Moet je wel nog een kleine 23 minuten wachten voordat mijn huidige album voorbij is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Strange Hexes it is
Iedereen hier? Dan doen we 'm synchroon
Wat is dat? Ik zoek het even op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Strange Hexes it is
Iedereen hier? Dan doen we 'm synchroon
Skipmomentjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moet je wel nog een kleine 23 minuten wachten voordat mijn huidige album voorbij is.
Staat op Spotify.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Past in jouw straatje.
Vrees wel dat je 'm van mij moet krijgen
PM me ff.
I'm inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zal ik het luistersessie topic kicken?
Doen we hem om 22:30.
Is ie niet saai? De meeste nummers, zelfs het beste nummer (zoals Moody zegt: Mecca) valt in herhaling...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
Jullie sporen echt niet, hoor. Present Tense staat als een huis, man.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Zal ik het luistersessie topic kicken?
Doen we hem om 22:30.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
nou ok. Ik was eigenlijk van plan wat anders te doen, maar het zal maar moeten he.
Die rare Saudi Arabier dus?
Nee, ik vind 'm allesbehalve saai. Ik vond Smother al briljant. En deze is zo mogelijk nog mooier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ie niet saai? De meeste nummers, zelfs het beste nummer (zoals Moody zegt: Mecca) valt in herhaling...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Gaat er geen spijt van krijgen. Soms moet je mensen dwingen om iets goeds te voelen. Zo begon mijn relatie.
Smother is briljant. Maar deze...nah. Voor mij in ieder geval niet. Maar ik kan volledig begrijpen waarom jij dat wel vindt. Jij bent gewoon van deze trage duistere elektro-art-pop meukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind 'm allesbehalve saai. Ik vond Smother al briljant. En deze is zo mogelijk nog mooier.
Ik vond hem mooi iig.quote:
Hebben wij lurkers?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Moody het volgende:
Ook voor de lurkers hier die Imaad nog niet kennen, check deze post en doe mee:
MUZ / The Indie of 1 2 (Indie Central CXLVI)
Inceptionquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Moody het volgende:
Ook voor de lurkers hier die Imaad nog niet kennen, check deze post en doe mee:
MUZ / The Indie of 1 2 (Indie Central CXLVI)
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef Norrage het volgende:
![]()
Het gaat in ieder geval het nummer van het jaar van SKM voorbij met deze
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik was in 2001 een flinke lurker kan ik je zeggen.
21 maartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?
Wie ben jij precies?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Smother is briljant. Maar deze...nah. Voor mij in ieder geval niet. Maar ik kan volledig begrijpen waarom jij dat wel vindt. Jij bent gewoon van deze trage duistere elektro-art-pop meuk
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.
Ze zijn er alleen maar beter op geworden. Dit is Wild Beasts op hun best.
Ik was er in topic 1 al bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
I'M EXUMA, I'M THE OBEAAAAAAAH MAN!!!quote:
Dan ga ik toch maar kijken of ik hem in het weekend kan vinden.quote:
Ja, het is ( nog ) meer een luisterplaat, ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |