Gaat sowieso gebeuren met een van hen helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
Pellé Vilhena en Immers staan scherp; 1 keer geel vandaag en ze spelen niet tegen Ajax
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainerquote:Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan naar mij wijzen en roepen dat ik een laag IQ heb.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef Scrummie het volgende:
gaat van Gaal maandag roepen dat het nu al zijn succes is.
Bovendien hoeft er komend seizoen helemaal niet gepresteerd te worden. Alle spelers worden verkocht en wat volgt is een tussenjaar. Ruim de tijd om Gio rustig te laten wennen.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Pakte met De Boer ook goed uit.
Nee, ik zie jou liever oprotten hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainer
Bij Cocu ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En Coku doet het ook zo goed... Wacht...quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij ziet geloof ik liever Feyenoord nog een rampjaar doormaken en eindigen in de middenmoot dan een vGaal als trainer
Ja, dan noem je ook wel even iemand.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of Van Basten.quote:
Juist.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:44 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bovendien hoeft er komend seizoen helemaal niet gepresteerd te worden. Alle spelers worden verkocht en wat volgt is een tussenjaar. Ruim de tijd om Gio rustig te laten wennen.
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.quote:
Uiteraard is een ervaren trainer geen garantie, maar tevens ook geen groot risico. Wat een onervaren trainer per definitie wel isquote:Op zondag 23 februari 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.![]()
Schreuder heeft ook geen ervaring en dit doet het ook prima op het moment.
Waarom wijs je steeds naar andere trainers die het goed doen? Andersom zijn er net zo goed veel voorbeelden.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof een trainer die 'gepresteerd' heeft een garantie op een topseizoen is.![]()
Schreuder heeft ook geen ervaring en dit doet het ook prima op het moment.
Ja, zo kun je alles wel recht praten.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.
Drie keer scheepsrecht? Die wil een betere club. En ik denk niet dat ze nog op hem zitten te wachten.quote:
Dus vGaal nemen en het risico lopen op een leeg stadionquote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je hogerop wil komen moet je soms risico nemen.
Omdat mensen alleen een gearriveerde trainer willen, terwijl dat niet de enige optie hoeft te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom wijs je steeds naar andere trainers die het goed doen? Andersom zijn er net zo goed veel voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |