x2quote:
Ze wil je aandacht ;$quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom heb je die mogelijkheid niet eerder gepakt? dagelijks de mogelijkheid hoorhahaha
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hehehehe. Die heeft zich na dat geklets ook niet meer laten zien of wel?
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oidquote:
Kogelbriefquote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oid
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oid
De arme schat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.
Hij stelde zelfs al voor een MMO te gaan doen, RiPquote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.
Wow, ijskoud deze vrouw.quote:
Het komt altijd uit als 2 FOK!kers wat met elkaar hebben, meestal omdat 1 van de 2 z'n bek niet kan houdenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is met die wijven op FOK! Kiss and tell
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spottenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
meestal omdat 1 van de 2 z'n bek niet kan houden
Hou mij er eens buiten jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spotten.
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spotten.
Softiesquote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat mij, niks mis met mijn pauperleef.
Slettenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:
Je hebt toch ook zo'n hele wiki lijst waarin staat wie met wie het op FOK! allemaal heeft gedaan? Sommige users echt gewoon 8 verschillende FOK!kers ofzo
Nee, je bent inmiddels verwoven incl. je hele privelevenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet "die wijven op FOK!"
Wie nietquote:
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Gridlok het volgende:
En ja ik vind het leuk om jou te porren, kan jouw reacties altijd wel waarderen
Awhquote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie niet
[..]
Ik ooklekker heet geblakert vaak
leuk
Kan niet helpen, jij bent de enige aphrodite die ik 'ken'quote:
Sowieso dom wijf, dom nummer.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet de remix met Gucci Mane posten.
Wat vind je van die liedjuh van katy met juicy eigk? dark horse?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet de remix met Gucci Mane posten.
Elke 5 minuten op radioquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je van die liedjuh van katy met juicy eigk? dark horse?
Wat wissel jij vaak van zenderquote:
Was een test, ze faalde.quote:
Ik zou Mariah Carey echt zó belachelijk hard hèquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso dom wijf, dom nummer.
Eminem > Mariah Carey
Wel oké, 7,23/10. Hoorde 'm voor het eerst bij de Grammy's en toen bleef 'ie in m'n kop hangenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je van die liedjuh van katy met juicy eigk? dark horse?
Awh cryin' for attention. Cute.quote:
Doe normaal man, dat wijf heet echt een lelijke harsesquote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou Mariah Carey echt zó belachelijk hard hè.
[..]
Wel oké, 7,23/10. Hoorde 'm voor het eerst bij de Grammy's en toen bleef 'ie in m'n kop hangen.
Ja idd, blijft echt in je kop hangen niet normaalquote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Wel oké, 7,23/10. Hoorde 'm voor het eerst bij de Grammy's en toen bleef 'ie in m'n kop hangen.
Veer hou opquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh cryin' for attention. Cute.
[..]
Doe normaal man, dat wijf heet echt een lelijke harses
quote:Dat zijn dan ook allemaal vuige feeksen die of super onzeker zijn of zelf onbetrouwbaar zijn in ieder geval ongeschikt voor een relatie.
Een vriend van mij moet als hij een avondje weg is geweest zijn telefoon inleveren en zij spit dan heel zijn toestel door. Ze heeft zelfs een keer iedereen met een vrouwelijke naam gebeld en nummers die nieuw zijn belt ze ook na.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahaquote:
Zou willenquote:
Mazzel. Hier staat de hele dag skyradio opquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Als het moet wel...in auto of op werk bijvoorbeeld.
Zou je haar benen dan breken of eraf hakken/zagen?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahamensen die dat soort shit accepteren
Als mijn chick zoiets zou doen kan ze niet meer lopen
Heb je je eigen pan wel 's gezienquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef VeerEli het volgende:
Doe normaal man, dat wijf heet echt een lelijke harses
Sinds ik stage loop 3 dagen in de week ben ik ineens redelijk afhankelijk van de radio als 'ie aanstaat, dat feel when er eindelijk 's een rapper voorbij komt, zulks een bevrijdingquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, blijft echt in je kop hangen niet normaal
quote:
Vind ik niet normaal dit neequote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je je eigen pan wel 's gezien.
sowieso eerst breken, zagen ligt aan de benenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je haar benen dan breken of eraf hakken/zagen?
Dude, serieus hequote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je je eigen pan wel 's gezien.
[..]
Sinds ik stage loop 3 dagen in de week ben ik ineens redelijk afhankelijk van de radio als 'ie aanstaat, dat feel when er eindelijk 's een rapper voorbij komt, zulks een bevrijding![]()
.
[..]
[ afbeelding ]![]()
.
Tenen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso eerst breken, zagen ligt aan de benenEn vooral aan de tenen.
Mooie tenen wil ik wel aan de muur
Onveranderd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Btw Krio, jouw smaak in vrouwen verbeterd welgoed bezig. (gezien de OP dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |