x2quote:
Ze wil je aandacht ;$quote:Op maandag 24 februari 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom heb je die mogelijkheid niet eerder gepakt? dagelijks de mogelijkheid hoorhahaha
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohh hehehehe. Die heeft zich na dat geklets ook niet meer laten zien of wel?
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oidquote:
Kogelbriefquote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oid
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Choco haar nog een bericht gestuurd heeft oid
De arme schat.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.
Hij stelde zelfs al voor een MMO te gaan doen, RiPquote:Op maandag 24 februari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Choco is depressief en is nu al dagen aan het huilen op bed.
Wow, ijskoud deze vrouw.quote:
Het komt altijd uit als 2 FOK!kers wat met elkaar hebben, meestal omdat 1 van de 2 z'n bek niet kan houdenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is met die wijven op FOK! Kiss and tell
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spottenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef ntm het volgende:
meestal omdat 1 van de 2 z'n bek niet kan houden
Hou mij er eens buiten jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spotten.
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En anders wel omdat er een duister figuur vanuit de bosjes met een verrekijker, een hoed met een veer/pet met een propellor erop en een krant met 2 gaten erin het koppel in kwestie zit te spotten.
Softiesquote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat mij, niks mis met mijn pauperleef.
Slettenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:
Je hebt toch ook zo'n hele wiki lijst waarin staat wie met wie het op FOK! allemaal heeft gedaan? Sommige users echt gewoon 8 verschillende FOK!kers ofzo
Nee, je bent inmiddels verwoven incl. je hele privelevenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet "die wijven op FOK!"
Wie nietquote:
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Gridlok het volgende:
En ja ik vind het leuk om jou te porren, kan jouw reacties altijd wel waarderen
Awhquote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie niet
[..]
Ik ooklekker heet geblakert vaak
leuk
Kan niet helpen, jij bent de enige aphrodite die ik 'ken'quote:
Sowieso dom wijf, dom nummer.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet de remix met Gucci Mane posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |