Wat voor soort is dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
dit soort meisjes bij dit soort jongens
Wat een vooroordelenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Mijn buurjongen is een type die (zegt dat hij) hetero is, maar vrijwel iedereen die hem kent verdenkt hem ervan homoseksueel te zijn. Hij houdt van koken, kan geen een voetballer van het Nederlands elftal opnoemen, heeft ook de trekjes/beweginkjes die homo's hebben, gaat vaak met zijn moeder shoppen en lunchen, houdt überhaupt niet van wat veel mannen interessant vinden en is een type dat eerder met een stelletje vriendinnen gaat ''klessebessen'', en zo kan ik nog wel even doorgaan..
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
Lkkr generaliseren jatogquote:
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Over achterlijke generalisaties gesprokenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Inderdaad, kok is gewoon een MBO opleiding.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Generalisaties?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Over achterlijke generalisaties gesproken
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Generalisaties?
Welke soort mannen zijn van mening dat het enige recht van het vrouw het aanrecht is?
Laag- of hoogopgeleiden. Statistieken zeggen dat het veelal laagopgeleiden zijn die zo denken.
Integendeel, het zijn juist vaak de studenten/studentes die niet kunnen koken, en dan vooral aan de bèta kant.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:24 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Mannen die niet kunnen koken zijn meestal laagopgeleid met andere visie over hoe het hoort te zijn, te denken valt aan bouwvakkers, timmermannen, loodgieters, vmbo'ers, mbo'ers, praktijkonderwijs etc.
Wat versta jij onder "koken"?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:16 schreef fathank het volgende:
Wat is er homosensueel aan koken?
Een echte man kan koken. En iets meer dan een eitje
Ik had het ergens gelezen. Als ik de bron nog kan vinden. Stuur ik het je.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat staatje heb ik gemist. Bron? Of baseer je dit op onderbuikgevoelens?
Reden dat oudere generaties mannen amper kunnen koken is omdat ze het simpelweg nooit hebben hoeven doen. Die waren/zijn kostwinner en moeders de vrouw draagt de zorg over de kinderen en het huishouden
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.quote:
Kast hetero.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben homo, haat koken, hou van voetbal, en drink het liefste bier of whiskey.
Iedereen hier nu in paniek?
We are among you.quote:
Ooh, dat kan toch iedereen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten. Verse ingrediënten op de markt scoren.
Nee, het klopt toch precies?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.quote:
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan wel kippen en konijnen slachten, telt dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooh, dat kan toch iedereen?
Ik dacht dat je het echt over uitbenen en allerlei andere soorten zaken had.
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ja man, want ik wil een vent die het eten voor me klaarmaakt
LOL.
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en koken haten is ook voor homo,s.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht ik doorbreek even het stereotype die sommigen hier koesteren.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas, voetbal is voor homo,s, bier is voor homo,s en niet koken haten is ook voor homo,s.
Geen match made in heaven dan wij tweequote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, dan hebben we toch een probleem.
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Geen match made in heaven dan wij twee
Italiaans dan maar?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon elke dag uit eten, we hebben toch geen kinderen die geld opslokken.
Lekker schat.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap de reacties niet, het klinkt wel als een homo hoor
De jongen uit de OP is overduidelijk homo. Eentje die nog stevig in de kast verankerd zit. Misschien uit schaamte, misschien weet hij het nog niet of hij wil geen homo zijn. Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het grote verschil met een homo is wel dat de persoon in kwestie kennelijk (veel) vrouwen neukt.
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Koken als gay zien snap ik niet.
Daarnaast doet dit verhaal mij denken aan tygo gernandt.
Niet alle verwijfde mannen zijn homo. Zoals niet alle joden rijk zijn
Ik zal morgen mijn psychiater moeten bellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Neejoh je lekker onzeker uiten maakt alle vrouwen week.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
wat een triestheid dit topic.
Het feit dat een man zich niet gedraagt als een macho neanderthaler degradeert hem niet meteen als een sukkel in bed hoor. In tegendeel zou ik zeggen.
Tevens: een man die zich niet perse "mannelijk" hoeft te gedragen vind ik mannelijker dan een macho die bang is voor zijn "zachte' kant.
Dus daarom heb je nog nooit een meisje in je bed gehad. Leuk geprobeerd jongenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Oh ik vind koken ook leuk hoor, en met mijn ex ging ik ook mee ''shoppen'', alleen overal is een bepaalde gradatie in..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen
Ik vind het heerlijk als een man _niet_ altijd achter de tv voetbal zit te kijken, ook kan koken, en het leuk vindt mee de stad in te gaan.
Heel veel normale mensen. Gewone hoogopgeleide mensen uit normale gezinnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik had al verwacht dat mijn ''vooroordelen'' over homo's zouden worden aangevochten..
Dat neemt niet weg dat heel veel normale mensen, gewoon hoog opgeleide mensen uit normale gezinnen regelmatig naar mij toekomen als ze hem met zijn vriendin zien bijvoorbeeld met de vraag ''huh, hij is toch homo?''..
Natuurlijk is niet elke man die geen voetbal kijkt of met zijn moeder gaat lunchen meteen een homo, maar hij geeft kennelijk wel degelijk dat signaal af.
Oh hij ook daadwerkelijk neukt weet ik niet hè, ik ben niet de enige die me dat afvraagt. Ik bedoel dat niet negatief, maar als ik hun twee samen bezig zie, dan is dat toch wel echt heel anders als de meeste andere stellen die ik ken..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik moet wel hartstikke lachen om het OP.
Hij houdt jullie allen bezig of hij nou wel of niet hetero is, maar in de tussentijd neukt die alle meisjes keihard! En jullie zitten met lege handen.
Overigens ; '' klessebessen'' is wel gay ja.
Jij weet het beter dan ik, als hij homo trekjes heeft, dan is ie raar.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:25 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Oh hij ook daadwerkelijk neukt weet ik niet hè, ik ben niet de enige die me dat afvraagt. Ik bedoel dat niet negatief, maar als ik hun twee samen bezig zie, dan is dat toch wel echt heel anders als de meeste andere stellen die ik ken..
Heb zelf ook een paar relaties gehad, en mijn exen konden het altijd heel goed met hem vinden en konden inderdaad heel lang met hem ''kletsen'' en giechelen, maar stuk voor stuk hebben ze allemaal tegen mij ooit gezegd dat ze het nooit op hem zouden kunnen doen omdat ze voor 99% zeker wisten dat hij homo was.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat chicks onderling kunnen verschillen van mening, maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat zoiets in een serieuze relatie geen issue kan zijn.
Jij bent degene met 'het probleem' namelijk dat je niet snapt waarom vrouwen op zo'n man zouden kunnen vallen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik had al verwacht dat mijn ''vooroordelen'' over homo's zouden worden aangevochten..
Dat neemt niet weg dat heel veel normale mensen, gewoon hoog opgeleide mensen uit normale gezinnen regelmatig naar mij toekomen als ze hem met zijn vriendin zien bijvoorbeeld met de vraag ''huh, hij is toch homo?''..
Natuurlijk is niet elke man die geen voetbal kijkt of met zijn moeder gaat lunchen meteen een homo, maar hij geeft kennelijk wel degelijk dat signaal af.
Schuddend kontje? Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven om je punt te onderstrepen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Oh ik vind koken ook leuk hoor, en met mijn ex ging ik ook mee ''shoppen'', alleen overal is een bepaalde gradatie in..
Ik weet zeker dat 99% van de mensen op dit forum ook zijn of haar bedenkingen zou krijgen als ik opeens bijna alleen maar met meisjes om zou gaan, een bepaalde motoriek heb (met schuddend kontje lopen enzo), meer ga giechelen met de dames dan gewoon met een paar gasten chillen..
Natuurlijk generaliseer ik, maar het is simpelweg een feit dat je een groot deel van de homo's er binnen no time uit kunt pikken. Je doet net alsof vooroordelen wat betreft homo's altijd verkeerd zijn, maar de regel wordt nagenoeg altijd bevestigd.
Je moet het natuurlijk in onderling verband zien, nu haal je koken en het niet van voetbal houden er als individuele factoren uit, alsof ik wil zeggen dat je alleen door die eigenschappen al een homo bent..quote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef Livyatan het volgende:
Koken en niet van voetbal houden meteen als redenen opsommen waarom iemand homo zou zijn
Verder kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Geen idee waarom sommige vrouwen op vrouwelijke mannen vallen.
Kennelijk zijn je vooroordelen en generalisaties vooral het probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk in onderling verband zien, nu haal je koken en het niet van voetbal houden er als individuele factoren uit, alsof ik wil zeggen dat je alleen door die eigenschappen al een homo bent..
Hoe je het ook went of keert, ik ga met allerlei mensen om, van slim tot minder slim, met een grote bek als verlegen, van homo tot hetero, en allemaal reageren ze verbaasd als ik hun vraag of deze kerel homo is beantwoord met ''nee, hij heeft een vriendin''..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Schuddend kontje? Ben je nou niet een beetje aan het overdrijven om je punt te onderstrepen?
[quote]quote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen jou werkelijk vragen of je vriend homo is.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, ik ga met allerlei mensen om, van slim tot minder slim, met een grote bek als verlegen, van homo tot hetero, en allemaal reageren ze verbaasd als ik hun vraag of deze kerel homo is beantwoord met ''nee, hij heeft een vriendin''..
Daarom ga ik er gemakshalve vanuit dat het bij jullie in real life niet heel anders zal zijn.
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kennelijk zijn je vooroordelen en generalisaties vooral het probleem.
Maar dat zeg ik ook helemaal niet. Je verdraait mijn woorden nu in jouw voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[quote]
Ken meer hetero mannen die met hun moeder gaan lunchen en niet van voetbal houden en zelfs niet rondhangen met "hun maten" dan mannen die het wel doen. Word ik nu omringd door kasthomo's?
En zouden dit onaantrekkelijke mannen zijn voor een vrouw? Wat een onzin
Dat vind ik dus zo raar: in mijn omgeving houdt werkelijk niemand zich daarmee bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.
Ik vind je schijnheilig als je nu zegt dat je ''in real life'' nooit denkt '' Die persoon zou wel eens homo kunnen zijn'', want dat doet iedereen die ik om me heen ken...
Na, in het dorp waar ik vandaan kom is het ons kent ons, en die vraag ontvang ik vrij regelmatig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen jou werkelijk vragen of je vriend homo is.
Eerlijk gezegd vermoed ik dat jij daar zelf op aanstuurt.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Na, in het dorp waar ik vandaan kom is het ons kent ons, en die vraag ontvang ik vrij regelmatig.
Absoluut niet. Ik ga met een hoop gasten uit mijn oude voetbalteam/oude middelbare schoolgenoten om, en als ik in het weekend met hen uit ga en ik neem deze vriend wel eens mee, dan krijg ik deze vraag soms op 1 avond wel 3 keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vermoed ik dat jij daar zelf op aanstuurt.
Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:36 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ga met een hoop gasten uit mijn oude voetbalteam/oude middelbare schoolgenoten om, en als ik in het weekend met hen uit ga en ik neem deze vriend wel eens mee, dan krijg ik deze vraag soms op 1 avond wel 3 keer.
Je moet het wel in zijn context blijven zien..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar volk is dat dan. Het gaat ze niet aan en waarom houdt het jullie zo bezig.
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:48 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet het wel in zijn context blijven zien..
Ik open er nu een topic over, maar dat betekent niet dat ik hele gesprekken in de kroeg hieraan besteed..
Dat is niet mijn vraag.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het al opmerkelijk dat je dit een topic waard vindt. Een vriend gedraagt zich anders dan jij, nou en.
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.quote:
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.quote:
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vraag is waarom hij vrouwen aantrekt. Maar jij bent degene die hem vrouwelijk vindt, omdat je andere vrienden dat ook vinden ofzo. Kennelijk vinden vrouwen hem gewoon een prettige vent.
Kom jij van het viva forum?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, je gaat ook niet in op posts die wel over je eigenlijke vraag gaan.
U jelly?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is voor vrouwen ''een prettige vent'' al genoeg?
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik vind dit zo interessant, omdat vrijwel al mijn vrienden en kennissen enorm zouden afknappen op een meisje die zich als een halve kerel gedraagt. Dit is imo. ook logisch, omdat je als hetero man op vrouwen valt om zeker hun uiterlijk, maar om bepaalde gedragskenmerken...
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Kom jij van het viva forum?
Ik voetbal niet...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het helemaal niet interessant en wilde je gewoon horen dat jij als voetballende vent een stuk aantrekkelijker bent.
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de unieke mannelijke eigenschappen die voor een vrouw een man aantrekkelijk maken?
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar je kunt wel voetballers van het Nederlands elftal noemen?
...hoe minder een bepaald type vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zou voelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Wat ik vaak merk is dat vrouwen vallen op jongens/mannen die een krachtige positie hebben onder hun geslachtsgenoten. Daarmee bedoel ik niet dat ze per se het haantje of de schreeuwerd van de groep moeten zijn, maar in mijn omgeving merk ik dat hoe meer ''alpha'' een man zich gedraagt, hoe meer vrouwelijke aandacht hij over het algemeen heeft.
Dat impliceert imo a contrario dat hoe minder alpha een man is, hoe minder vrouwen zich seksueel tot hem aangetrokken zouden voelen..
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik begrijp waar je heen wilt, maar wat jij denkt dat de reden is voor mij om dit topic te openen hoeft nog niet de waarheid te zijn natuurlijk.
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie je eigenlijk alleen maar om de hete brij heen draaien.
Ik wil helemaal niets horen. Ik reageer enkel op wat jij hier typt over mannen en vrouwen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Nee, jij wilt iets horen wat voor mij simpelweg niet aan de orde is.
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:18 schreef Neuroscience het volgende:
Dit hele topic ademt een simplisme,ongelooflijkVrouwelijke en mannelijke eigenschappen, waar haal je het vandaan, TS?
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat zoiets niet bestaat? Natuurlijk is het niet zwart-wit, maar als ik iemand ervan ''verdenk'' homoseksueel te zijn, heb ik het verrassend vaak bij het juiste eind, simpelweg vanwege het feit dat veel homo's ook makkelijk aangewezen kunnen worden.
Op de een of andere manier is er veel aversie tegen vooroordelen, maar vooroordelen bestaan niet voor niets.
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoe de neuk weet jij nou of jij alle homo's kan herkennen want de homo's die jij herkent als homo passen allemaal in jouw beeld van wat een homo hoort te zijn. En dus zal jij nooit denken dat een in jouw ogen mannelijke man homo kan zijn en mis jij dus al die homo's.
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ik denk dat ik alle homo's kan herkennen? Er zijn er zat van wie ik het niet door zou hebben... Maar ALS ik iemand ontmoet waarvan ik denk ''Hmm, volgens mij zou deze kerel wel eens homo kunnen zijn'', dan blijkt dat vaak ook te kloppen..
Dus.... Hoe meer vrouwen je neukt hoe meer homo je bent ...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Maar juist omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest dan menig heteroman TS wijst erop dat hij het eigenlijk wel weet, maar het niet wil weten.
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat, en dat daarom mijn ''vooroordelen' totaal ongegrond zijn. Want diezelfde vooroordelen blijken in real life wel verrassend vaak betrekking te hebben op mensen die homoseksueel zijn..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij bent niet de slimste he? Die homo's die jij niet herkent omdat ze niet in jouw plaatje passen tonen aan dat jouw plaatje grote gebreken vertoont.
Inderdaad... Plus minder vrouwen neuken dan homo's natuurlijk. Anders ben je geen echte hetero. Of zoiets..quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens TS moeten alle mannen voetbal helemaal te gek vinden, ze moeten zich elke weekend klempzuipen en uiteraard een auto volledig kunnen te de- en monteren en wat ik verder nog vergeten ben.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Er zijn uiteraard homo's die buiten dat ''plaatje'' vallen. Dat wil niet zeggen dat mijn plaatje als zijnde gayradar daardoor nergens op slaat (...)
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een goede gaydar moet alle homo's herkennen, dat definieert een goede gaydar. Dat doet die van jou niet, die van jou heeft een enorme bias. En dat is ook niet gek, want er is geen hokje waar alle homo's inpassen. Maar dat besef jij nog maar half want jij redeneert te veel vanuit je vooroordelen.
Ik begrijp nog steeds niet wat er zo belangrijk aan is.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het enige wat ik stel is dat veel homo's bepaalde kenmerkende eigenschappen hebben waardoor ze te onderscheiden zijn van hetero's.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regel. Barry Paf van 538 is homo, die had ik er niet tussenuit gehaald. Jody Bernal is hetero, die was op mijn gayradar roodgloeiend geworden. Het overgrote deel daar tussenin weet ik echter correct in te schatten, en alleen al daarom kan ik niet zeggen dat mijn ''vooroordelen'' geheel onbruikbaar zijn..
Je moet er nooit vanuit gaan dat iemand die aan bepaalde vooroordelen voldoet, daardoor DUS homoseksueel is. Dat neemt niet weg dat je de hoofdregel volledig buiten beschouwing moet laten, omdat er ook nog uitzonderingen op zijn.
Pure jaloeziequote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik moet wel hartstikke lachen om het OP.
Hij houdt jullie allen bezig of hij nou wel of niet hetero is, maar in de tussentijd neukt die alle meisjes keihard! En jullie zitten met lege handen.
Overigens ; '' klessebessen'' is wel gay ja.
Ik ook. Het barst op fok dan ook van de wereldvreemde policorsquote:Op zondag 23 februari 2014 21:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ga eens naar buiten. Doe eens wat levenservaring op. Je bent niet wijs. Althans, niet wereldwijs.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een goede gaydar moet alle homo's herkennen, dat definieert een goede gaydar. Dat doet die van jou niet, die van jou heeft een enorme bias. En dat is ook niet gek, want er is geen hokje waar alle homo's inpassen. Maar dat besef jij nog maar half want jij redeneert te veel vanuit je vooroordelen.
Heb jij nou zulke oogkleppen op? Omdat jij denkt dat het een homo is, is het ook een homo?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik ook. Het barst op fok dan ook van de wereldvreemde policors![]()
Ik weet exact wat je bedoelt. Overigens zou je toch zeggen dat als je als vrouw voor "zo'n man" kiest je toch in je achterhoofd zou kunnen hebben dat hij geregeld een parkeerplekkie meepikt
Naieve meisjesquote:Op maandag 24 februari 2014 09:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij nou zulke oogkleppen op? Omdat jij denkt dat het een homo is, is het ook een homo?
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...quote:
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet isquote:Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef Dingflofbips het volgende:
ik mis nog altijd een goede argumentatie waarom uitgerekend een flikker de meeste vrouwen in bed krijgt
Nogmaals: jij en TS menen aan de buitenkant af te kunnen zien dat een man homoseksueel is. Maar daarmee IS het nog niet zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...
Hou jezelf toch niet voor de gek met je zogenaamd open-minded gedachten die meer op wensdenken dan rationeel denken gebaseerd zijn.
Dat jij geen andere voorbeelden kent betekent niet dat iemand anders ze wel kent.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Ik haat het om Engelstalige quotes te gebruiken, maar ik weet geen betere in NL: If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. ...
Hou jezelf toch niet voor de gek met je zogenaamd open-minded gedachten die meer op wensdenken dan rationeel denken gebaseerd zijn.
Je praat uit ervaring? Ooit ook naïeve veronderstellingen er op nagehouden maar regelmatig op een parkeerplek het tegendeel ervaren? En nobel als je bent probeer je nu mensen voor dat gevaar te behoeden.quote:
Ik heb de indruk dat ook jij 'seks met veel vrouwen' als indicatie voor latente homoseksuele gevoelens ziet.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet is
Jij etaleert liever je bekrompenheid?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef Dokkertje het volgende:
Dat komt om dat allerlei idealisten willen laten zien hoe breed hun horizon wel niet is
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef fluffy2 het volgende:
Oh jee... geef mij maar n echte vent die je continu erop moet wijzen dat hij naast me ongegeneerd zit te schijten of te boeren
Twijfel is het begin van wijsheidquote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?
whaha nee hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:05 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik heb een homovriend die hetzelfde doet. Moet ik nu twijfelen aan zijn geaardheid?
Want "vrouwelijke mannen" besteden natuurlijk altijd meer tijd aan hun uiterlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
whaha nee hoor!
Ik bedoel ook meer te zeggen dat ik liever een echte vent heb... die niet langer dan mij voor de spiegel staat ect!
Nu leg je een mening in mijn mond wat ik helemaal niet zo zie.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want "vrouwelijke mannen" besteden natuurlijk altijd meer tijd aan hun uiterlijk.
Ik ken ook een homo die maar twee minuten voor de spiegel staat, en genoeg "echte mannen" die veel tijd aan uiterlijke verzorging besteden.
Maar goed, blijf jij maar lekker denken dat echte mannen stratenmakers zijn die boerend voetbal kijken, jou bier laten halen en je daarna op je kont slaan omdat je "zijn meissie" bent, en dat er verder geen enkele uitzondering op dit beeld mogelijk is
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijvingquote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nu leg je een mening in mijn mond wat ik helemaal niet zo zie.
Je bekijkt het erg zwart wit of je voelt je aangevallen?
Ja ben jij een tuttebelletje die twee uur voor de spiegel sta? Je insmeer met bruiningscreme, drie kwartier je haar fohnen, dan nog gel erin en ieder haartje glad strijken? Dan je oorbel nog kiezen... die met of zonder steen? Of een van de andere 50? Dan nog aankleden? Is je creme wel goed ingetrokken? Pas op met wit he! Na 10 verschillende outfits heb je eindelijk een keuze kunnen maken!
Tuurlijk hou ik van een verzorgde man, die goed gekleed is, maar men kan ook overdrijven!
goed lezenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijving
en als ik mg kiezen tussen boeren en schijten of een vent die iedere minuut voor de spiegel sta... tja geef mij dat boeren en schijten dan maar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij komt melden dat je liever mannen hebt die naast je zitten te boeren en te schijten, zoals het volgens jou mannen betaamt. Als ik daar wat van zeg, dan voldoe ik ineens aan bovenstaande beschrijving
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
en als ik mg kiezen tussen boeren en schijten of een vent die iedere minuut voor de spiegel sta... tja geef mij dat boeren en schijten dan maar.
Ieder zn ding toch.
gelukkig nietquote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.
Vrijwel iedere man heeft van beide wat weg.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat je beschreven hebt is zo'n overdreven voorstelling van de werkelijkheid dat het absurd is. Geen enkele man voldoet aan die beschrijving.
Dat zeg ik niet. Voor mij is duidelijk van wat TS zegt, dat deze jongen homo is, maar (nog) niet uit de kast durft te, of wil, komen. Hierbij zeg ik niet dat alle mannen die veel meiden neuken of hebben geneukt homo zijn. Meestal juist niet! Meestal zijn dat hetero mannen, met sex-appeal wat vrouwen enorm aantrekt. Maar niet bij de jongen uit de OP. Die doet dat omdat hij niet uit de kast wil of durft te komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dus.... Hoe meer vrouwen je neukt hoe meer homo je bent ...
Dit is n mooi staaltje drogredenering.
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Voor mij is duidelijk van wat TS zegt, dat deze jongen homo is, maar (nog) niet uit de kast durft te, of wil, komen. Hierbij zeg ik niet dat alle mannen die veel meiden neuken of hebben geneukt homo zijn. Meestal juist niet! Meestal zijn dat hetero mannen, met sex-appeal wat vrouwen enorm aantrekt. Maar niet bij de jongen uit de OP. Die doet dat omdat hij niet uit de kast wil of durft te komen.
Dat zijn ze wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Soms lijkt het of mensen vergeten dat vrouwen ook niet allemaal hetzelfde zijn.
Het is pas echt knap als je met die pakjes een smakelijk gerecht op tafel kan zetten.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:50 schreef fathank het volgende:
Zonder zakjes knorr wereldgerechten smakelijke gerechten op tafel kunnen zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is pas echt knap als je met die pakjes een smakelijk gerecht op tafel kan zetten.
Pakjeseten... Dat is echt niet te vreten!
Doorslaggevend is toch of je seksueel aangetrokken bent tot hetzelfde geslacht, of het andere geslacht.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De jongen uit de OP is overduidelijk homo.
Natuurlijk heb je personen waarbij je dat denkt. En zo zijn er ook homo's die heel erg de indruk wekken hetero te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dat is me al vaker verweten, alleen ik zal je iets vertellen : iedereen generaliseert, en iedereen heeft vooroordelen.
Ik vind je schijnheilig als je nu zegt dat je ''in real life'' nooit denkt '' Die persoon zou wel eens homo kunnen zijn'', want dat doet iedereen die ik om me heen ken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |