quote:Op zondag 23 februari 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:57:10Scheidsrechter Guzubuyuk erkent dat de overtreding van Marsman op Immers een penalty en rood had moeten zijn #twefey reageer retweet
Dat valt me nog meequote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
twitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:57:10Scheidsrechter Guzubuyuk erkent dat de overtreding van Marsman op Immers een penalty en rood had moeten zijn #twefey reageer retweet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Pelle is een spits.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is gewoon een luie voetballer, die zich alleen druk maakt om zijn haar.
-Kan zelf geen acties maken
-Jaagt nooit op de bal
-Als die wil aanzetten, is hij te laat
-Wacht altijd dat de bal vanzelf naar 'm toe komt. Nee, voor je man komen en pakken die bal.
Luie donder. Iets wat Tim Immers wél goed doet.
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.quote:Strafbaar
Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment
dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de
scheidsrechter, actief bij het spel is betrokken door:
• in te grijpen in het spel, of
• een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of
• voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie.
-Hij rost bijna elke bal die hij krijgt het doel in.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Pelle is gewoon een luie voetballer, die zich alleen druk maakt om zijn haar.
-Kan zelf geen acties maken
-Jaagt nooit op de bal
-Als die wil aanzetten, is hij te laat
-Wacht altijd dat de bal vanzelf naar 'm toe komt. Nee, voor je man komen en pakken die bal.
Luie donder. Iets wat Tim Immers wél goed doet.
Volgens mij is het derde punt aardig van toepassing aangezien er de 2-2 uit kwam.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.
Als hij na het zien van de beelden nog had gezegd dat het geen strafschop was, dan had hij zich ook volkomen belachelijk gemaakt natuurlijk. Dan had ie voorlopig ook even aan de kant gestaan denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand nog beelden? Want volgens mij is geen van bovenstaande punten van toepassing, maar ik weet het niet zeker.
quote:
Beide fouten toegeven zou einde seizoen betekenen voor hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Punt 2.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij stond in het gezichtsveld van Mulder, pannenkoek. Daar haalt hij dus voordeel uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Mathijsen het buitenspel ophiefquote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.
• een tegenstander in diens spel te beïnvloedenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Mathijsen het buitenspel ophief
Nee, het derde punt is niet van toepassing:quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is het derde punt aardig van toepassing aangezien er de 2-2 uit kwam.
En het tweede ook, aangezien Mulder niet veel kon zien.
En vanwege punt 2 wil ik het ook terugzienquote: “Voordeel trekken uit de buitenspelpositie”
betekent het spelen van de bal
I) die terugkomt van, of van richting
wordt veranderd door, de doelpaal,
doellat of een tegenstander, terwijl hij
zich in buitenspelpositie bevond
II) die terugkomt van, van richting wordt
veranderd door, of naar hem gespeeld
wordt door, een tegenstander die een
bewuste redding maakt, terwijl hij zich
in buitenspelpositie bevond.
Lees regel 11 eerst even.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je bril eens op. Punt 1 is al reden om te fluiten. Punt 4 overigens ook. Want hij maakte een overstapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |