Of wanneer je hem een interview laat afgeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als je net een boek bij hem hebt, dan kun je niks fout doen.

Joopie ontsnapt daar ook even aan een dwarslaesiequote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gifje mag eigenlijk wel in de OP

Gaat zo langzaam als dikke stront door een trechter
 Gaat zo langzaam als dikke stront door een trechter

Ik ben benieuwd morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of wanneer je hem een interview laat afgeven.

Ik was mijn internet al bijna aan het rebootenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De server waar die .gif op staat is overloaded volgens mijGaat zo langzaam als dikke stront door een trechter

quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef Heeinz het volgende:
Hij trapte de dug-out toch ook nog daarvoor?

Die gif is ook echt 40mbquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik was mijn internet al bijna aan het rebooten

Je ziet hem naar Joop lopenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gifje mag eigenlijk wel in de OP

Die verdient wel een paar tikken ja. Als jij z'n adres even achterhaalt..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom, we gaan hem slaan.

Joop komt daar als een big boss aanwandelenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Joopie ontsnapt daar ook even aan een dwarslaesie

Ik mag dus niet kijken?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Clippers @ Thunder begint trouwens.
Gramulanion

Thnx, het komt op Sport1.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
Clippers @ Thunder begint trouwens.
Gramulanion

Stijn, wie zendt de samenvattingen uit? Op NL1 is het de sluiting van OWS. En op NL2 & 3 wordt het niet uitgezonden?quote:

quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
edit
ik dacht dat het wel vanzelfsprekend was dat jij en ik lekker saampjes zouden kijken.

Heb je het over deze wedstrijd of...quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Hetbanaantje het volgende:
Koeman weer huilie over de scheids.. Hij heeft meer gefloten in jullie voordeel dan nadeel

Dus niet. Twente had rood en een penalty tegen moeten hebben, 2-2 was buitenspel. Koeman had 100% gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Hetbanaantje het volgende:
Koeman weer huilie over de scheids.. Hij heeft meer gefloten in jullie voordeel dan nadeel

NL1 20.20quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, wie zendt de samenvattingen uit? Op NL1 is het de sluiting van OWS. En op NL2 & 3 wordt het niet uitgezonden?

quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je het over deze wedstrijd of...

NOS Nederland 1 om 20:20quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, wie zendt de samenvattingen uit? Op NL1 is het de sluiting van OWS. En op NL2 & 3 wordt het niet uitgezonden?

Jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef Heeinz het volgende:
Hij trapte de dug-out toch ook nog daarvoor?

Om 20:20 komt het. Dat postte Arjen net.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]

Koeman had gezegd dat Tadic de beste speler in Nederland is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef ZaZoe het volgende:
Wat zat Pelle allemaal na zijn eerste goal bij Koeman in zijn oor te fluisteren?
Ik schop het na de wedstrijd hier toch nog allemaal aan gort?

quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Koeman had gezegd dat Tadic de beste speler in Nederland is.

Deel link.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe ik volgend weekend wel, nu wat belangrijkers te doen:
[ afbeelding ]

Heb er 1 gevonden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb ballstreams, geen link dus.

Die is beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://vaughnlive.tv/mrsmith99
Misschien is deze beter.

Wat een internethelden.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoorder was weer bezig op Wikipedia

quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoorder was weer bezig op Wikipedia

Alsof wij Feyenoord als concurrent zien.
 Alsof wij Feyenoord als concurrent zien.

Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Doet de Mart de wedstrijd op Sport1? Ik heb een teringhekel aan Hubie Brown.

Dank, goede kwaliteit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://vaughnlive.tv/mrsmith99
Misschien is deze beter.

twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:38:59Pelle wil geschorst worden zodat hij niet tegen Ajax hoeft te spelen, mietje! Check de beelden via http://t.co/GC9NJrQdWD #twefey #SCHORSING reageer retweet

twitter:StudioSporf twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:29:41Pelle toont emotie. Ik hou d'r wel van. Gaat te ver, maar de emotie hoort bij voetbal. KNVB zal dat wel weer niet aanvoelen. reageer retweet

Echt lachwekkend, rot toch op manquote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Daar gaan de Feyenoord twitteraccounts trouwens weertwitter:StudioSporf twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:29:41Pelle toont emotie. Ik hou d'r wel van. Gaat te ver, maar de emotie hoort bij voetbal. KNVB zal dat wel weer niet aanvoelen. reageer retweet

Moet kunnen toch. Beetje de boel kort en klein trappen. Is koeltuur.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Daar gaan de Feyenoord twitteraccounts trouwens weertwitter:StudioSporf twitterde op zondag 23-02-2014 om 18:29:41Pelle toont emotie. Ik hou d'r wel van. Gaat te ver, maar de emotie hoort bij voetbal. KNVB zal dat wel weer niet aanvoelen. reageer retweet

Welke wedstrijd en hoe laat?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Doet de Mart de wedstrijd op Sport1? Ik heb een teringhekel aan Hubie Brown.

hihitwitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet

Hopelijk zijn daar beelden op lijn van.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Heeinz het volgende:
hihitwitter:PhilipKooke twitterde op zondag 23-02-2014 om 19:56:57De 2-2 was na het terugkijken van de beelden geen buitenspel, aldus Guzubuyuk. #twefey reageer retweet

Ja zag hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
game in de sc is al begonnen.

quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ik download ondertussen voor de 48e keer FM.

Ik had een pracht game met, schrik niet, Ajax. Zonde dat 'ie weg is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste seizoen in de Ere.

Ik schrik heus niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had een pracht game met, schrik niet, Ajax. Zonde dat 'ie weg is.

quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopen dat het deze keer wel werkt. Wellicht kunnen we dan een netwerkgamepje doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |