Inceptionquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:09 schreef Moody het volgende:
Ook voor de lurkers hier die Imaad nog niet kennen, check deze post en doe mee:
MUZ / The Indie of 1 2 (Indie Central CXLVI)
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef Norrage het volgende:
![]()
Het gaat in ieder geval het nummer van het jaar van SKM voorbij met deze
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik was in 2001 een flinke lurker kan ik je zeggen.
21 maartquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wanneer komt die eigenlijk officieel uit?
Wie ben jij precies?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Smother is briljant. Maar deze...nah. Voor mij in ieder geval niet. Maar ik kan volledig begrijpen waarom jij dat wel vindt. Jij bent gewoon van deze trage duistere elektro-art-pop meuk
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed hoe je Smother briljant kan vinden en deze plaat zo makkelijk terzijde kan schuiven.
Ze zijn er alleen maar beter op geworden. Dit is Wild Beasts op hun best.
Ik was er in topic 1 al bijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb ook wel wat maandjes gelurkt hoor, als je zomaar binnenvalt word je eerst toch maanden genegeerd vaak.
I'M EXUMA, I'M THE OBEAAAAAAAH MAN!!!quote:
Dan ga ik toch maar kijken of ik hem in het weekend kan vinden.quote:
Ja, het is ( nog ) meer een luisterplaat, ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind ze volstrekt onvergelijkbaar. Smother is opzwepend, dansbaar, fris. Present Tense traag, sfeervol en elektronisch en wat experimenteler.
Er zijn een paar nummers, bv Lion's Share, die dat wel hebben. En die zijn echt geweldig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:19 schreef Felagund het volgende:
Ik zit nu Smother te luisteren, maar hoor daar ook niet (duidelijk) een piano.
Staat in een afspeellijst op Spotify bij mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
Nog 7 minuten mensen. Zorg dat je Imaad paraat hebt!
Nee hoor, gewoon een bandje dat maar 3 stemmen heeft op MuMe en er minsten 50 moet hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Arn0 het volgende:
Even het luistersessie topic doorgelezen, ik vind Moody's posts wel leuk. Imaad Wasif is de nieuwe Peter Adams?
Mafkees is het dan. Want ik zei hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef DO2 het volgende:
En hoe kan je nu zeggen dat het tweede deel zoveel minder is?
A Simple Beautiful Truth, A Dog's Life en Past Perfect zijn misschien wel de mooiste 3 nummers op de plaat.
Da's nu al de hattrick van het jaar. 3 keer keihard scoren op rij.
Als een kaartenhuis ineenstorten noemen ze dat... Mafkezen...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |