lolwhut?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef milowww het volgende:
Beste mensen,
Mijn arts heeft mijn zieke moeder verwezen naar de cardioloog, terwijl ze niet in staat was te mobiliseren. Ik vind dat een foute handeling van de arts. Nu wil ik graag weten onder welke wet dit valt? Ik heb het een en ander op internet gevonden: wet BIG en WGBO.
Maar iemand die rechten studeert en mij nader kan uitleggen onder welke wet en artikel het valt?
Wat had hij dan moeten doen? Zelf aanrommelen? Geef eens aan wat je wil zegquote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
Mijn oude zieke moeder met hartfalen, had een afspraak staan die dag bij de cardioloog. Maar ze was niet gegaan omdat ze te ziek was. Ze heeft uiteindelijk haart huisarts gebeld, en die is komen kijken. Terwijl het overduidelijk was dat ze ziek was, heeft hij alsnog haar doorverwezen naar de cardioloog.
Wat had hij dan moeten doen? Ze was ziek en hij verwijst haar door naar een arts, ik zie het probleem niet eigenlijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
Mijn oude zieke moeder met hartfalen, had een afspraak staan die dag bij de cardioloog. Maar ze was niet gegaan omdat ze te ziek was. Ze heeft uiteindelijk haart huisarts gebeld, en die is komen kijken. Terwijl het overduidelijk was dat ze ziek was, heeft hij alsnog haar doorverwezen naar de cardioloog.
dan had je de ziekenwagen moeten bellenquote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef milowww het volgende:
terwijl ze niet in staat was te mobiliseren.
Tot nu toe geen.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:08 schreef milowww het volgende:
Ja maar weet je onder welke wet het valt, dat is mijn vraag.
De huisarts had haar met zijn magische dokterstas meteen beter moeten toveren? Of op zijn rug moeten nemen naar zijn praktijk?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
Wat had hij dan moeten doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
For shame!quote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
Dit heb je ook besproken met hem? Wat jij vind hoeft namelijk niet de waarheid te zijn. Het is een oordeel op basis van een emotie.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:03 schreef milowww het volgende:
Beste mensen,
Mijn arts heeft mijn zieke moeder verwezen naar de cardioloog, terwijl ze niet in staat was te mobiliseren. Ik vind dat een foute handeling van de arts. Nu wil ik graag weten onder welke wet dit valt? Ik heb het een en ander op internet gevonden: wet BIG en WGBO.
Wie wil je nu aanklagen? Mijn arts, De huis arts? Of de cardioloog? Of iemand anders?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:07 schreef milowww het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |