Beeld je eens in dat iemand je vast heeft gebonden en dan je tenen verticaal door midden zaagt met een botte houtzaagquote:
Nou ja, je uitting wat betreft dit onderwerp danquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja, je uitting wat betreft dit onderwerp dan
quote:
Lijst.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja, je uitting wat betreft dit onderwerp dan
En nu?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beeld je eens in dat iemand je vast heeft gebonden en dan je tenen verticaal door midden zaagt met een botte houtzaagheel langzaam...
neequote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie Wild 'n Out nog? Bestaat blijkbaar nog steeds. Zit dat sinds vanochtend te kijken.
Dat lijkt me echt helsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mazzel. Hier staat de hele dag skyradio op
Is het ookquote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt helsVooral met kerst.
Niks, vroeg gewoon om het in te beelden.quote:
Oh dan heb ik de spieren (en lelijke kakkop) gemist van die uit de OPquote:
Mannen die dat pikken snap ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahamensen die dat soort shit accepteren
Als mijn chick zoiets zou doen kan ze niet meer lopen
Ik neem alles terugquote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude, serieus heheb je nu beetje begrip voor kantoorlieden zoals ik?
Dat je zoiets hoort en even echt in je element zit, na al die andere troep
Moest btw lachen om 'je eigen pan' wtf?kende die uitdrukking niet.
Nee, je bent gewoon stom.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de spieren (en lelijke kakkop) gemist van die uit de OPexcuses voor dit misverstand.
Oh.quote:
Jupquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik neem alles terug[ afbeelding ]. Dat nummer was Empire State Of Mind van Jay-Z en Alicia. In tijden niet als zodanig beat, stem, wordplay, methaphors, punchlines, alles gewaardeerd die paar minuutjes
.
Moet ook altijd lachen als ik het iemasnd hoor zeggen. Waar slaat pan eigenlijk op
. Hersenpan ofzo
.
Ditquote:
Leave Mariah alonequote:
Moest je door Mariah Carey > Nick Cannon daar aan denken?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie Wild 'n Out nog? Bestaat blijkbaar nog steeds. Zit dat sinds vanochtend te kijken.
Nou ja, zit het hele dag al te kijken, maar toen jullie over Mariah begonnen moest ik het wel even vragen ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest je door Mariah Carey > Nick Cannon daar aan denken?Die shit was echt vet vroeger
.
Nick Cannon regelt ze welquote:Op maandag 24 februari 2014 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, zit het hele dag al te kijken, maar toen jullie over Mariah begonnen moest ik het wel even vragen ja.
Nicholas Scott Cannon (San Diego (Californië), 8 oktober 1980) is een Amerikaanse acteur, rapper, producer, presentator en komiek.quote:
Van Dyke Brown, Dark Sienna, Ultramarine Bluequote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze held met zijn kleine opmerkingen over het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |