Mienkreften.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op.
Geven jullie eens leuke ideeen voor wat ik vandaag kan doen
Daar is echt geen kut aan.quote:
Zal het verschil tussen een geplande meet en een onverwachte, oprechte knuffel wel zijn.quote:
Je kent me ook zo goedquote:
Jij niet, Littlerabbit?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fopje, Kanovinnie weten vast meer.
Wat origineel haha. Ik heb deze nog nooit gehoord van jou xd xdquote:
sorryquote:Op maandag 24 februari 2014 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat origineel haha. Ik heb deze nog nooit gehoord van jou xd xd
Wat doe je ook alweer?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
ik moet verplicht nederlands bijwonen![]()
dus ben beetje aan het photoshoppen en andere leerlingen irriteren
Zojuis gedaan. Dat zullen ze waarderenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaarspelen. Zo hard mogelijk. Laat de buren maar weten dat je tegenwoordig thuiswerkt.
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xDquote:Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
ik moet verplicht nederlands bijwonen![]()
dus ben beetje aan het photoshoppen en andere leerlingen irriteren
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.quote:
Nee, heb vrijstelling mattie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag staat het gebruik van interpunctie op het programma? xD
[..]
De aanleiding niet, de gegeven oorzaak wel.
Ik geloof niet dat ik mij daar ooit aan ga wagen, maar toch bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Utopia-users die die streamverslagen schrijven kunnen wel een hele Loi-cursus interpunctie gebruiken, verdomme zeg.
https://www.youtube.com/user/331Erock?feature=watchquote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, denk jij serieus dat die mensen geschoold zijn ?
ze kunnen de hele dag thuis utopia kijken... I rest my case
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |