Wat voor soort is dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dit soort meisjes bij dit soort jongens
Wat een vooroordelenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
Lkkr generaliseren jatogquote:
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Over achterlijke generalisaties gesprokenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Inderdaad, kok is gewoon een MBO opleiding.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Generalisaties?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Generalisaties?
Welke soort mannen zijn van mening dat het enige recht van het vrouw het aanrecht is?
Laag- of hoogopgeleiden. Statistieken zeggen dat het veelal laagopgeleiden zijn die zo denken.
Integendeel, het zijn juist vaak de studenten/studentes die niet kunnen koken, en dan vooral aan de bèta kant.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Wat versta jij onder "koken"?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Ik had het ergens gelezen. Als ik de bron nog kan vinden. Stuur ik het je.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?
Reden dat oudere generaties mannen amper kunnen koken is omdat ze het simpelweg nooit hebben hoeven doen. Die waren/zijn kostwinner en moeders de vrouw draagt de zorg over de kinderen en het huishouden
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.quote:
Kast hetero.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben homo, haat koken, hou van voetbal, en drink het liefste bier of whiskey.
Iedereen hier nu in paniek?
We are among you.quote:
Ooh, dat kan toch iedereen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.
Nee, het klopt toch precies?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.quote:
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan wel kippen en konijnen slachten, telt dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooh, dat kan toch iedereen?
Ik dacht dat je het echt over uitbenen en allerlei andere soorten zaken had.
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaakt
LOL.
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en koken haten is ook voor homo,s.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en niet koken haten is ook voor homo,s.
Geen match made in heaven dan wij tweequote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Geen match made in heaven dan wij twee
Italiaans dan maar?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.
Lekker schat.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
De jongen uit de OP is overduidelijk homo. Eentje die nog stevig in de kast verankerd zit. Misschien uit schaamte, misschien weet hij het nog niet of hij wil geen homo zijn. Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Koken als gay zien snap ik niet.
Daarnaast doet dit verhaal mij denken aan tygo gernandt.
Niet alle verwijfde mannen zijn homo. Zoals niet alle joden rijk zijn
Ik zal morgen mijn psychiater moeten bellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Neejoh je lekker onzeker uiten maakt alle vrouwen week.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
wat een triestheid dit topic.
Het feit dat een man zich niet gedraagt als een macho neanderthaler degradeert hem niet meteen als een sukkel in bed hoor. In tegendeel zou ik zeggen.
Tevens: een man die zich niet perse "mannelijk" hoeft te gedragen vind ik mannelijker dan een macho die bang is voor zijn "zachte' kant.
Dus daarom heb je nog nooit een meisje in je bed gehad. Leuk geprobeerd jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Oh ik vind koken ook leuk hoor, en met mijn ex ging ik ook mee ''shoppen'', alleen overal is een bepaalde gradatie in..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen
Ik vind het heerlijk als een man _niet_ altijd achter de tv voetbal zit te kijken, ook kan koken, en het leuk vindt mee de stad in te gaan.
Heel veel normale mensen. Gewone hoogopgeleide mensen uit normale gezinnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik had al verwacht dat mijn ''vooroordelen'' over homo's zouden worden aangevochten..
Dat neemt niet weg dat heel veel normale mensen, gewoon hoog opgeleide mensen uit normale gezinnen regelmatig naar mij toekomen als ze hem met zijn vriendin zien bijvoorbeeld met de vraag ''huh, hij is toch homo?''..
Natuurlijk is niet elke man die geen voetbal kijkt of met zijn moeder gaat lunchen meteen een homo, maar hij geeft kennelijk wel degelijk dat signaal af.
Oh hij ook daadwerkelijk neukt weet ik niet hè, ik ben niet de enige die me dat afvraagt. Ik bedoel dat niet negatief, maar als ik hun twee samen bezig zie, dan is dat toch wel echt heel anders als de meeste andere stellen die ik ken..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik moet wel hartstikke lachen om het OP.
Hij houdt jullie allen bezig of hij nou wel of niet hetero is, maar in de tussentijd neukt die alle meisjes keihard! En jullie zitten met lege handen.
Overigens ; '' klessebessen'' is wel gay ja.
Jij weet het beter dan ik, als hij homo trekjes heeft, dan is ie raar.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Oh hij ook daadwerkelijk neukt weet ik niet hè, ik ben niet de enige die me dat afvraagt. Ik bedoel dat niet negatief, maar als ik hun twee samen bezig zie, dan is dat toch wel echt heel anders als de meeste andere stellen die ik ken..
Heb zelf ook een paar relaties gehad, en mijn exen konden het altijd heel goed met hem vinden en konden inderdaad heel lang met hem ''kletsen'' en giechelen, maar stuk voor stuk hebben ze allemaal tegen mij ooit gezegd dat ze het nooit op hem zouden kunnen doen omdat ze voor 99% zeker wisten dat hij homo was.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat chicks onderling kunnen verschillen van mening, maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat zoiets in een serieuze relatie geen issue kan zijn.
Jij bent degene met 'het probleem' namelijk dat je niet snapt waarom vrouwen op zo'n man zouden kunnen vallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik had al verwacht dat mijn ''vooroordelen'' over homo's zouden worden aangevochten..
Dat neemt niet weg dat heel veel normale mensen, gewoon hoog opgeleide mensen uit normale gezinnen regelmatig naar mij toekomen als ze hem met zijn vriendin zien bijvoorbeeld met de vraag ''huh, hij is toch homo?''..
Natuurlijk is niet elke man die geen voetbal kijkt of met zijn moeder gaat lunchen meteen een homo, maar hij geeft kennelijk wel degelijk dat signaal af.
Schuddend kontje? Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven om je punt te onderstrepen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Oh ik vind koken ook leuk hoor, en met mijn ex ging ik ook mee ''shoppen'', alleen overal is een bepaalde gradatie in..
Ik weet zeker dat 99% van de mensen op dit forum ook zijn of haar bedenkingen zou krijgen als ik opeens bijna alleen maar met meisjes om zou gaan, een bepaalde motoriek heb (met schuddend kontje lopen enzo), meer ga giechelen met de dames dan gewoon met een paar gasten chillen..
Natuurlijk generaliseer ik, maar het is simpelweg een feit dat je een groot deel van de homo's er binnen no time uit kunt pikken. Je doet net alsof vooroordelen wat betreft homo's altijd verkeerd zijn, maar de regel wordt nagenoeg altijd bevestigd.
Je moet het natuurlijk in onderling verband zien, nu haal je koken en het niet van voetbal houden er als individuele factoren uit, alsof ik wil zeggen dat je alleen door die eigenschappen al een homo bent..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef Livyatan het volgende:
Koken en niet van voetbal houden meteen als redenen opsommen waarom iemand homo zou zijn
Verder kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Geen idee waarom sommige vrouwen op vrouwelijke mannen vallen.
Kennelijk zijn je vooroordelen en generalisaties vooral het probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk in onderling verband zien, nu haal je koken en het niet van voetbal houden er als individuele factoren uit, alsof ik wil zeggen dat je alleen door die eigenschappen al een homo bent..
Hoe je het ook went of keert, ik ga met allerlei mensen om, van slim tot minder slim, met een grote bek als verlegen, van homo tot hetero, en allemaal reageren ze verbaasd als ik hun vraag of deze kerel homo is beantwoord met ''nee, hij heeft een vriendin''..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Schuddend kontje? Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven om je punt te onderstrepen?
[quote]quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen jou werkelijk vragen of je vriend homo is.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, ik ga met allerlei mensen om, van slim tot minder slim, met een grote bek als verlegen, van homo tot hetero, en allemaal reageren ze verbaasd als ik hun vraag of deze kerel homo is beantwoord met ''nee, hij heeft een vriendin''..
Daarom ga ik er gemakshalve vanuit dat het bij jullie in real life niet heel anders zal zijn.
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk zijn je vooroordelen en generalisaties vooral het probleem.
Maar dat zeg ik ook helemaal niet. Je verdraait mijn woorden nu in jouw voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[quote]
Ken meer hetero mannen die met hun moeder gaan lunchen en niet van voetbal houden en zelfs niet rondhangen met "hun maten" dan mannen die het wel doen. Word ik nu omringd door kasthomo's?
En zouden dit onaantrekkelijke mannen zijn voor een vrouw? Wat een onzin
Dat vind ik dus zo raar: in mijn omgeving houdt werkelijk niemand zich daarmee bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.
Ik vind je schijnheilig als je nu zegt dat je ''in real life'' nooit denkt '' Die persoon zou wel eens homo kunnen zijn'', want dat doet iedereen die ik om me heen ken...
Na, in het dorp waar ik vandaan kom is het ons kent ons, en die vraag ontvang ik vrij regelmatig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen jou werkelijk vragen of je vriend homo is.
Eerlijk gezegd vermoed ik dat jij daar zelf op aanstuurt.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Na, in het dorp waar ik vandaan kom is het ons kent ons, en die vraag ontvang ik vrij regelmatig.
Absoluut niet. Ik ga met een hoop gasten uit mijn oude voetbalteam/oude middelbare schoolgenoten om, en als ik in het weekend met hen uit ga en ik neem deze vriend wel eens mee, dan krijg ik deze vraag soms op 1 avond wel 3 keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vermoed ik dat jij daar zelf op aanstuurt.
Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ga met een hoop gasten uit mijn oude voetbalteam/oude middelbare schoolgenoten om, en als ik in het weekend met hen uit ga en ik neem deze vriend wel eens mee, dan krijg ik deze vraag soms op 1 avond wel 3 keer.
Je moet het wel in zijn context blijven zien..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet het wel in zijn context blijven zien..
Ik open er nu een topic over, maar dat betekent niet dat ik hele gesprekken in de kroeg hieraan besteed..
Dat is niet mijn vraag.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.quote:
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.quote:
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.
Kom jij van het viva forum?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.
U jelly?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Kom jij van het viva forum?
Ik voetbal niet...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je kunt wel voetballers van het Nederlands elftal noemen?
...hoe minder een bepaald type vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zou voelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.
Dat impliceert imo a contrario dat hoe minder alpha een man is, hoe minder vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zouden voelen..
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.
Ik wil helemaal niets horen. Ik reageer enkel op wat jij hier typt over mannen en vrouwen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Neuroscience het volgende:
Dit hele topic ademt een simplisme,ongelooflijkVrouwelijke en mannelijke eigenschappen, waar haal je het vandaan, TS?
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.
Op de een of andere manier is er veel aversie tegen vooroordelen, maar vooroordelen bestaan niet voor niets.
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..
Dus.... Hoe meer vrouwen je neukt hoe meer homo je bent ...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman TS wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat, en dat daarom mijn ''vooroordelen' totaal ongegrond zijn. Want diezelfde vooroordelen blijken in real life wel verrassend vaak betrekking te hebben op mensen die homoseksueel zijn..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.
Inderdaad... Plus minder vrouwen neuken dan homo's natuurlijk. Anders ben je geen echte hetero. Of zoiets..quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat (...)
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een goede gaydar moet alle homo's herkennen, dat definieert een goede gaydar. Dat doet die van jou niet, die van jou heeft een enorme bias. En dat is ook niet gek, want er is geen hokje waar alle homo's inpassen. Maar dat besef jij nog maar half want jij redeneert te veel vanuit je vooroordelen.
Ik begrijp nog steeds niet wat er zo belangrijk aan is.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel. Barry Paf van 538 is homo, die had ik er niet tussenuit gehaald. Jody Bernal is hetero, die was op mijn gayradar roodgloeiend geworden. Het overgrote deel daar tussenin weet ik echter correct in te schatten, en alleen al daarom kan ik niet zeggen dat mijn ''vooroordelen'' geheel onbruikbaar zijn..
Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand die aan bepaalde vooroordelen voldoet, daardoor DUS homoseksueel is. Dat neemt niet weg dat je de hoofdregel volledig buiten beschouwing moet laten, omdat er ook nog uitzonderingen op zijn.
Pure jaloeziequote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik moet wel hartstikke lachen om het OP.
Hij houdt jullie allen bezig of hij nou wel of niet hetero is, maar in de tussentijd neukt die alle meisjes keihard! En jullie zitten met lege handen.
Overigens ; '' klessebessen'' is wel gay ja.
Ik ook. Het barst op fok dan ook van de wereldvreemde policorsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ga eens naar buiten. Doe eens wat levenservaring op. Je bent niet wijs. Althans, niet wereldwijs.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een goede gaydar moet alle homo's herkennen, dat definieert een goede gaydar. Dat doet die van jou niet, die van jou heeft een enorme bias. En dat is ook niet gek, want er is geen hokje waar alle homo's inpassen. Maar dat besef jij nog maar half want jij redeneert te veel vanuit je vooroordelen.
Heb jij nou zulke oogkleppen op? Omdat jij denkt dat het een homo is, is het ook een homo?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik ook. Het barst op fok dan ook van de wereldvreemde policors![]()
Ik weet exact wat je bedoelt. Overigens zou je toch zeggen dat als je als vrouw voor "zo'n man" kiest je toch in je achterhoofd zou kunnen hebben dat hij geregeld een parkeerplekkie meepikt
Naieve meisjesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij nou zulke oogkleppen op? Omdat jij denkt dat het een homo is, is het ook een homo?
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...quote:
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet isquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Dingflofbips het volgende:
ik mis nog altijd een goede argumentatie waarom uitgerekend een flikker de meeste vrouwen in bed krijgt
Nogmaals: jij en TS menen aan de buitenkant af te kunnen zien dat een man homoseksueel is. Maar daarmee IS het nog niet zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...
Hou jezelf toch niet voor de gek met je zogenaamd open-minded gedachten die meer op wensdenken dan rationeel denken gebaseerd zijn.
Dat jij geen andere voorbeelden kent betekent niet dat iemand anders ze wel kent.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...
Hou jezelf toch niet voor de gek met je zogenaamd open-minded gedachten die meer op wensdenken dan rationeel denken gebaseerd zijn.
Je praat uit ervaring? Ooit ook naïeve veronderstellingen er op nagehouden maar regelmatig op een parkeerplek het tegendeel ervaren? En nobel als je bent probeer je nu mensen voor dat gevaar te behoeden.quote:
Ik heb de indruk dat ook jij 'seks met veel vrouwen' als indicatie voor latente homoseksuele gevoelens ziet.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet is
Jij etaleert liever je bekrompenheid?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Dokkertje het volgende:
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet is
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef fluffy2 het volgende:
Oh jee... geef mij maar n echte vent die je continu erop moet wijzen dat hij naast me ongegeneerd zit te schijten of te boeren
Twijfel is het begin van wijsheidquote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?
whaha nee hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?
Want "vrouwelijke mannen" besteden natuurlijk altijd meer tijd aan hun uiterlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
whaha nee hoor!
Ik bedoel ook meer te zeggen dat ik liever een echte vent heb... die niet langer dan mij voor de spiegel staat ect!
Nu leg je een mening in mijn mond wat ik helemaal niet zo zie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want "vrouwelijke mannen" besteden natuurlijk altijd meer tijd aan hun uiterlijk.
Ik ken ook een homo die maar twee minuten voor de spiegel staat, en genoeg "echte mannen" die veel tijd aan uiterlijke verzorging besteden.
Maar goed, blijf jij maar lekker denken dat echte mannen stratenmakers zijn die boerend voetbal kijken, jou bier laten halen en je daarna op je kont slaan omdat je "zijn meissie" bent, en dat er verder geen enkele uitzondering op dit beeld mogelijk is
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijvingquote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nu leg je een mening in mijn mond wat ik helemaal niet zo zie.
Je bekijkt het erg zwart wit of je voelt je aangevallen?
Ja ben jij een tuttebelletje die twee uur voor de spiegel sta? Je insmeer met bruiningscreme, drie kwartier je haar fohnen, dan nog gel erin en ieder haartje glad strijken? Dan je oorbel nog kiezen... die met of zonder steen? Of een van de andere 50? Dan nog aankleden? Is je creme wel goed ingetrokken? Pas op met wit he! Na 10 verschillende outfits heb je eindelijk een keuze kunnen maken!
Tuurlijk hou ik van een verzorgde man, die goed gekleed is, maar men kan ook overdrijven!
goed lezenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijving
en als ik mg kiezen tussen boeren en schijten of een vent die iedere minuut voor de spiegel sta... tja geef mij dat boeren en schijten dan maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijving
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
en als ik mg kiezen tussen boeren en schijten of een vent die iedere minuut voor de spiegel sta... tja geef mij dat boeren en schijten dan maar.
Ieder zn ding toch.
gelukkig nietquote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.
Vrijwel iedere man heeft van beide wat weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.
Dat zeg ik niet. Voor mij is duidelijk van wat TS zegt, dat deze jongen homo is, maar (nog) niet uit de kast durft te, of wil, komen. Hierbij zeg ik niet dat alle mannen die veel meiden neuken of hebben geneukt homo zijn. Meestal juist niet! Meestal zijn dat hetero mannen, met sex-appeal wat vrouwen enorm aantrekt. Maar niet bij de jongen uit de OP. Die doet dat omdat hij niet uit de kast wil of durft te komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dus.... Hoe meer vrouwen je neukt hoe meer homo je bent ...
Dit is n mooi staaltje drogredenering.
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Voor mij is duidelijk van wat TS zegt, dat deze jongen homo is, maar (nog) niet uit de kast durft te, of wil, komen. Hierbij zeg ik niet dat alle mannen die veel meiden neuken of hebben geneukt homo zijn. Meestal juist niet! Meestal zijn dat hetero mannen, met sex-appeal wat vrouwen enorm aantrekt. Maar niet bij de jongen uit de OP. Die doet dat omdat hij niet uit de kast wil of durft te komen.
Dat zijn ze wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijkt het of mensen vergeten dat vrouwen ook niet allemaal hetzelfde zijn.
Het is pas echt knap als je met die pakjes een smakelijk gerecht op tafel kan zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is pas echt knap als je met die pakjes een smakelijk gerecht op tafel kan zetten.
Pakjeseten... Dat is echt niet te vreten!
Doorslaggevend is toch of je seksueel aangetrokken bent tot hetzelfde geslacht, of het andere geslacht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De jongen uit de OP is overduidelijk homo.
Natuurlijk heb je personen waarbij je dat denkt. En zo zijn er ook homo's die heel erg de indruk wekken hetero te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.
Ik vind je schijnheilig als je nu zegt dat je ''in real life'' nooit denkt '' Die persoon zou wel eens homo kunnen zijn'', want dat doet iedereen die ik om me heen ken...
Niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijkt het of mensen vergeten dat vrouwen ook niet allemaal hetzelfde zijn.
Ik weet het zeker. Anders konden vrouwen ook wel beter met elkaar opschieten.quote:
Och... Vaak werkt het ook een beetje als magneten hoor, juist diezelfde polen moeten bij elkaar vandaan blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Anders konden vrouwen ook wel beter met elkaar opschieten.
Ik verwijs voortaan wel door naar jou, jij weet het kennelijk precies.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och... Vaak werkt het ook een beetje als magneten hoor, juist diezelfde polen moeten bij elkaar vandaan blijven.
Neehoor schat, ik weet het niet precies, waarom denk je dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwijs voortaan wel door naar jou, jij weet het kennelijk precies.
Ga weg met je 'schat'. Brr.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor schat, ik weet het niet precies, waarom denk je dat?
Want? Gebeurt er iets ergs als ze dat niet doet?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om mij toch eens iets aardiger proberen te vinden.
Ze mag het helemaal zelf weten hoor, het lijkt mij alleen onprettig.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want? Gebeurt er iets ergs als ze dat niet doet?
Ga ergens anders vissen naar complimentjes en erkenning. Dit topic gaat over TS zijn verwrongen beeld van zijn vrienden en kennissen.
Even de hele discussie of hij nu wel of niet homo is en of je dat kan merken aan bepaalde gedragskenmerken terzijde:quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat me wel opvalt, is dat hij in zijn leven al meer vriendinnetjes heeft gehad dan vrijwel alle hetero mannen die ik ken, incl. mijzelf. Tot voor een paar jaar terug dacht ik altijd dat dit gewoon tijdelijke vriendinnetjes waren, en dat bleek ook altijd het geval te zijn. De meisjes waarmee hij in het verleden is geweest, zijn nu ook allemaal bij een meer mannelijk type. Dat vind ik op zich al vreemd, het lijkt me namelijk apart dat eenzelfde meisje die op hem kan vallen, later op iemand als mij zou kunnen vallen ; we zijn immers totaal andere types..
Met andere woorden: je zoekt een slaafje om dingen op te knappen en je beloont hem met seks?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Even de hele discussie of hij nu wel of niet homo is en of je dat kan merken aan bepaalde gedragskenmerken terzijde:
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n man meer kans heeft op een langdurige relatie. Ja, korte wel omdat veel vrouwen het prettig vinden als een man oprechte interesse in hun leven toont.
Maar laat ik eens eerlijk zijn.. Een man die zich gedraagt als een vrouw.. Een man die qua klussen 2 linkerhanden heeft, geen enkele impressie kan maken van bescherming, een man die dus vaak alle mannenzaken maar aan zijn vriendin overlaat.. Waarvan je als vrouw met een beetje inzicht al kunt bedenken dat als er heibel in de tent is, hi zich achter jou gaat verschuilen.. Nee. Dan maar geen man die een heerlijke maaltijd kan koken. Dat kan ik tenslotte zelf ook.
Doe mij maar een man die zich lekker een maaltijd voor laat zetten maar wel mijn auto onderhoudt, die schilderijtjes ophangt, die plantenbak die ik zo graag wil hebben voor me in elkaar klust en bij wie ik me veilig voel in wat minder veilige situaties.
Ik ken van die mannen.. die met de koffie lopen te redderen terwijl hun vriendin de nieuwe laminaatvoer legt. Die relaties duren zelden langer dan twee jaar.
Als je het zou hebben over enkel contact (en geen seksueel contact) met overdreven veel vrouwen dan snap ik je punt.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Voor mij is duidelijk van wat TS zegt, dat deze jongen homo is, maar (nog) niet uit de kast durft te, of wil, komen. Hierbij zeg ik niet dat alle mannen die veel meiden neuken of hebben geneukt homo zijn. Meestal juist niet! Meestal zijn dat hetero mannen, met sex-appeal wat vrouwen enorm aantrekt. Maar niet bij de jongen uit de OP. Die doet dat omdat hij niet uit de kast wil of durft te komen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met andere woorden: je zoekt een slaafje om dingen op te knappen en je beloont hem met seks?
Echt weer een prachtig voorbeeld van hoe klein en hoe bevooroordeeld jouw wereld is.
Uit eerdere posts begreep ik van jou dat jouw relaties met mannen redelijk sub-optimaal zijn, dus wie ben jij nu om de eerste steen te werpen?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
Even de hele discussie of hij nu wel of niet homo is en of je dat kan merken aan bepaalde gedragskenmerken terzijde:
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n man meer kans heeft op een langdurige relatie. Ja, korte wel omdat veel vrouwen het prettig vinden als een man oprechte interesse in hun leven toont.
Maar laat ik eens eerlijk zijn.. Een man die zich gedraagt als een vrouw.. Een man die qua klussen 2 linkerhanden heeft, geen enkele impressie kan maken van bescherming, een man die dus vaak alle mannenzaken maar aan zijn vriendin overlaat.. Waarvan je als vrouw met een beetje inzicht al kunt bedenken dat als er heibel in de tent is, hi zich achter jou gaat verschuilen.. Nee. Dan maar geen man die een heerlijke maaltijd kan koken. Dat kan ik tenslotte zelf ook.
Doe mij maar een man die zich lekker een maaltijd voor laat zetten maar wel mijn auto onderhoudt, die schilderijtjes ophangt, die plantenbak die ik zo graag wil hebben voor me in elkaar klust en bij wie ik me veilig voel in wat minder veilige situaties.
Ik ken van die mannen.. die met de koffie lopen te redderen terwijl hun vriendin de nieuwe laminaatvoer legt. Die relaties duren zelden langer dan twee jaar.
Wat een verschrikkelijk, bekrompen..zwart wit...zelfvooringenomen beeld heb jij toch van de wereld. Elke post van jou is echt een facepalm moment zo'n beetje.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een relatie is meer dan het uitwisselen van vaardigheden voor een potje seks. Ouder1 is echter heel erg goed in het reduceren van haar relatie tot een soort van zakelijke overeenkomst waarbij haar vriendje dingen klusjes voor haar opknapt en zij hem beloont met een dampende kop soep en dito seks. Net als in de jaren '50. Dat moet ze natuurlijk zelf weten, maar ze komt ook graag anderen de les lezen met haar pre-Bijbelse overtuiging.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden het fijn als mannen dingen fixen, en ja als je gelukkig met iemand bent / warme gevoelens krijgt van dat persoon dan wil je daar mee copuleren, heel bevooroordeeld ja.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een relatie is meer dan het uitwisselen van vaardigheden voor een potje seks. Ouder1 is echter heel erg goed in het reduceren van haar relatie tot een soort van zakelijke overeenkomst waarbij haar vriendje dingen klusjes voor haar opknapt en zij hem beloont met een dampende kop soep en dito seks. Net als in de jaren '50. Dat moet ze natuurlijk zelf weten, maar ze komt ook graag anderen de les lezen met haar pre-Bijbelse overtuiging.
Jij bent werkelijk te triest voor woorden. Vooral die op 1 na laatste regel is echt fout on so many levels dat t niet leuk meer is. Je bent echt over t paard getild.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Ik hoor van mensen die me kennen niet anders dan dat ik te lief ben en te weinig geëmancipeerd.
Zakelijke overeenkomst? Vind jij die mensen die in een relatie elke cent naast elkaar leggen om te voorkomen dat hij te veel betaalt dan niet zakelijk? Of die mannen die eerst een kop koffie willen drinken op een date voor zij echt gaan daten omdat zij geen geld en tijd willen steken in een vrouw waarvan zij niet zeker weten of ze ook waar (lees: seks) krijgen voor hun geld?
Mensch.. als ik nu iets niet ben in een relatie dan is het wel zakelijk. Als ik hier de kosten en de baten naast elkaar zou gaan leggen dan kom ik er zwaar berooid vanaf.. daar hoef ik niet eens voor te gaan rekenen.
In mijn visie vul je elkaar aan in een relatie. Wie er dan wat doet, doet er eigenlijk niet toe zolang je samen maar tot een mooi geheel komt. En dat gaat in mijn ogen toch mank lopen bij een man met zuiver vrouwelijke trekjes. Zonder Ying geen Yang zal ik maar zeggen.
Enne.. Waarom haal je er gelijk weer de seks bij? Persoonlijke frustratie van je? Te vaak pikstraf gehad? Ligt toch echt aan het type vrouw dat jij uitzoekt. De meeste vrouwen gebruiken seks namelijk niet als ruilmiddel.
Zo. Werkeloos dus naast het solliciteren tijd zat. Huisje lekker schoon, hond verzorgd, was hangt aan de lijn en de vulling van de beer and beef pie staat al lekker te sudderen. Als vriend lief thuis komt kan hij dus gelijk aanvallen op één van zijn lievelingsgerechten die ik als ik werk niet zo vaak klaarmaak omdat dat zo'n 4 uur werk is. Ik ken hem al langer dan vandaag dus ik weet ook hoe de rest van zijn dag er uit ziet; Lekker bankhangen en vroeg naar bed. Deed hij ook toen ik nog fulltime werkte en ik ook de volledige huishouding draaide. Maar als ik een probleem(pje) heb van technische aard of waar kracht voor nodig is dan doet hij dat met liefde voor me.
BTW; Ik betaal hier zo goed als alle kosten; mijn WW is alleen al hoger dan hij ooit zal verdienen.
Dus fuck off met die persoonlijke aanvallen.
Tis toch wat. 6 weken geleden was je werkloos, 4 weken geleden verdiende je nog 3.000 euro per week met een baan onder je niveau en nu ben je weer werkloos.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
Zo. Werkeloos dus naast het solliciteren tijd zat.
jaaaaaa hallo! Die WW is 3000,- hoor!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tis toch wat. 6 weken geleden was je werkloos, 4 weken geleden verdiende je nog 3.000 euro per week met een baan onder je niveau en nu ben je weer werkloos.
Je draait zo enorm vaak dat je inmiddels te duizelig bent om te onthouden wat je allemaal voor onzin uit hebt lopen kramen hier!
Hoezo is dat fout? Gevoelig plekje bij veel mannen als zijn vriendin meer verdiend dan hij? Het is gewoon een feit hoor. Ik zeg het alleen voor die rariteiten die gillen dat ik misbruik zou maken van mijn vriend of hem als mijn slaafje zou zien want niets is dus minder waar.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent werkelijk te triest voor woorden. Vooral die op 1 na laatste regel is echt fout on so many levels dat t niet leuk meer is. Je bent echt over t paard getild.
Jij hebt moeite met lezen, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tis toch wat. 6 weken geleden was je werkloos, 4 weken geleden verdiende je nog 3.000 euro per week met een baan onder je niveau en nu ben je weer werkloos.
Je draait zo enorm vaak dat je inmiddels te duizelig bent om te onthouden wat je allemaal voor onzin uit hebt lopen kramen hier!
Wat zie jij als mannelijke trekjes?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef Koral het volgende:
wat betreft de OP. De persoon die TS als voorbeeld aanhaalt en beschrijft komt veel volwassener over dan de 'mannelijke' vergelijkingen die TS zelf maakt.
Waarom ik het idee heb dat jij het als zakelijke overeenkomst ziet is omdat je relaties altijd uitmeet in verhoudingen die niet meer van deze tijd zijn. De man doet mannendingen, de vrouw doet vrouwendingen en daarmee is de perfecte balans bereikt. Voor mij is dat een hopeloos gedateerde opvatting die mij vooral doet denken aan "voor wat, hoort wat".quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Ik hoor van mensen die me kennen niet anders dan dat ik te lief ben en te weinig geëmancipeerd.
Zakelijke overeenkomst? Vind jij die mensen die in een relatie elke cent naast elkaar leggen om te voorkomen dat hij te veel betaalt dan niet zakelijk? Of die mannen die eerst een kop koffie willen drinken op een date voor zij echt gaan daten omdat zij geen geld en tijd willen steken in een vrouw waarvan zij niet zeker weten of ze ook waar (lees: seks) krijgen voor hun geld?
Mensch.. als ik nu iets niet ben in een relatie dan is het wel zakelijk. Als ik hier de kosten en de baten naast elkaar zou gaan leggen dan kom ik er zwaar berooid vanaf.. daar hoef ik niet eens voor te gaan rekenen.
In mijn visie vul je elkaar aan in een relatie. Wie er dan wat doet, doet er eigenlijk niet toe zolang je samen maar tot een mooi geheel komt. En dat gaat in mijn ogen toch mank lopen bij een man met zuiver vrouwelijke trekjes. Zonder Ying geen Yang zal ik maar zeggen.
Enne.. Waarom haal je er gelijk weer de seks bij? Persoonlijke frustratie van je? Te vaak pikstraf gehad? Ligt toch echt aan het type vrouw dat jij uitzoekt. De meeste vrouwen gebruiken seks namelijk niet als ruilmiddel.
Zo. Werkeloos dus naast het solliciteren tijd zat. Huisje lekker schoon, hond verzorgd, was hangt aan de lijn en de vulling van de beer and beef pie staat al lekker te sudderen. Als vriend lief thuis komt kan hij dus gelijk aanvallen op één van zijn lievelingsgerechten die ik als ik werk niet zo vaak klaarmaak omdat dat zo'n 4 uur werk is. Ik ken hem al langer dan vandaag dus ik weet ook hoe de rest van zijn dag er uit ziet; Lekker bankhangen en vroeg naar bed. Deed hij ook toen ik nog fulltime werkte en ik ook de volledige huishouding draaide. Maar als ik een probleem(pje) heb van technische aard of waar kracht voor nodig is dan doet hij dat met liefde voor me.
BTW; Ik betaal hier zo goed als alle kosten; mijn WW is alleen al hoger dan hij ooit zal verdienen.
Neuh das geen gevoelig plekje hoor. Als jij meer verdiend dan ik dan krijg je een applausje van me. Maar los daarvan doelde ik op de ontzettend denigrerende toon die uit die opmerking sprak. Elke post van jou is doorspekt met een soort van misplaatste haat jegens mannen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout? Gevoelig plekje bij veel mannen als zijn vriendin meer verdiend dan hij? Het is gewoon een feit hoor. Ik zeg het alleen voor die rariteiten die gillen dat ik misbruik zou maken van mijn vriend of hem als mijn slaafje zou zien want niets is dus minder waar.
God zij dank is mijn vriend niet zo'n frustie.
Wat ik zo gek vind, is dat je helemaal invult hoe 'die man die zich als vrouw gedraagt' zich zal opstellen in een relatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, het was uitdrukkelijk middels solliciteren onder niveau.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef fluffy2 het volgende:
jaaaaaa hallo! Die WW is 3000,- hoor!!!
Het ligt aan iedereen, behalve aan ouder1... Natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef Ouder1 het volgende:
Jij hebt moeite met lezen, dat is niet mijn probleem.
Ik denk dat een hele hoop onbewust gewoon zo gaat en dat man en vrouw zich bij mannelijke en vrouwelijke rollen prettig voelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
or een potje seks. Ouder1 is echter heel erg goed in het reduceren van haar relatie tot een soort van zakelijke overeenkomst waarbij haar vriendje dingen klusjes voor haar opknapt en zij hem beloont met een dampende kop soep en dito seks. Net als in de jaren '50. Dat moet ze natuurlijk zelf weten, maar ze komt ook graag anderen de les lezen met haar pre-Bijbelse overtuiging.
Het is meer andersom: mannen hebben gemiddeld gezien meer interesse zus en vrouwen meer interesse zo, dus bij mannen is de kans op interesse zus groter en bij vrouwen interesse zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat een hele hoop onbewust gewoon zo gaat en dat man en vrouw zich bij mannelijke en vrouwelijke rollen prettig voelen.
Daar is ook niets mis mee, dat is juist prettig. Moet je voorstellen dat een of andere betweter je alsnog komt vertellen dat je het helemaal verkeerd doet, en dat wat zij doet de juiste manier is. Die heeft het idee van een functionerende relatie dan niet helemaal begrepen. Daar gaat het niet om mannen die klussen en vrouwen die koken.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele hoop onbewust gewoon zo gaat en dat man en vrouw zich bij mannelijke en vrouwelijke rollen prettig voelen.
Dat wil ik zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is meer andersom: mannen hebben gemiddeld gezien meer interesse zus en vrouwen meer interesse zo, dus bij mannen is de kans op interesse zus groter en bij vrouwen interesse zo.
Ergo, ze schikken zich niet naar hun "rol", maar de "rol" is geschikt.
Geloofwaardigheid? Hahaha nergens terug te zien. Ach ja fuck it. Als je grote verhalen wilt ophangen prima... blijf bij 1 verhaal en ga er geen 300 door elkaar vertellen. Maar goed als ze maar gelukkig is tochquote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, het was uitdrukkelijk middels solliciteren onder niveau.
Maar van de andere kant: hoe geloofwaardig is het dat iemand op banen solliciteert waar verdringing is middels Polen als je 3K aan WW krijgt... Niemand gaat voor minimumloon werken als dat ten koste gaat van zo'n bedrag aan WW.
ik heb al eens een hele discussie met o.a. jou gehad over man/vrouw vergelijkingen en daarom dacht ik er verstandig aan te doen het woord mannelijk tussen wat leestekens te zetten en zo aan te geven dat er geen absolute opvatting isquote:Op maandag 24 februari 2014 15:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat zie jij als mannelijke trekjes?
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur toch? Een troll?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef Ouder1 het volgende:
Omdat ze er dan achter komen dat ze niet lesbisch zijn.
Praat dan lekker voor jezelfquote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef Ouder1 het volgende:
Maar je hebt wel je mening klaar over mannen waar jij niet voor kiest.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Lees ff.
"Doe mij maar een man .." Of lees jij daar: "Doe Pvoesss maar een man .."
misschien komt het omdat ik een groot deel van mijn leven met een narcist te doen heb gehad maar ik herken zeker wel e.e.a.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Praat dan lekker voor jezelf![]()
Ik ben het zo niet met je eens.
Er is van alles wel iets te vinden, maar het zegt nooit iets over de groep als geheel.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef Koral het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik een groot deel van mijn leven met een narcist te doen heb gehad maar ik herken zeker wel e.e.a.
er zijn wel mannen te vinden die klusjesman, privé chauffeur en god weet wat nog meer willen uithangen in ruil voor een beurt en een prakkie. Maar zodra daar een gevoel bij komt kijken dan noemt men dat van elkaar houden
Je zegt toch 'Die relaties duren zelden langer dan twee jaar.' Bedoel je dan in het algemeen of alleen voor jou persoonlijk?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Lees ff.
"Doe mij maar een man .." Of lees jij daar: "Doe Pvoesss maar een man .."
Ik snap werkelijk jouw probleem niet. Waarom is een beetje een traditionele rolverdeling in het huishouden gelijk "klusjesman, privé chauffeur en god weet wat nog meer willen uithangen in ruil voor een beurt en een prakkie." ?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef Koral het volgende:
[..]
misschien komt het omdat ik een groot deel van mijn leven met een narcist te doen heb gehad maar ik herken zeker wel e.e.a.
er zijn wel mannen te vinden die klusjesman, privé chauffeur en god weet wat nog meer willen uithangen in ruil voor een beurt en een prakkie. Maar zodra daar een gevoel bij komt kijken dan noemt men dat van elkaar houden
Dat is wat ik om me heen zie gebeuren.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zegt toch 'Die relaties duren zelden langer dan twee jaar.' Bedoel je dan in het algemeen of alleen voor jou persoonlijk?
Oh, en dus IS het zo?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is wat ik om me heen zie gebeuren.
Als je vindt dat iedereen moet doen waar hij goed in is, waarom wordt dat dan direct weer gevolgd door een belediging aan het adres van mannen die niet op je vriendje lijken?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Ouder1 het volgende:
Laat een ieder gewoon doen waar hij goed in is. En als een man niet kan klussen, geen kracht heeft en ook nogeens zich gedraagt als een traditionele homo.. dan kan ik beter met een vrouw gaan hokken.
Vrouwen vallen dan ook niet op vrouwelijke mannen (over het algemeen)...quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef Lavander het volgende:
Ik snap dat ook niet nee, ik hou echt van mannelijke mannen. Daar ben ik tenslotte heterosexueel voor (en nee, ik zeg hiermee niet dat elke heterosexuele vrouw op mannelijke mannen moet vallen). En kunnen koken vind ik niet vrouwelijk.
Jij bent als vrouw ongenuanceerder en meer kort door de bocht dan menig mannelijke man.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef Ouder1 het volgende:
Omdat ze er dan achter komen dat ze niet lesbisch zijn.
Als jij biseksueel bent snijdt dit wellicht nog hout, anders is het een beetje een domme opmerking.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Ouder1 het volgende:
Laat een ieder gewoon doen waar hij goed in is. En als een man niet kan klussen, geen kracht heeft en ook nogeens zich gedraagt als een traditionele homo.. dan kan ik beter met een vrouw gaan hokken.
Geer en Goor?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:56 schreef Disana het volgende:
Ik hou van mannen die zichzelf zijn en doen waar ze goed in zijn. Al dat gezeur over hoe mannen moeten zijn, daar hou ik dus níet van.
Gelukkig niet nee.. Zo valt mijn lesbische zus ook alleen op vrouwelijke vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen vallen dan ook niet op vrouwelijke mannen (over het algemeen)...
Ik denk dat ts is verwarring is met een mannelijke man en een man met een seksistische holbewoners mentaliteit.
Dat is een mooie illustratie van het gegeven dat mannen (mensen) die zichzelf zijn en doen waar ze goed in zijn, zich niet in hokjes laten plaatsen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:03 schreef Copycat het volgende:
Een tijdje terug had ik een bruiloft en mijn beste vriend -homo-sliep de avond ervoor bij me. Een goede vriend -hetero- kwam ons 's ochtends oppikken. Mijn jurk had heel veel knoopjes en daar was er eentje van af gevallen. Homovriend en ik konden allebei die knoop niet aanzetten.
Heterovriend met eigen kledinglabel wel en keek voor de zekerheid ook nog de circa twintig andere knoopjes na. Heel secuur.
Had ik al verteld dat heterovriend een baard heeft, onder de tattoos zit en en Harley rijdt?
Een echte man...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef theunderdog het volgende:
Een echte man kan alles, van tuinieren tot shoppen, van shoppen tot programmeren.
ik deel een ervaring en noem nergens dat als een probleem? Enige reacties kun je nog lezen hoe traditioneel het er in mijn relatie aan toe gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk jouw probleem niet. Waarom is een beetje een traditionele rolverdeling in het huishouden gelijk "klusjesman, privé chauffeur en god weet wat nog meer willen uithangen in ruil voor een beurt en een prakkie." ?
Ik denk zelfs dat het gros van de mannen liever zo'n vrouw heeft die nog werkt ook dan zo'n feministe die eist dat hij kookt, strijkt en de badkamer schrobt onder het mom van "ik werk toch ook".
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een echte man...
Is geboren met een mannelijk geslachtsorgaan
Nope, dat is veel te ongenuanceerd.quote:
Het brein zal ongetwijfeld verschillen!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope, dat is veel te ongenuanceerd.
Het brein van mannen en vrouwen verschillen serieus. En als wetenschappers nog wat meer kennis krijgen in het brein, zijn wij gewoon instaat om te zien hoe mannelijk een man is.
Je kunt nu al wel redelijk objectief vaststellen dat een jongetje die liever met barbies speelt dan met auto,s, wel degelijk afwijkt van de interesses van de gemiddelde jongen (dat hij homo is wil ik niet direct zeggen).
Nee hoor een transman kan mi net zo mannelijk zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een echte man...
Is geboren met een mannelijk geslachtsorgaan
juist en dit geldt natuurlijk ook voor eigenschappen en gedragingen. De meeste mensen passen niet in het gemiddeldequote:Op maandag 24 februari 2014 19:02 schreef Neuroscience het volgende:
En dat de hersenen van mannen en vrouwen significant verschillen wil niet zeggen dat de verschillen binnen de groep niet groter kunnen zijn.
Biologisch gezien is het dan geen echte man, hoe mannelijk ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Nee hoor een transman kan mi net zo mannelijk zijn.
Dat is slechts een probleem bij de voortplantingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Biologisch gezien is het dan geen echte man, hoe mannelijk ook.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef Koral het volgende:
Wat een oeverloos gezwets! Als iemand iets communiceert over zijn of haar belevingswereld dan is dat exemplarisch en niet universeel.
Aangezien hier echter vele mensen het verschil tussen een detail, de essentie of samenhang met de context niet zien en weer anderen de ene naar de andere definitie neer pleuren terwijl de ander voor hetzelfde verhaal een enorm wollig stuk ervan maakt kan het dus verdomd functioneel, prettig en verstandig zijn om stereotypen te gebruiken!
Dit gezegd hebbende, donder aub op met jullie communicatieve 'correctheid' op een forum waar te pas en te onpas het autisme onder de leden breed wordt gedeeld
Volgens mij is het gebruik van stereotypen nooit verstandig. Je doet mensen ermee te kort.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef Koral het volgende:
kan het dus verdomd functioneel, prettig en verstandig zijn om stereotypen te gebruiken!
Mensen te kort doen? Op een forum?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het gebruik van stereotypen nooit verstandig. Je doet mensen ermee te kort.
Ik reageerde nog op Koral.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
Volgens mij begrijp je me verkeerd. De stereotypen staan inderdaad ter discussie. Maar als stempel kunnen ze niet dienen omdat ze mensen over een kam scheren.
De stereotypen leken mij niet de inzet van discussie in de OPquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Lienekien het volgende:
Het zijn juist de stereotypen die hier het onderwerp van de discussie vormen. Die vriend is stereotype homo en stereotype vrouwen zouden er niet op kunnen vallen. En als ze wel een relatie aangaan dan kan die, stereotype, geen lang leven beschoren zijn.
Als je het niet over de stereotypen kunt hebben, dan kun je de discussie niet voeren.
Ouder1 topic-kaap met zelfverzonnen verhalen in 3...2...1...quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Voor zover je überhaupt kunt spreken van een probleem loopt TS kennelijk vooral tegen conflicterende stereotypen op.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef Koral het volgende:
[..]
De stereotypen leken mij niet de inzet van discussie in de OP
Dus jullie vinden hem een homo omdat ie die dingen doet?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Nu is het ook opeens niet mannelijk?quote:Ik vraag me al een tijdje af hoe het verklaard kan worden dat een meisje verliefd kan worden op een jongen die eigenlijk in zijn gedrag alles behalve mannelijk is?
Gekgenoeg herken ik mij wel heel erg in de OPquote:Op maandag 24 februari 2014 23:15 schreef Puntenjager het volgende:
TS, ben je soms met nikonlover bevriend!?
En als puntje bij paaltje komt wordt hij gedumpt voor een spannendere man omdat deze alleen maar lief isquote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef just_agirl het volgende:
Omdat vrouwelijke mannen wat minder de klootzak uithangen en met meer gevoeligheid met ons om kunnen gaan.
omdat de stereotype polizei niet het verschil kan onderscheiden tussen een illustrerend voorbeeld en een generaliserende bewering?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef Dehelerambam het volgende:
TS, had gewoon gezegd: ik heb een vriend waarvan ik (en de rest van de omgeving) het vermoeden heb dat hij homo is. Zonder hele omschrijving.
Nu denkt iedereen dat jij denkt dat hij homo is omdat hij kookt, maar ik denk niet dat je dat bedoelt. Volgens mij probeerde je het te omschrijven, maar je gevoel is heus op meer gebaseerd dan wat hij wel of niet doet in het dagelijks leven(koken, voetballen).
En jij zegt iets over zwart/wit zien ja?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nu leg je een mening in mijn mond wat ik helemaal niet zo zie.
Je bekijkt het erg zwart wit of je voelt je aangevallen?
Ja ben jij een tuttebelletje die twee uur voor de spiegel sta? Je insmeer met bruiningscreme, drie kwartier je haar fohnen, dan nog gel erin en ieder haartje glad strijken? Dan je oorbel nog kiezen... die met of zonder steen? Of een van de andere 50? Dan nog aankleden? Is je creme wel goed ingetrokken? Pas op met wit he! Na 10 verschillende outfits heb je eindelijk een keuze kunnen maken!
Tuurlijk hou ik van een verzorgde man, die goed gekleed is, maar men kan ook overdrijven(zie bovenstaande)
Waarom beschrijf je het dan?quote:
Ze laten zich naaien door foute gasten maar willen uiteindelijk een goede jongen om kinderen mee te baren. Ervaring leert namelijk dat je aan foute gasten uiteindelijk geen fuck hebt, alleen nog niet ieder meisje is daar achter. Dat zijn dan de alleenstaande moeders. Wat slimmere dames settelen met een lieve, mannelijke man (die goed kan koken, hard werkt, meehelpt in het huishouden en ook nog eens de sterren uit de hemel likt).quote:Op maandag 24 februari 2014 13:05 schreef jpg97 het volgende:
Buiten dat, is mijn ervaring dat vrouwen liever een "foute" man prefereren dan een "lieve" man.
Maar dat is een andere discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |