quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:57:10Scheidsrechter Guzubuyuk erkent dat de overtreding van Marsman op Immers een penalty en rood had moeten zijn #twefey reageer retweet
Dat valt me nog meequote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:57:10Scheidsrechter Guzubuyuk erkent dat de overtreding van Marsman op Immers een penalty en rood had moeten zijn #twefey reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Pelle is een spits.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is gewoon een luie voetballer, die zich alleen druk maakt om zijn haar.
-Kan zelf geen acties maken
-Jaagt nooit op de bal
-Als die wil aanzetten, is hij te laat
-Wacht altijd dat de bal vanzelf naar 'm toe komt. Nee, voor je man komen en pakken die bal.
Luie donder. Iets wat Tim Immers wél goed doet.
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.quote:Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment
dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de
scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
• in te grijpen in het spel, of
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of
• voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
-Hij rost bijna elke bal die hij krijgt het doel in.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is gewoon een luie voetballer, die zich alleen druk maakt om zijn haar.
-Kan zelf geen acties maken
-Jaagt nooit op de bal
-Als die wil aanzetten, is hij te laat
-Wacht altijd dat de bal vanzelf naar 'm toe komt. Nee, voor je man komen en pakken die bal.
Luie donder. Iets wat Tim Immers wél goed doet.
Volgens mij is het derde punt aardig van toepassing aangezien er de 2-2 uit kwam.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.
Als hij na het zien van de beelden nog had gezegd dat het geen strafschop was, dan had hij zich ook volkomen belachelijk gemaakt natuurlijk. Dan had ie voorlopig ook even aan de kant gestaan denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.
quote:
Beide fouten toegeven zou einde seizoen betekenen voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Punt 2.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij stond in het gezichtsveld van Mulder, pannenkoek. Daar haalt hij dus voordeel uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Mathijsen het buitenspel ophiefquote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.
• een tegenstander in diens spel te beïnvloedenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Mathijsen het buitenspel ophief
Nee, het derde punt is niet van toepassing:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is het derde punt aardig van toepassing aangezien er de 2-2 uit kwam.
En het tweede ook, aangezien Mulder niet veel kon zien.
En vanwege punt 2 wil ik het ook terugzienquote: “Voordeel trekken uit de buitenspelpositie”
betekent het spelen van de bal
I) die terugkomt van, of van richting
wordt veranderd door, de doelpaal,
doellat of een tegenstander, terwijl hij
zich in buitenspelpositie bevond
II) die terugkomt van, van richting wordt
veranderd door, of naar hem gespeeld
wordt door, een tegenstander die een
bewuste redding maakt, terwijl hij zich
in buitenspelpositie bevond.
Lees regel 11 eerst even.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.
Die grens staat ook nog eens op EXACTE hoogtequote:
Mulder had de bal moeten zien aankomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Sunri5e het volgende:
http://nos.nl/video/615487-gozubuyuk-erkent-penalty-en-rood.html
Gözübüyük!
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij stond in het gezichtsveld van Mulder, pannenkoek. Daar haalt hij dus voordeel uit.
Hier heb ik niet op gelet en daarom wil ik het ook terugzien.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden
Hij staat voor Mulder, die hem wegduwt om de bal te kunnen zien.
Ik denk net aan buitenspel, maar scheelt niksquote:
Als je goed kijkt zie je dat Mulder naar rechts moet stappen om de bal kunnen zien. De bal vliegt daarna in de voor hem linker hoek.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mulder had het wel moeten zien aankomen.
twitter:timothycowman twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:49:03Serdar Gözübüyük grote clown!!!!Goeie wedstrijd! Volgende week dan maar gas geven!! reageer retweet
Niet als Mathijsen het opheft, die camera staat niet op 1 lijn, de grens welquote:Op zondag 23 februari 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij om het hinderlijke buitenspel.
Die derde zin kan verkeerd worden opgevatquote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
De zoon van Koeman op Twitter:twitter:timothycowman twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:49:03Serdar Gözübüyük grote clown!!!!Goeie wedstrijd! Volgende week dan maar gas geven!! reageer retweet
Pelle is een kickboxerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pelle is een spits.
Pelle scoort.
Discussie gesloten.
"gas geven"quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
De zoon van Koeman op Twitter:twitter:timothycowman twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:49:03Serdar Gözübüyük grote clown!!!!Goeie wedstrijd! Volgende week dan maar gas geven!! reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Meen jequote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die derde zin kan verkeerd worden opgevat
Pelle is tenminste niet zo naïef als jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pelle is een spits.
Pelle scoort.
Discussie gesloten.
Prima voorbeeld doet matig volgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Je ziet toch de afstanden tussen de achterlijn en de speler? Die kun je wel goed inschatten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als Mathijsen het opheft, die camera staat niet op 1 lijn, de grens wel
Op 01:37 zie je dat Mulder Martina wel kan zien schieten, alleen staat Mathijsen hinderlijk in de weg. Castaignos staat buitenspel, maar wat Mulder doet slaat ook nergens op.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat Mulder naar rechts moet stappen om de bal kunnen zien. De bal vliegt daarna in de voor hem linker hoek.
Jezus wat een kneus.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn we eruit. Dank.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op 01:37 zie je dat Mulder Martina wel kan zien schieten, alleen staat Mathijsen hinderlijk in de weg. Castaignos staat buitenspel, maar wat Mulder doet slaat ook nergens op.
Ik vind het eigenlijk niet zo'n duidelijke foto, maar volgens mij staan ze niet op één lijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te makkelijk, die grens zie je ook niet twijfelen
Nee, want voor het buitenspel van Castaignos had 'ie wel kunnen/moeten fluiten, hij staat in de baan van het schot.quote:
daar kijk ik ook naarquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Je ziet toch de afstanden tussen de achterlijn en de speler? Die kun je wel goed inschatten.
Valt nog mee dat die het toegeeft. Maar je hebt er niks aan en hij sloopt dus wel vakkundig de wedstrijd voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Bedankt voor een leuke middagquote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd deze discussie. Uitslag verandert niet, soit.
No probquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt voor een leuke middag. Ik had anders waarschijnlijk van ellende mijn huis in de fik gestoken ofzo.
Punt 2 en 3 van toepassing. Dus buitenspel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat die gozubuyuk dat anders even drinkenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt voor een leuke middag. Ik had anders waarschijnlijk van ellende mijn huis in de fik gestoken ofzo.
Heb een mooi jasje gescoord. En motorolie.
Op het laatste moment een prachtige motorjas en olie gescoord voor de helft van de normale prijs.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op het laatste moment een prachtige motorjas en olie gescoord voor de helft van de normale prijs.
Jasje was echt geniaal. Kostte 360 euro. Iemand had hem in een rek gehangen van de 60 euro jasjes (een werknemer). Wilde ze natuurlijk niet meegeven.
Tot mijn vriendin in het spel kwam. 60 euro, op voorwaarde dat ik dan ook de broek erbij zou nemen. Schreven 60 met een handtekening op de sticker en lieten me gaan.
Broek in een rek gedumpt, afgerekend en pijlsnel ervandoor.
Dit is niet de slowchat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op het laatste moment een prachtige motorjas en olie gescoord voor de helft van de normale prijs.
Jasje was echt geniaal. Kostte 360 euro. Iemand had hem in een rek gehangen van de 60 euro jasjes (een werknemer). Wilde ze natuurlijk niet meegeven.
Tot mijn vriendin in het spel kwam. 60 euro, op voorwaarde dat ik dan ook de broek erbij zou nemen. Schreven 60 met een handtekening op de sticker en lieten me gaan.
skeerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar zit echter zoveel k****rvolk op dit moment, dat ik hier maar even slowchat.quote:
Hier over zeuren na al het gezeik en geprovoceer van de afgelopen topicsquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Punt 2 en 3 van toepassing. Dus buitenspel.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, het derde punt is niet van toepassing:
[..]
En vanwege punt 2 wil ik het ook terugzien
Jammer dat videobeelden nog steeds hun intrede in het voetbal niet gemaakt hebben.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat ze na de wedstrijd wel kunnen bepalen of een kaart terecht of onterecht was en mensen kunnen schorsen, maar niet even een doelpunt afkeuren
Punt 2 is van toepassing omdat hij Mulder in de weg staat en omdat hij de bal misschien zelfs aanraakt. Punt 3 omdat er een goal uit valt. Veel duidelijker krijg je ze niet hoor.quote:
We kunnen wat dat betreft veel leren van (ijs-)hockey. Bij twijfel gaat de hoofdscheids even naar de kant.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat videobeelden nog steeds hun intrede in het voetbal niet gemaakt hebben.
Nee, punt drie is niet van toepassing.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Punt 2 is van toepassing omdat hij Mulder in de weg staat en omdat hij de bal misschien zelfs aanraakt. Punt 3 omdat er een goal uit valt. Veel duidelijker krijg je ze niet hoor.
En die grens staat op 1 lijn, maar weigert gewoon te vlaggen
Zo meteen komen de beelden langs bij de samenvattingen, dus dan ga ik extra goed opletten bij de 2-2.quote: “Voordeel trekken uit de buitenspelpositie”
betekent het spelen van de bal
I) die terugkomt van, of van richting
wordt veranderd door, de doelpaal,
doellat of een tegenstander, terwijl hij
zich in buitenspelpositie bevond
II) die terugkomt van, van richting wordt
veranderd door, of naar hem gespeeld
wordt door, een tegenstander die een
bewuste redding maakt, terwijl hij zich
in buitenspelpositie bevond.
Dat ging tenminste nog over voetbal.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hier over zeuren na al het gezeik en geprovoceer van de afgelopen topics
Dan is in ieder geval 2 van toepassing. Zelfs de trainer van Twente geeft het toequote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, punt drie is niet van toepassing.
Ik herhaal:
[..]
Zo meteen komen de beelden langs bij de samenvattingen, dus dan ga ik extra goed opletten bij de 2-2.
Scheids kan morgen weer een mooie nieuwe Audi kopen denk ik.quote:
Met deze kunsten gok ik eerder op een Ferrari.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Scheids kan morgen weer een mooie nieuwe Audi kopen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |