]
De jongens van de kaasboerderij.
neusje, zalm... je kan het welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ME1, ik snap hem![]()
Ik snap die zalm niet, ben ik nu een josti![]()
![]()
![]()
Hohohohohohohohohohohohohohoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom post je stef? Die kan wel klappen hoor.
[..]
De jongens van de kaasboerderij.
Pfffffff sfdghsjkdghsdkjghalskjquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
neusje, zalm... je kan het wel
Tinusquote:
nou klinkt best lekker heurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Komt skinny jeans weer met zijn muziek. Swerve.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Komt skinny jeans weer met zijn muziek. Swerve.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stoma hoe gaat het eigenlijk met je game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |