Dus je gaat lopen trollen omdat je je verveelt. Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Victim-blaming?
Je neemt onterecht aan dat het mij wat kan schelen wat de toekomst is van dat land.
Ik vraag me gewoon af wat het nut is van het verklaren van een succesvolle revolutie wanneer het halve land niet meegaat in je gedachtengang. Is dat al trollen?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je gaat lopen trollen omdat je je verveelt. Ok.
Wie heeft het over een succesvolle revolutie?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat het nut is van het verklaren van een succesvolle revolutie wanneer het halve land niet meegaat in je gedachtengang. Is dat al trollen?
Het probleem is dat het is een typisch land waarbij de grens niet samenvalt met de etniciteit van de groepen waardoor je dit soort politieke problemen krijgt.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat het nut is van het verklaren van een succesvolle revolutie wanneer het halve land niet meegaat in je gedachtengang. Is dat al trollen?
De oppositie is toch aardig positief, terwijl ik eigenlijk meer een totaal verscheurd land zie die zich enkel bewapend op een komende burgeroorlog tussen oost en west.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie heeft het over een succesvolle revolutie?
Daarom lijkt het uiteenvallen van het land me ook een logischere uitkomst dan enkel andere poppetjes op de troon.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het probleem is dat het is een typisch land waarbij de grens niet samenvalt met de etniciteit van de groepen waardoor je dit soort politieke problemen krijgt.
Dus ze hebben het niet over een succesvolle revolutie, dat dacht ik al.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De oppositie is toch aardig positief, terwijl ik eigenlijk meer een totaal verscheurd land zie die zich enkel bewapend op een komende burgeroorlog tussen oost en west.
Door de 2 pro-Russische partijen te verbieden en verbieden dat Russisch een officiële regionale taal is?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine is het resultaat van verdeel-en-heers-politiek. De slachtoffers daarvan zijn nu de boel aan het rechtzetten. Je was toch niet van plan te doen aan victim-blaming, hmm?![]()
Ja je hebt zoals altijd volkomen gelijk, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus ze hebben het niet over een succesvolle revolutie, dat dacht ik al.
Ja en nee, omdat er waarschijnlijk Oekraïeners zijn die menen dat het gebied dat nu bewoond wordt door Russen dankzij de Sovjet-uni's politiek verRust zijn. Maar van oudsher aan Oekraïne toekomt. Rusland zal al te graag gebruik maken van de huidige situatie om te zeggen dat die mensen echte Oekraïners zijn zodat ze hun macht kunnen vasthouden over het gebied.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom lijkt het uiteenvallen van het land me ook een logischere uitkomst dan enkel andere poppetjes op de troon.
Dat zal best, Putin heeft ook meer aan een president die pro-Rusland is en heerst over het hele land dan een kleiner Oost-Oekraine die gelieerd is aan het Kremlin. Maar ik denk niet dat daar consensus over komt binnen het land zelf eigenlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja en nee, omdat er waarschijnlijk Oekraïeners zijn die menen dat het gebied dat nu bewoond wordt door Russen dankzij de Sovjet-uni's politiek verRust zijn. Maar van oudsher aan Oekraïne toekomt. Rusland zal al te graag gebruik maken van de huidige situatie om te zeggen dat die mensen echte Oekraïners zijn zodat ze hun macht kunnen vasthouden over het gebied.
Door in de eerste plaats de dictatuur te breken.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:39 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Door de 2 pro-Russische partijen te verbieden en verbieden dat Russisch een officiële regionale taal is?
Ik zie hier nog wel een 2de joegoslavie uit komen en het ergste geval een WW3.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:42 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja en nee, omdat er waarschijnlijk Oekraïeners zijn die menen dat het gebied dat nu bewoond wordt door Russen dankzij de Sovjet-uni's politiek verRust zijn. Maar van oudsher aan Oekraïne toekomt. Rusland zal al te graag gebruik maken van de huidige situatie om te zeggen dat die mensen echte Oekraïners zijn zodat ze hun macht kunnen vasthouden over het gebied.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik zie hier nog wel een 2de joegoslavie uit komen en het ergste geval een WW3.
Welnee, ook al zou Rusland ordetroepen sturen dan gaat Europa wat sancties opleggen en verder lekker boeiend allemaal. Oekraine is het niet waard onze gasleveringen voor op het spel te zetten etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Een splitsing lijkt een vreedzamere optie dan de andere. Als je kijkt naar wat 'eerlijk' is dan komt je niet uit deze situatie denk ik zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, Putin heeft ook meer aan een president die pro-Rusland is en heerst over het hele land dan een kleiner Oost-Oekraine die gelieerd is aan het Kremlin. Maar ik denk niet dat daar consensus over komt binnen het land zelf eigenlijk.
Maar het is toch democratisch... Jouw woordenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:39 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Door de 2 pro-Russische partijen te verbieden en verbieden dat Russisch een officiële regionale taal is?
Alleen gaat het westen van Oekraïne dat niet accepteren, want in het oosten ligt veel van de economie zoals veel mijnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Een splitsing lijkt een vreedzamere optie dan de andere. Als je kijkt naar wat 'eerlijk' is dan komt je niet uit deze situatie denk ik zo.
Ach er heerst veel emotie, dus het zal wel een slepend conflict worden inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:45 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Een splitsing lijkt een vreedzamere optie dan de andere. Als je kijkt naar wat 'eerlijk' is dan komt je niet uit deze situatie denk ik zo.
Wat is er democratisch aan een gekozen president afzetten? En de politie die de coup steunt? En een partij verbieden en een minderheid hun rechten ontzeggen is niet bepaald democratisch.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het is toch democratisch... Jouw woorden
Door de 2 pro-Rusland partijen te verbieden? Dat is zeker niet democratisch..quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Door in de eerste plaats de dictatuur te breken.
Het volk heeft behoefte aan de volgende tot het bot corrupte machtswellusteling?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:46 schreef theunderdog het volgende:
Maar zolang die dictatoriale varken gewoon oprot, dan is de bevolking toch niet boos meer?
Het land is zo erg verdeeld. Ze moeten snel orde op zaken stellen. Voor je het weet, wil het oosten zich afscheiden. Als het tot een burgeroorlog komt, dan zal Rusland het oosten steunen en de EU en de VS het westen. De vraag is alleen wat de steun zal zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
![]()
Paniek , paniek ! kom op, laten we gewoon realistisch blijven.
Dat gaat toch niet, je kan niet lid zijn van de EU en de Euraziatische Unie.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:48 schreef Roarzcorp. het volgende:
Maar op zich kunnen ze er ook een federale staat van maken met twee autonome gebieden. Hoewel dat ook zal leiden tot oneindig gekibbel over buitenlands beleid.
Ik betwijfel of de EU en de VS echt ze gaan steunen, dat deden ze in Georgië ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:50 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Het land is zo erg verdeeld. Ze moeten snel orde op zaken stellen. Voor je het weet, wil het oosten zich afscheiden. Als het tot een burgeroorlog komt, dan zal Rusland het oosten steunen en de EU en de VS het westen. De vraag is alleen wat de steun zal zijn.
Ach welnee, we hebben niks te winnen daar.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:50 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Het land is zo erg verdeeld. Ze moeten snel orde op zaken stellen. Voor je het weet, wil het oosten zich afscheiden. Als het tot een burgeroorlog komt, dan zal Rusland het oosten steunen en de EU en de VS het westen. De vraag is alleen wat de steun zal zijn.
Moeten we ook niet willen, als Putin de gaskraan dichtdraait zitten we in Europa in de shit. En dat gas is toch wel wat belangrijker dan een verenigd Oekraine.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de EU en de VS echt ze gaan steunen, dat deden ze in Georgië ook niet.
Hij was toch democratisch gekozen (een argument wat je te pas en onpas gebruikte). Blijf nu op dat spoor aub dus niks zeggen of partijen die verboden worden oid.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:48 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Wat is er democratisch aan een gekozen president afzetten? En de politie die de coup steunt? En een partij verbieden en een minderheid hun rechten ontzeggen is niet bepaald democratisch.
Nee, maar wat wil de bevolking dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het volk heeft behoefte aan de volgende tot het bot corrupte machtswellusteling?
Doel je met hij nou op Janoekovytsj? Ik zeg toch dat hij democratisch gekozen is?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij was toch democratisch gekozen (een argument wat je te pas en onpas gebruikte). Blijf nu op dat spoor aub dus niks zeggen of partijen die verboden worden oid.
Nee, de VS en EU (NAVO) gaan helemaal niets doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:50 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach welnee, we hebben niks te winnen daar.
Dat Rusland oost zal steunen dat kan wel kloppen, maar de VS en EU gaan echt niks doen.
Putin gaat de gaskraan niet dichtdraaien, want Rusland is net zo goed afhankelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moeten we ook niet willen, als Putin de gaskraan dichtdraait zitten we in Europa in de shit. En dat gas is toch wel wat belangrijker dan een verenigd Oekraine.
Voor Poetin is het wel relevant voor zijn Euraziatische Unie, anders is dat nogal een faal project.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Putin gaat de gaskraan niet dichtdraaien, want Rusland is net zo goed afhankelijk.
Het is allemaal ik, ik en nog eens ik, alsof zo,n land als Oekraïne ook maar enigszins relevant is.
Hij is net democratisch gewipt.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Doel je met hij nou op Janoekovytsj? Ik zeg toch dat hij democratisch gekozen is?
Ja dat zeg je en ondertussen klaag je over partijen die verboden worden. Gewoon wanneer het je uitkomtquote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Doel je met hij nou op Janoekovytsj? Ik zeg toch dat hij democratisch gekozen is?
Ahja, dat wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:55 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Voor Poetin is het wel relevant voor zijn Euraziatische Unie, anders is dat nogal een faal project.
De enige steun die ik ze zie geven is levering van wapens.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, de VS en EU (NAVO) gaan helemaal niets doen.
De VS en de NAVO gaan nog eerder Rusland steunen dan dat ze de bevolking van Oekraïne gaan steunen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
De enige steun die ik ze zie geven is levering van wapens.
Partijen verbieden is iets heel anders...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja dat zeg je en ondertussen klaag je over partijen die verboden worden. Gewoon wanneer het je uitkomt
Hoe is het met dat standbeeld? heb je er al vier postings niet over gehoord
Nee, wat rebellen is niet democratischquote:Op zondag 23 februari 2014 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is net democratisch gewipt.
twitter:blacbloc twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:55:19In Zaporijya, Ukraine defending against the Nazis http://t.co/dtA59r1lm8 reageer retweet
Al die parlementariërs zijn nu plotseling verandert in buitenlandse anarchisten betaald door de CIA?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nee, wat rebellen is niet democratisch
Lekker democratischquote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Partijen verbieden is iets heel anders...
Zeg ik dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al die parlementariërs zijn nu plotseling verandert in buitenlandse anarchisten betaald door de CIA?
Wat wil je nou zeggen?quote:
Defending against the Nazi's.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef WitteMuur het volgende:
[ afbeelding ]twitter:blacbloc twitterde op zondag 23-02-2014 om 14:55:19In Zaporijya, Ukraine defending against the Nazis http://t.co/dtA59r1lm8 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |