SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Over en uit met Twente. Volgende week even winnen van Feyenoord en kampioenschap is binnen.
Beter dan de beste keeper ooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Marsman de wereldkeeper zat er weer goed bij.
Heb je z'n moment met Immers gezien? Om te janken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter dan de beste keeper ooit.
Zolang we maar niet verliezenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Over en uit met Twente. Volgende week even winnen van Feyenoord en kampioenschap is binnen.
Nee, kwam om 17:30 thuis.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je z'n moment met Immers gezien? Om te janken.
Je hebt een lekker wedstrijdje uitgezocht om te kijken in het stadion.quote:
Volgens HMF zou Feyenoord ook niet winnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens HMF wordt Twente met een straatlengte voorsprong kampioen.
Gelijkspelletje en Twente winst en er is nog enige kans.. maar als Ajax verliest zou PSV zelfs nog theoretisch kunnen winnenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
Als Ajax volgende week niet verliest is het definitief klaar.
Weer een reden erbij waarom Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand neemt HMF serieus.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens HMF werd Feyenoord de afgelopen 3 jaar kampioenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook nul verstand van.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens HMF zou Feyenoord ook niet winnen.
Volgens HMF zou Ajax weer punten laten liggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Enige studie die hij niet volgt of gevolgd heeft?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft er dan ook nul verstand van.
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik daar nooit achter zou komen
quote:
Kan mij de laatste keer dat dat in de Eredivisie gebeurde niet meer heugen, zijn daar beelden van?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0-10 zou wel een legendarische uitslag zijn
Dat was 10-0 randdebielquote:Op zondag 23 februari 2014 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer dat dat in de Eredivisie gebeurde niet meer heugen, zijn daar beelden van?
PSV heeft nog wel behoefte aan een buitenspeler ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Tadic naar PSV AUB heeft niks te zoeken bij Twente
Lijkt net die schaamhaarbaard uit Jackass.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Tadic naar PSV AUB heeft niks te zoeken bij Twente
Die kan ik mij dan ook nog herinneren vrolijke vrind.quote:
Dat maakt de talenten sterker.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft nog wel behoefte aan een buitenspeler ja.
quote:
Wel behoefte aan meer wanbeleid iigquote:Op zondag 23 februari 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft nog wel behoefte aan een buitenspeler ja.
Dikzakquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De satesaus zag er twijfelachtig uitToch maar voor mayo gegaan.
Vond ook nog een zak krulfrietjes
Dikkequote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet is er nog nooit een 0-10 uitslag in de eredivisie geweestquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kan ik mij dan ook nog herinneren vrolijke vrind.
vieze fattyquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krulfrietjesquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij eet wel vroeg pikquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de satésaus weer.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit wel gezond?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Vidic was PSV al na de 2de speelronde kampioenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV mist een type Nemanja Vidic.
Waarschijnlijk gewoon een tussendoortje, vies dik die jongen.quote:
Oh, ik dacht dat het 5 uur was op de een of andere manierquote:
Ik heb daar wel iets over gehoord...quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
daar is een boekje van toch?
Je bent zelf een tussendoortje.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een tussendoortje, vies dik die jongen.
Anders mag je geen mod worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een tussendoortje, vies dik die jongen.
Hmm dat ziet er niet erg gezond uit, mag ik je dit uitermate handige boek aanraden?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders mag je geen mod worden.
Wij ookquote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef Mansjester het volgende:
7 uur bord op schoot
Al ben ik dan eigenlijk altijd al klaar met eten
Ah je hebt geen motoriekquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij ook. En anders mis ik altijd de helft omdat ik niet twee dingen tegelijk kan.
vandaag 20.20quote:Op zondag 23 februari 2014 17:52 schreef Mansjester het volgende:
7 uur bord op schoot
Al ben ik dan eigenlijk altijd al klaar met eten
Beetje zielloosquote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een rode baart kan gewoon niet.
Slechte motoriek ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah je hebt geen motoriek
[ afbeelding ]
Genee zou die maaltijd niet goedkeuren.quote:
heb gewoon een gezond bmi hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net voor het slapen eten, dikzak.
PRIMEURRRR STOP DE PERSENNNquote:Op zondag 23 februari 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de paus himself gaat Feyenoord trainen.
smerige honden zijn hetquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afsluitingsceremonie (ja) van de OS is boeiender.
NOS![]()
![]()
Echt op zijn Duits, dat denk ik ook.quote:
Zal hem vannacht ook weer eens aanzetten. Heb van alles in de vriezer ineens. Hamburgers, frikandellen, allemaal soorten kroket, aardappelkroketten, patat, kaassoufflés.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onzin zegquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS![]()
![]()
Hongerquote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal hem vannacht ook weer eens aanzetten. Heb van alles in de vriezer ineens. Hamburgers, frikandellen, allemaal soorten kroket, aardappelkroketten, patat, kaassoufflés.
dikkequote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal hem vannacht ook weer eens aanzetten. Heb van alles in de vriezer ineens. Hamburgers, frikandellen, allemaal soorten kroket, aardappelkroketten, patat, kaassoufflés.
Gewoon terecht, een van de grootste evenementen ter wereld.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS![]()
![]()
Het gaat me er vooral om dat het een afsluitingsceremonie betreft. Als er nou nog werd gestreden voor medailles, oké. Maar een afsluitingsceremoniequote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Die fascistische ochtendgymnastiek
eredivisie >>>>>>>> allesquote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terecht, een van de grootste evenementen ter wereld.
De ceremonies zijn zo oninteressantquote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terecht, een van de grootste evenementen ter wereld.
Onzin inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat het een afsluitingsceremonie betreft. Als er nou nog werd gestreden voor medailles, oké. Maar een afsluitingsceremonie
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Castaignos verdient echt een doodschop
quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Feyenoord kakt volledig in! De 2-2 hangt in de lucht
uh neequote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef Cavaliers het volgende:
19.00 Clippers @ Thunder, veel belangrijker dan de samenvattingen.
Vind het altijd wel mooi.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS![]()
![]()
wat een heerlyk wijfje he die van genee. daar zou ik echt de frikandel wel eens flink door de gang willen gooien als je snapt.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:53 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hmm dat ziet er niet erg gezond uit, mag ik je dit uitermate handige boek aanraden?
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord maakt het zichzelf weer eens lastig.
Ik snap het. Met je frikandel.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat een heerlyk wijfje he die van genee. daar zou ik echt de frikandel wel eens flink door de gang willen gooien als je snapt.![]()
OWS / [NOS] Kansentopic #3 Herhalen is leuker dan livequote:Op zondag 23 februari 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat het een afsluitingsceremonie betreft. Als er nou nog werd gestreden voor medailles, oké. Maar een afsluitingsceremonie
Ik zou ze zonder livetopic op FOK! ook niet kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De ceremonies zijn zo oninteressant
Behalve als de Spice Girls er zijn
Bah wat ben jij een ordinaire gozer zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
wat een heerlyk wijfje he die van genee. daar zou ik echt de frikandel wel eens flink door de gang willen gooien als je snapt.![]()
Feyenoord faalt altijd als t moet.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord maakt het zichzelf weer eens lastig.
Heb je de link nog naar dat topic voor UI's?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
OWS / [NOS] Kansentopic #3 Herhalen is leuker dan live
Zoon van Jan van Halst denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben wel het supertalent CORONA
oh ja die hebben ze ook nog ja, was toch de grootste uit Megico?quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben wel het supertalent CORONA
Al 15 jaar geen kampioenquote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord faalt altijd als t moet.
Nou vooruitquote:Op zondag 23 februari 2014 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je de link nog naar dat topic voor UI's?
Ik denk dat je een Dolle Duikavond wil.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, alle supermarkten zijn al dicht hier
Wat ga je halen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
wordt een snackbarretje vanavond dan maar
haha zwerverquote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb geen vaste woon of verblijfplaats
Ze bezorgen het ook gewoon onder de brug.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bamihappie niks mis meequote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
patatje mayo met een bamischijf oid
In welk gehucht woon je?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:
wordt een snackbarretje vanavond dan maar
Dat moet beter kunnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
patatje mayo met een bamischijf oid
Patatje oorlog mehhquote:Op zondag 23 februari 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
patatje oorlog, frikandel speciaal, broodje kroket en een berenhap.
Broodje kaassoufle met satésaus.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Patatje oorlog mehh
Frikandel speciaal al te vaak op
broodje kroket idem
berenhap mehh
Kaassoufle gadverdammequote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje kaassoufle met satésaus.
Hamburger.
Pikanto.
Ooh is die beenham in de war dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga een beenham soldaat maken
ik snap hem nietquote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh is die beenham in de war dan?
xd
Bah.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Nee wordt gewoon een bamihappie joh
Hij zit aan het mayonaiseinfuus.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is op dit moment zichzelf aan het vetmesten
Johannes en GGMM voeren patatjes aan elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is op dit moment zichzelf aan het vetmesten
Ik hoorde dat ze ook dropveters uit elkaar trekken en elk aan één kant beginnen todat hij op is.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes en GGMM voeren patatjes aan elkaar.
schijtlollig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
in de WAR, soldaat
HAHAHAHAHAHHA
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren een patatje oorlog met een kwekkeboom kroket en een kaassoufle gegeten. Lekker hoor.
In bed, ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook dropveters uit elkaar trekken en elk aan één kant beginnen todat hij op is.
Nu moet ik je helaas dikzak noemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarna nog een kroket in het Abe Lenstra alleen die zijn weer minder.
Samen nog rosé drinkenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze ook dropveters uit elkaar trekken en elk aan één kant beginnen todat hij op is.
Was je nog bij de lichtshow van Heerenveen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarna nog een kroket in het Abe Lenstra alleen die zijn weer minder.
Laten we het hopenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef GGMM het volgende:
Armenteros komt er in.
Gefeliciteerd Twente.
Lekker gezellig met je telefoon in de lucht zwaaien, haha knotsgek.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was je nog bij de lichtshow van Heerenveen?
Wat heb je de rest van de wedstrijd gedaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker gezellig met je telefoon in de lucht zwaaien, haha knotsgek.
Lekker naar de Febo met Bakkal.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Armenteros houdt ook wel van een kroketje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |